Terug naar overzicht
Hey!Wij trouwen ook enkel voor de wet, in het Districtshuis in Berchem. Wij zorgen voor eigen muziek, dat zal bij ons zelfs live-muziek worden! Doe gewoon waar je zin in hebt zou ik zeggen!Succes,Sofie 16-08-08
we mogen zelf 2liedjes bezorgen om op het stadhuis te laten spelen. ik weet zelfs niet wat de standaardmuziek hier is, dus verkiezen we iets wat we zeker graag horen.
Hello,Wij trouwen zaterdag ook enkel voor het gemeentehuis, daar mijn ventje protestants is opgegroeid.. Wij hebben ook zelf onze muziek op een cd gezet en deze mag zonder problemen afgespeeld worden in Lint!Maar wel even op voorhand laten testen of het cdke werkt, hé!Wij hebben gekozen als intrede voor Colby Callait met bubbly en als afsluiter No One van Alicia Keys!Veel plezier,Bridezilla Patsy 17/05/08
Hey Tamara,Je kan altijd vragen of live muziek kan, soms is dat geen probleem. Uiteindelijk wil je er toch ook een mooie ceremonie van maken hé? We passen dan gewoon het repertoire wat aan. Indien je graag meer info wilt:www.myspace.com/jozefiendefeyter Groetjes,Jozefien