Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
feestlocatie
Hoi allemaal,ik ben op zoek naar een loft die ik kan huren voor enkele dagen. Hier zou mijn feest moeten doorgaan. Omdat ik niet van een tradioneel trouwfeest hou ga ik ook geen uitgebreid feest met vijf gangen geven. Ik wil een trendy drinkfeest en ...
Andere Reacties: 3 27-7-2005 15:37:00

Sophie
Rozenblaadjes
Hoi medebruidjesWeet er iemand waar ik gedroogde rozenblaadjes kan vinden?Merci voor de hulpGroetjesSophie
Andere Reacties: 4 27-7-2005 12:48:16

Vanessa
Probleem met vriendin
Dag bruidjesIk heb een probleem met mijn beste vriendin.2 weken geleden heb ik haar uitnodiging opgestuurd, en 'k kreeg kort daarna reactie:mag ipv Martin (haar vriend dus) mijn moeder niet meekomen naar het feest???Ik heb haar vlakaf gevraagd of hij...
Andere Reacties: 7 27-7-2005 12:27:04

Gaëlle
poinkers en andere websites
dag bruidjes!Ik vind het altijd leuk om naar websites van andere trouwers te gaan kijken om ideetjes op te doen. Misschien is het wel een leuk idee om hier nog eens onze url's aan elkaar door te geven? Ik ben ze inmiddels allemaal kwijt :) De onze is...
Andere Reacties: 7 27-7-2005 10:52:09

inge
Bruidsuite
Hallo aanstaande bruidjes,Ik vroeg me eigenlijk af waar jullie de huwelijksnacht doorbrengen? Gaan jullie een hotelletje opzoeken en een bruidsuite reserveren of gaan jullie gewoon in jullie huisje slapen?Weet er soms iemand leuke ideeën in de b...
Andere Reacties: 8 27-7-2005 9:50:50

maya
gasten avondfeest
Hallo allemaal,met nog 10 dagen te gaan wordt het toch wel spannend.Heeft er iemand soms nog een leuk ideetje om de gasten duidelijk te maken aan welke tafel ze zitten. ik wil ze liever niet laten afroepen en een gewoon klein kaartje meegeven is ook ...
Andere Reacties: 11 26-7-2005 22:10:34

Ann
Aan Tiziana (maasmechelen)
Dga Tiziana,Ik heb jouw reactie gezien op een bericht maar dat was niet van mij. Wijzelf hadden op 2 juli geen paard en koets maar een oude wagen en zijn niet op de pauwengraaf gepasseerd.Het was heel leuk: geen regen en ideale temperatuur voor ons e...
Andere Reacties: 1 26-7-2005 14:28:44

Sophie
Spandoek maken
Hallo iedereen,Vrijdag trouwt één van mijn beste vriendinnen.Heeft iemand orginele ideekes om op een spandoek te zetten om aan hun huis te hangen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 4 26-7-2005 11:16:37

Lindsay
Glas bedrukken
Hallo iedereen,mijn vriend werkt bij de brouwerij der Trappisten van Westmalle. Aangezien hij ook verzamelaar is van de glazen van Westmalle, had ik graag als verrassing onze huwelijksdatum en onze namen op een bestaand trappistenglas laten drukken. ...
Andere Reacties: 3 25-7-2005 15:32:17

kirsten
Leuk idee gezocht...snoepjes kindjes
Heeft er iemand een origineel idee voor de snoepjes(mag ook iets anders zijn)? Originele verpakking? Wat erbij geven?Al jullie tips zijn welkom.ki
Andere Reacties: 13 25-7-2005 14:11:28

cindy
wat denken jullie ???????
All 4 One met het nummer I Swear I swear be the moonAnd the stars in the skiesAnd I swear like the shadowThat's by your sideI see the question in your eyesI know what's weighing on your mindYou can be sureI know my part'Cause I'll stand beside youThr...
Andere Reacties: 4 25-7-2005 9:06:16

Barbara
klein kerkje
Wij trouwen 27/05/06 maaar de kerk ligt nog niet vast bij ons.We denken niet de kerk van de gemeente te nmen want is in verbouwing en zouden ook liever een klein kerkje in de omgeving nemen.Dus als jullie een klein kerkje in omgeving strombeek kennen...
Andere Reacties: 3 24-7-2005 23:42:40

Nancy
Trouw tradities
Hallo,Wij zijn een krantje aan het opstellen, en we zijn op zoek naar de trouw tradities (waarom moet de bruid iets blauw/nieuw/oud/en iets uitgeleend dragen, waarom draagt de bruid een sluier, waarom staat de bruid links, ...Kan er iemand helpen?Dan...
Andere Reacties: 1 24-7-2005 21:55:54

Nancy
Kosten bruidsjurk
Dag trouwertjesIk ben nog maar net aan het uitkijken naar een trouwjurk voor volgend jaar in de zomer, maar ik zag al prijzen de "revue passeren" van 1000 euro en meer ... wat ik toch al behoorlijk vond. Is dat de "gemiddelde normale ...
Andere Reacties: 11 24-7-2005 20:31:09

Sabine
veranderen naam of niet?
hallo toekomstige bruidjes,wat doen jullie met jullie naam, nemen jullie zijn naam aan, of zijn naam erbij, of behouden jullie jullie meisjesnaam? Ik vraag me af wat er momenteel het meest gedaan wordt? Ik zou het liefst mijn naam behouden maar vraag...
Andere Reacties: 12 24-7-2005 17:17:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...