TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carine
17-5-2008
|
28-2-2008 8:47:20
Hallo,
ik ben ook een echte Muse-fan. En ben ook op zoek naar alternatieve nummers voor de kerk. Het is inderdaad niet gemakkelijk. Ik ga proberen om akoestische versies van die nummers te vinden. Akoestische is meestal gevoeliger en niet zo heavy. Veel succes! groetjes Carine
|
|
Wendy
14-8-2008
|
28-2-2008 8:57:05
Ik ken Muse niet persoonlijk, maar ik heb al missen geweten met liedjes van bijv. Daan met Victory, hetgeen ook redelijk Techno is, dus als dat kan.... Best wel eerst overlopen met de pastoor of hij het wel goed vindt :-)
Groetjes,
Wendy 14/08/2008
|
|
J
19-4-2008
|
28-2-2008 9:14:39
Als je dit liedje mooi vindt (wat het zeker ook,is), moet je er zeker voor gaan. Wij hebben ook geen trage liedjes of ballads in onze mis, maar we hebben ook even gevraagd aan de pastoor of het gped was. Als hij er geen probleem mee heeft, moet je gewoon doen waar jullie je goed bij voelen!
|
|
Meilan
3-7-2008
|
28-2-2008 10:33:49
Ben al 12 jaar een énorme Muse-fan! Doen zou ik zo zeggen. Mijn toekomstige is er niet zo zot van, dus we houden die muziek voor het dansfeest :-) Ik sleur hem al elke keer mee naar hun concerten in binnen-en buitenland...
|
|
Ellen
21-6-2008
|
28-2-2008 16:10:20
Hey Els
Ik ken het persoonlijk niet, maar als het alleen op t einde heavy is, kan je het laaste stuk wel filteren bij het dowloaden zodat het sneller stopt. Ofwel akoustisch inderdaad.
Groetjes ellen 21-06-08
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|