Terug naar overzicht
Zit met hetzelfde probleem. Ideetjes zijn bij mij ook welkom.Heidi12/07/2008Heidi.Michiels01@telenet.be
Als je met de vader de kerk binnenkomt en niet met je toekomstige man, kan je "zij" van marco borsato laten horen.Na de huwelijksbelofte: from this moment - shania twain. Zij begint het lied met de huwelijksbeloften.Na de schulbelijdenis: nobelprijs - clouseauEuhm...Just a perfect dayAllegriaA whole new worldHave I told you lately...
Dit zijn de gangbare plekken voor muziek in een huwelijksmis:- Intrede: 1 à 2 liederen naargelang hoe je binnenkomt enzo- Evt. kyrie en gloria (als je de misdelen gezongen wilt hebben (kan ook gesproken door de priester)- Tussenzang tussen eerste lezing en evangelie- Bij het ondertekenen van het huwelijksregister- Tijdens de offerande- Sanctus (nog een misdeel - optioneel)- Evt. onze vader als je dat gezongen wilt- Agnus dei (laatste misdeel)- Tijdens de communie- evt. een slotlied (bijv. een lied met bijzondere tekst of boodschap die je de mensen wilt meegeven voor ze effectief buiten gaan)- Uittredelied bij het buiten gaan.Er zijn oneindig veel stukken die gezongen/gespeeld kunnen worden. Nu geef je niet aan of je eerder klassieke dan wel moderne muziek wilt.Als je tips voor klassieke muziek wilt kan ik je misschien wel wat tips geven. Ik ben zelf klassieke zangeres dus mail me gerust voor tips qua muziek.GRoetjes,Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Hallo!Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Ik werk samen met een professionele pianist en wij zorgen voor een flinke portie muzikale emotie tijdens de viering ;-)Voor verdere inlichtingen kan je me bereiken op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534Groetjes,Jozefien
Beste,Je mag steeds contact opnemen met "octet in spe" een vrolijk trio uit Antwerpen die huwelijksmissen een persoonlijke toets geven (contrabas, gitaar en zang)Wij kunnen je vast heel wat ideeën geven en zelfs laten horen.via marizang@telenet.be (geheel vrijblijvend)muzikale groeten,Marianne
zelfde probleem hier, we willen GEEN cd's, we hebben een soprane en een organist, maar wij mogen zelf muziek kiezen in hun genre dan natuurlijk...heeft er iemand ideetjes??? mail ze gerust door: mayo@telenet.be