Terug naar overzicht
Hoi, Wij hebben Guy de Kok als ceremoniemeester. Wij hebben hem ontmoet op de trouwbeurs in Antwerpen, ik vond hem heel vriendelijk en hij wist waarover hij sprak. Ik moet zeggen we hebben afgelopen zaterdag een derde keer met hem afgesproken en ik heb het gevoel dat hij zijn job echt ter harte neemt. Anderzijds heb ik (en nog een paar bruidjes) ook een bericht gepost met de vraag of iemand ervaring had met hem maar er komt gewoon geen reactie en daar had ik dan schrik van... Maar na vorige zaterdag was dat gevoel weg. En nu is het er plots terug!! help!!! neen, grapje. Ik ben overtuigd van zijn capaciteiten als ceremoniemeester. Als DJ heb ik er geen ervaring mee maar volgens wat hij me verteld heeft, heeft hij lang gewerkt als DJ in Alta Ripa II in Oud-Turnhout, misschien kan je via dat kanaal aan referenties geraken.Veel succes ermee !Groetjes, Freya 24/05/08
By the way, ik heb hem bij onze eerste ontmoeting laten weten dat we al een DJ hadden. Hij is er nooit meer op terug gekomen. Greetz, Freya
Misschien wat laat om een berichtje te schrijven maar guy de kok is echt een toffe pee. hij heeft mij verloofde zijn zus getrouwt en wij hem ook. anderhalf jaar opvoorhand hebben wij hem al geboekt. zijn agen da staat namelijk vlug vol. Guy de kok is een zeer bekwame manen wil alles perfect hebben daarom dat hij misschien naar je moeder heeft gebelt. spijtig dat je al een contract hebt getekent bij iemand anders want hij is zeker aan te raden Kay22/08/2009http://guyenkay.bruiloftsite.nl