Terug naar overzicht
Wij hebben voor de ringen: Wim Soutaer (ik hoor bij jou) - vond dit toepasselijk... en een heel mooi liedje.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Wij hebben voor de ringen "from this moment" van Shania Twain. Toepasselijker kan niet hé.Groetjes,Petra22-08-08
Hey,wij hebben ik wil je man zijn van raymond van het groenewoudgroetjes
Bij ons wordt het 'A moment like this' van Kelly Clarkson.
Als je ook voor de kerk trouwt.Worden op de gemeente dan ook liedjes gespeeld? Daar heb ik nog niet over nagedacht.
In de kerk gebeurt de ondertekening van het redister op het liedje van Van Morrison:"Have i told you lately".grtz sarah
Hey Tamara,Wij hebben "Because we believe", van Marco Borsato en Andrea Bocceli. Prachtig nummer met HEEL toepasselijke tekst. je vindt het wel youtube. veel succes,www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
wij nemen het liedje, avond van boudewijn de groot, heel mooie tekst en toepasselijk
Ook wij hebben (een live-versie van) 'Avond' Van Boudewijn de Groot genomen voor ringen en ondertekening register... en tevens was dit vorige zaterdag onze openingsdans... Een aanrader ;-)Griet
hallowij hebben bij het tekenen van het register parceque c'est toi axel redgroetjes Maureen & Dirk10 mei 2008
Misschien toch nog een ideetje: 'Thank you for loving me' van Bon Jovi??