Terug naar overzicht
In het begin dachten wij dat ook, maar anderzijds, een cd 'zie' je niet. Ik denk dat de mensen de muziek dan vlugger beu zij dan dat er iemand staat te zingen. Wij kozen dus uiteindelijk voor livemuziek. Ook onze pastoor vertelde me dat het publiek dan beter bij het gebeuren blijft. Tijdens een cd zou men veel sneller zitten babbelen.Probeer uw vriend maar om te praten, livemuziek is mooier ;-)Groetjes Evy
Bij de trouw van mijn zus werden er cd's gebruikt, maar vind dat weinig persoonlijk....
Mijn nicht is vorige week getrouwd en had ook live muziek in de kerk en tijdens de receptie. Het was echt mooi! Wat wij gaan doen weten we nog niet, maar live muziek zal zeker overwogen worden!Groetjes, Sarah
Het hangt er héél erg van af welke liedjes jullie kiezen. Sommige liedjes zijn echt wel mooier als je er de originele versie van hoort (bv door de manier van zingen, de stem enz). Als je voor de "traditionelere" ballades gaat, denk ik dat live mooier is.
Live muziek gaaft echt wel een heel speciale sfeer hoor!Als je eens wilt horen hoe live muziek tijdens een mis klinkt kan je altijd eens komen luisteren.Kijk op www.myspace.com/jozefiendefeyter voor plaatsen en dataJullie zijn van harte welkom!Groetjes, Jozefienjozefienefeyter@hotmail.com
Hey Sandra,Duas is een akoestische liveband die steeds meer en meer deel uitmaakt van huwelijksceremonies over heel België en Nederland.Nummers uit ons breed repertoire of verzoeknummers zijn mogelijk.Meer info: www.duas.be GroetjesWouterDuas