Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk alternatief

19-12-2007 23:19:38
hallo,

Het groepje dat onze mis zou opluisteren kan niet op onze trouwdag. ik vind hier op het forum wel groepjes die in de kerk spelen, maar de repertoires waaruit je kan kiezen, vind ik niet mooi. Het zijn altijd dezelfde zeemzoeterige liedjes. Kent er iemand een groepje met begeleiding (liefst gitaar) dat wat originelere liedjes brengt, of waar je zelf het repertoire voor een stuk kan kiezen?

Alvast bedankt

veerle
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 774

Marianne

Meld misbruik20-12-2007 11:17:31

Hallo bruid in spe,
Wij zijn OCTET IN SPE, een vrolijk trio (gitaar, contrabas en zang) die huwelijken zingen "op maat". M.a.w. jij doet een voorstel en wij zeggen eerlijk of het haalbaar is om dit live te spelen. Ondertussen bouwden we al genoeg ervaring op (10 jaar) om een breed genre aan te kunnen. We zongen reeds nummers van Prince, U2, Jeff Buckley, Carla Bruni, zowel als de "klassiekere" doch daarom niet minder mooie. Ben je geïnteresseerd, stuur dan vrijblijvend een mailtje naar marizang@telenet.be. Vergeet niet te melden wanneer en waar je trouwt.
Hopelijk zijn wij wat jij zoekt....
muzikale groeten,
Marianne

sanderijn

Meld misbruik20-12-2007 11:51:19

Beste Veerle,
ik ben professioneel violiste en speel dikwijls met collega-strijkers in huwelijksmissen en dan brengen we Ierse folk. De trage nummers daaruit zijn best stijlvol en zelfs romantisch.
Je kan me steeds contacteren via tantrijn@hotmail.com.
Mvg,
Sanderijn

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik20-12-2007 11:58:05

David (piano) & Koen (zang en gitaar)hebben een uitgebreid repertoire maar staan zeer zeker open voor eigen nummerkeuze door het bruidspaar. Ook op ons huwelijk zal immers Koen liedjes zingen buiten zijn vast repertoire om!
Je kan hen terugvinden via www.davidenkoen.net
Veel succes!
Lien
16.02.2008

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik20-12-2007 11:58:39

Dag Veerle,

Wij hebben duas in onze huwelijksmis. Zie www.duas.be
Het is de moeite waard.

Groetjes Ann
10 mei 2008

Christophe

Meld misbruik20-12-2007 21:25:55

Helaba Veerle,

krachtig, eigenzinnig, intimistisch. neem eens een kijkje op www.elmevents.be

groetjes,

christophe

Christophe

Meld misbruik20-12-2007 21:26:09

Helaba Veerle,

groetjes,

christophe

Christophe

Meld misbruik20-12-2007 21:26:22

Helaba Veerle,

groetjes,

christophe

Christophe

Meld misbruik20-12-2007 21:26:35

Helaba Veerle,

groetjes,

christophe

David

Meld misbruik21-12-2007 22:34:49

Beste,
Wij zijn een jong en dynamisch koppel van 25 en 30j. Wij zingen met muziekbanden (=instrumentale versies), duetten, maar ook solo's. Alles wordt door het bruidspaar zelf gekozen. Van 'From this moment' van Shania Twain tot popmuziek als 'Everytime I think of you'.

Indien u interesse heeft, kan u ons altijd mailen voor een afspraak te maken:
vervoort130@hotmail.com

Muzikale groetjes,

David en Noor

ilse

Meld misbruik24-12-2007 16:29:06

Hallo!
Ik weet niet of jullie al iemand gevonden hebben.
Zo niet, dan moet je me maar een mailtje sturen. Wij spelen beiden gitaar en hebben een ruime keuze van verschillende liedjes in ons repertoire. Jouw mening telt ook voor ons!

Alvast succes!
juf_bliss@hotmail.com

Karel

Meld misbruik29-12-2007 17:37:49

Beste Veerle

op http://www.kikislounge.be vind je alle info over Kiki's Lounge.
Wij zijn een professioneel zang en gitaar duo, en hebben een zeer ruim repertoire. Als jullie een lied willen dat we nog niet spelen, dan studeren we dat graag voor u in!

Groeten,
Kiki

Philippe

Meld misbruik31-12-2007 15:50:55

Beste Veerle,

Als je iets volledig je eigen smaak wil en niet alledaagse dingen wil, kun je zeker op ons een beroep doen. Je hebt keuze in instrumenten: zang, gitaar, piano, cello, viool, dwarsfluit. In strumentale nummers, gezongen nummers, eventueel een lied speciaal geschreven voor jullie huwelijk (ikzelf ben singer-songwriter). We hebben reeds jaren ervaring op huwelijksvrieringen, recepties en podia. Op www.philippelaperre.net vind je alle projecten waar ik aan deelneem. Tertia en Carpe Diem zijn projecten speciaal voor huwelijksvieringen en recepties.

groetjes
Philippe

annet

Meld misbruik6-1-2008 13:28:37

Hallo Veerle,
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl)
Met hartelijke groet namens Vocal Power
Annet Bootsman

annet

Meld misbruik6-1-2008 13:28:52

Hallo Veerle,
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl)
Met hartelijke groet namens Vocal Power
Annet Bootsman

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik7-1-2008 22:37:57

Hallo Veerle,

Ik werk samen met een pianist en breng graag (hedendaagse) nummers op verzoek met een soulful sausje.

Luister al eens op www.myspace.com/jozefiendefeyter

Indien je geïnteresseerd bent kan ke me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com

Groetjes,Jozefien

Ilse

Meld misbruik11-1-2008 9:17:25

Dag Veerle,

Als je op zoek bent naar iets origineels moet je zeker eens naar www.yune.be gaan kijken en luisteren !

Groetjes,

Ilse

rob
16-5-2008
 Meld misbruik13-1-2008 0:09:44

wij hebben duass genomen, een aanrader ! !

rob
16-5-2008
 Meld misbruik13-1-2008 0:09:58

wij hebben duass genomen, een aanrader ! !

rob
16-5-2008
 Meld misbruik13-1-2008 0:10:11

wij hebben duass genomen, een aanrader !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info