TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marianne
|
20-12-2007 11:17:31
Hallo bruid in spe, Wij zijn OCTET IN SPE, een vrolijk trio (gitaar, contrabas en zang) die huwelijken zingen "op maat". M.a.w. jij doet een voorstel en wij zeggen eerlijk of het haalbaar is om dit live te spelen. Ondertussen bouwden we al genoeg ervaring op (10 jaar) om een breed genre aan te kunnen. We zongen reeds nummers van Prince, U2, Jeff Buckley, Carla Bruni, zowel als de "klassiekere" doch daarom niet minder mooie. Ben je geïnteresseerd, stuur dan vrijblijvend een mailtje naar marizang@telenet.be. Vergeet niet te melden wanneer en waar je trouwt. Hopelijk zijn wij wat jij zoekt.... muzikale groeten, Marianne
|
|
sanderijn
|
20-12-2007 11:51:19
Beste Veerle, ik ben professioneel violiste en speel dikwijls met collega-strijkers in huwelijksmissen en dan brengen we Ierse folk. De trage nummers daaruit zijn best stijlvol en zelfs romantisch. Je kan me steeds contacteren via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Lien
16-2-2008
|
20-12-2007 11:58:05
David (piano) & Koen (zang en gitaar)hebben een uitgebreid repertoire maar staan zeer zeker open voor eigen nummerkeuze door het bruidspaar. Ook op ons huwelijk zal immers Koen liedjes zingen buiten zijn vast repertoire om! Je kan hen terugvinden via www.davidenkoen.net Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Ann
10-5-2008
|
20-12-2007 11:58:39
Dag Veerle,
Wij hebben duas in onze huwelijksmis. Zie www.duas.be Het is de moeite waard.
Groetjes Ann 10 mei 2008
|
|
Christophe
|
20-12-2007 21:25:55
Helaba Veerle,
krachtig, eigenzinnig, intimistisch. neem eens een kijkje op www.elmevents.be
groetjes,
christophe
|
|
Christophe
|
20-12-2007 21:26:09
Helaba Veerle,
groetjes,
christophe
|
|
Christophe
|
20-12-2007 21:26:22
Helaba Veerle,
groetjes,
christophe
|
|
Christophe
|
20-12-2007 21:26:35
Helaba Veerle,
groetjes,
christophe
|
|
David
|
21-12-2007 22:34:49
Beste, Wij zijn een jong en dynamisch koppel van 25 en 30j. Wij zingen met muziekbanden (=instrumentale versies), duetten, maar ook solo's. Alles wordt door het bruidspaar zelf gekozen. Van 'From this moment' van Shania Twain tot popmuziek als 'Everytime I think of you'.
Indien u interesse heeft, kan u ons altijd mailen voor een afspraak te maken: vervoort130@hotmail.com
Muzikale groetjes,
David en Noor
|
|
ilse
|
24-12-2007 16:29:06
Hallo! Ik weet niet of jullie al iemand gevonden hebben. Zo niet, dan moet je me maar een mailtje sturen. Wij spelen beiden gitaar en hebben een ruime keuze van verschillende liedjes in ons repertoire. Jouw mening telt ook voor ons!
Alvast succes! juf_bliss@hotmail.com
|
|
Karel
|
29-12-2007 17:37:49
Beste Veerle
op http://www.kikislounge.be vind je alle info over Kiki's Lounge. Wij zijn een professioneel zang en gitaar duo, en hebben een zeer ruim repertoire. Als jullie een lied willen dat we nog niet spelen, dan studeren we dat graag voor u in!
Groeten, Kiki
|
|
Philippe
|
31-12-2007 15:50:55
Beste Veerle,
Als je iets volledig je eigen smaak wil en niet alledaagse dingen wil, kun je zeker op ons een beroep doen. Je hebt keuze in instrumenten: zang, gitaar, piano, cello, viool, dwarsfluit. In strumentale nummers, gezongen nummers, eventueel een lied speciaal geschreven voor jullie huwelijk (ikzelf ben singer-songwriter). We hebben reeds jaren ervaring op huwelijksvrieringen, recepties en podia. Op www.philippelaperre.net vind je alle projecten waar ik aan deelneem. Tertia en Carpe Diem zijn projecten speciaal voor huwelijksvieringen en recepties.
groetjes Philippe
|
|
annet
|
6-1-2008 13:28:37
Hallo Veerle, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl) Met hartelijke groet namens Vocal Power Annet Bootsman
|
|
annet
|
6-1-2008 13:28:52
Hallo Veerle, Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Wij weten niet of je al je keuze hebt gemaakt m.b.t. passende muziek tijdens de kerkerlijke huwelijksceremonie maar mocht dat niet zo zijn, zou ik zeker even onze site www.vocalpower.nl bekijken en mocht je meer vrijblijvende informatie willen over onze mogelijkheden, stuur even ene mail! (info@vocalpower.nl) Met hartelijke groet namens Vocal Power Annet Bootsman
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
7-1-2008 22:37:57
Hallo Veerle,
Ik werk samen met een pianist en breng graag (hedendaagse) nummers op verzoek met een soulful sausje.
Luister al eens op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Indien je geïnteresseerd bent kan ke me mailen jozefiendefeyter@hotmail.com
Groetjes,Jozefien
|
|
Ilse
|
11-1-2008 9:17:25
Dag Veerle,
Als je op zoek bent naar iets origineels moet je zeker eens naar www.yune.be gaan kijken en luisteren !
Groetjes,
Ilse
|
|
rob
16-5-2008
|
13-1-2008 0:09:44
wij hebben duass genomen, een aanrader ! !
|
|
rob
16-5-2008
|
13-1-2008 0:09:58
wij hebben duass genomen, een aanrader ! !
|
|
rob
16-5-2008
|
13-1-2008 0:10:11
wij hebben duass genomen, een aanrader !!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|