Terug naar overzicht
Hoi ,Wij zijn misschien de ideale oplossing voor jullie.Wij zijn een jong koppel in zingen zowel duetten als solo's = 3 in 1Interesse?Via het onderstaand e-mailadres kan je een playlist en sample aanvragen.Veel succes en misschien tot gauw!groetjes,David en Noor vervoort130@hotmail.com
Misschien kan je iemand vinden die zingt en tegelijk gitaar speelt ofzo, want zodra er 2 muzikanten zijn, denk ik dat je toch makkelijk aan 300 euro zit. Ik zing zelf en mijn vriend speelt orgel/piano. 't Is ons beroep maar we zingen ook af en toe huwelijken/begrafenissen. Wij vragen toch ook 300 euro all incl. Je moet rekenen dat er moet gerepeteerd worden, soms nieuwe verzoeken voor liederen zijn die moeten ingestudeerd worden, vervoerskosten, bij gebruik van een piano, moet die ook meegebracht worden enzo. Er komt toch wel wat bij kijken. Bij mijn weten is dit een erg gangbare prijs. Misschien kan je een oproep doen bij conservatoria voor studenten die willen komen zingen ofzo, maar ik denk dat die ook niet ver onder die prijs zullen zitten eerlijk gezegd.Succes!Amaryllis07-08-2009amaryllis.dieltiens@telenet.be
Hallowww.ks-closed.com Aparte playlist voor huwelijken op aanvraagook eigen keuze nummers is mogelijkDemo's op aanvraaggroetjes
Wij hebben Ludo en Babette ffe googlen en je vindt hun gegevens
Dag Anne,Als je op zoek bent naar iets origineels en binnen jullie budget trouwens :-) moet je zeker eens op www.yune.be gaan kijken. Eigen verzoeknummers zijn trouwens geen probleem.Groetjes,Ilse