Terug naar overzicht
Hallo Angela,Wij zullen "thuis" van Guus Meeuwis gebruiken. Het is niet echt een dankliedje maar wel toepasselijk en erg warm!GroetjesSilvy
Als het niet nederlandstalig hoeft te zijn, dan is 'ode to my family' van The Canberries wel mooi van tekst en heel gevoelig.Groetjes
Clouseau heeft ook een liedje daarover. Weet wel niet hoe het noemt...
Hoi AngelaWij hadden ook gekozen voor "Thuis" van Guus Meeuwis, en iedereen vond het prachtig, traantjes gegarandeerd hoor! Hou de zakdoeken maar al bij de hand :o)Het liedje van Clouseau waar Hanne de titel niet meer van wist is "Huis Vol Liefde", ook heel prachtig. Wij gingen Clouseau gebruikten tot we het liedje van Guus Meeuwis tegenkwamen...Groetjes en geniet nog met volle teugen van de voorbereidingen, Ilse(een augustus-2007-bruidje)
hoi Angelaik ben misschien wel een beetje laat met mijn antwoord... maar ik wilde het toch even laten weten.persoonlijk vind ik dat er geen enkel liedje zo veel betekenis heeft als 'bedankt lieve ouders' van vader abraham. moest je het niet kennen, hierbij de link http://lirama.net/song/12772