Nu Online
Momenteel zijn er 232 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lieve
Wat wanneer?
Hey, mijn verloofde vertrekt begin november op langdurige buitenlandse zending naar Afghanistan. Hij komt pas begin maart terug. Wij trouwen op 1 september 2006. Wat moet zeker nog geregeld worden voor zijn vertrek (zaal, fotograaf, ...) en wat kan w...
Andere Reacties: 6 17-8-2005 8:33:34

Katrien
Videoreportages.be
Dag beste medebruidjes en -gommetjes!Heeft er iemand ervaring met de volgende videograaf van www.videoreportages.be?Elke reactie is héééééél welkom!Liefs,Marieke
Andere Reacties: 4 16-8-2005 22:13:11

Lien
opnieuw sturen reacties van Wonterghem
hellohier ben ik nog es, willen jullie nog eens jullie meningen over Van Wonterghem posten ? ik heb ze niet kn lezen door die crash ... MercikesLien26/05/06
Andere Reacties: 3 16-8-2005 20:13:13

sofie
cameraman
Hallo iedereen, stom van die crash op het forum seg, ik kan maar één reactie lezen op mijn berichtje en er zijn er zeven gekomen... Oproep aan al diegenen die iets gestuurd hebben... je mag het altijd nog eens proberen als jullie zin hebben...
Andere Reacties: 4 16-8-2005 19:49:57

Van der Auwera
website
Hey iedereen,Wij zijn op 9 juli getrouwd en mijn vriend heeft een website in elkaar gepuzzeld (heel eenvoudig).Wij van jullie heeft er nog een site, dan kan ik eens een kijkje gaan nemen.Ann
Andere Reacties: 6 16-8-2005 18:36:56

els
Aan Sofie
Ben al naar een collega van mijn moeder gaan kijken. Ze zijn met drie (2 mannen en een vrouw) en ze spelen gitaar en dwarsfluit. Ze zijn echt wel goed en kosten 250 euro. De andere zijn drie vrouwen en kosten slechts 75 euro. Vandaar dat ik hen ook w...
Andere Reacties: 1 16-8-2005 16:43:43

Vicky
Totaal verslaafd * 2
Was weer te vlug...Ik kan het dus echt niet laten. Hebben jullie dat ook?GroetjesVicky
Andere Reacties: 3 16-8-2005 16:38:12

Vicky
Totaal verslaafd
HeyAls er zo iets gebeurd zoals de antwoorden die je niet kan lezen, of het uploaden van de server vorige week, besef ik pas hoe verslaafd ik ben aan dit forum. Ik kan geen dag zonder! Op mijn werk kijk ik (tot mijn grote schaamte) meermaals per da...
Andere Reacties: 0 16-8-2005 16:37:24

Sofie
Aan Els
Els,Amai jij hebt wel al veel besproken precies, zelfs uw misboekje is al af! Ik dacht dit maar binnen een paar maand te doen. Das wel rap hoor. Naar wie ben jij al gaan kijken voor de live muziek? Ik ben naar Isabelle dewulf gaan kijken, vond ik nie...
Andere Reacties: 1 16-8-2005 16:19:05

kathleen
Aan Guy ivm E10 hoeve
Guy,wij nemen niet de DJ van de E10 hoeve maar de DJ die vorig jaar op mijn verjaardagsfuif is komen draaien. Een hele goeie(elk genre komt aan bod en voelt zijn publiek heel goed aan) en ook niet duur.Vind trouwens dat dat het enige minpuntje is wa...
Andere Reacties: 4 16-8-2005 16:13:52

els
Aan guy en sofie
Is wel grappig zo elke keer een nieuw onderwerp.Bij ons ligt de zaal, DJ, videograaf, fotograaf, kerk en gemeentehuis al vast. (Kerk en gemeentehuis zijn enkel gereserveerd worden pas defenitief bij ondertrouw). Voor het vervoer hebben we eigenlijk a...
Andere Reacties: 0 16-8-2005 16:12:15

wendy
aan julie ivm hond in viering
ik heb op je berichtje proberen te reageren, maar blijkbaar lukt dit toch niet echt!! mijn reactie komt er niet bij!wij hebben onze honden ook bij ons tijdens de viering! zij staan bij de getuigen en hebben de ringen op hun rug! ze horen er voor on...
Andere Reacties: 0 16-8-2005 15:21:26

Hilde
Aan Sofie
Hallo!Wij zijn enkele weken naar een trouwfeest geweest in de Zilverreiger. Het was dik oke! Hééél lekker eten en veel ambiance. Dus dat komt zeker goed bij jullie!GroetjesHilde
Andere Reacties: 2 16-8-2005 15:16:04

Pietje
Voor Guy
Dag Guy,ik had gereageerd op jouw vraag wat te schenken aan je verloofde.Waar elke vrouw blij mee is, is een juweeltje. Iets tijdloos en klassieks (als ze dat graag ziet)wat ze later aan haar kinderen/kleinkinderen kan doorgeven. Bv een armband. H...
Andere Reacties: 0 16-8-2005 15:05:13

Sofie
Aan Els
Els,Wij nemen waarschijnlijk als locatie voor de foto's Park van Beervelde in Beervelde. En in wetteren heb je Den Blanken ook niet slecht hoor. Dit is ook een soort park. Hoever sta jij met de voorbereidingen? bij ons staat de fotograaf, de zaal, ce...
Andere Reacties: 0 16-8-2005 14:53:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...