Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sophie
Parelzoektocht: de oplossing.
Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar pareltjes voor in het haar: ik heb de place to be gevonden….heel toevallig omdat ik op bezoek was bij mijn vriendin in Nederland.De website is: www.dekralenwinkel.comZe hebben ook een winkel in Antwe...
Andere Reacties: 0 22-8-2005 13:26:41

Gaëlle
ziek!
dag bruidjesVandaag nog 25 dagen voor de trouw en door het vele werken in ons appartementje, de vermoeidheid en het schitterend zomerweertje heb ik nu een dikke verkoudheid opgedaan! Op zich niet zo erg, maar ik ben zo het type waar een verkoudheid s...
Andere Reacties: 8 22-8-2005 10:26:59

Pieter
Voorbij....
Beste Bruidjes, en bruidegommen,Gisteren hebben wij na bijna een jaar voorbereiding eindelijk ons trouwfeest gevierd...Alhoewel het weer niet zo meezat, is de dag voor ons voorbij gevlogen zonder stress en heeft iedereen zich fantastisch geamuseerd.....
Andere Reacties: 3 21-8-2005 21:07:19

ann
fotolocaties
Hallo,Wij trouwen op 24/09/2005. Het feest gaat door in Ronse. Kent er iemand fotolocaties (binnen en buiten) in de buurt van Brakel - Oudenaarde - Ronse?Bedankt
Andere Reacties: 4 21-8-2005 13:27:59

Katleen
kosten avondfeest
Wij hebben nog 6 dagen te gaan, spannend!!Onze feestzaal heeft nu een derde voorschot gekregen, ze vragen nu 60% van de totale kosten, voor ons geen probleem want zo was het ook afgesproken. Wat ons wel een beetje stoort is dat alle prijzen in vergel...
Andere Reacties: 12 21-8-2005 11:20:32

Nadia
kaars voor in de kerk
Hey bruidjes,Weten jullie of je zelf voor de kaars in de kerk moet zorgen?Zo ja, waar kan zoiets kopen?Als ik er dan toch zelf voor moet zorgen koop ik liever iets modern.Iemand suggesties?
Andere Reacties: 11 21-8-2005 10:32:10

Vicky
Van waar is iedereen?
Dag bruidjes en bruidegommetjes Ik vroeg mij zo af, waar wonen jullie allemaal, en waar trouwen jullie?Wij wonen in Knokke Heist, maar zullen trouwen in Wommelgem (vanwaar ik afkomstig ben en waar mijn ouders wonen).GroetjesVicky
Andere Reacties: 23 20-8-2005 17:43:23

Leen
Hoe omgaan met stres???????
hoi iedereen, Nog maar 8 dagen te gaan... Bijna alles is in orde... Had graag even geweten hoe jullie medebruidjes of al gehuwde omgaan met stres!! Nu valt het nog mee, maar ik weet zeker dat ik er binnenkort last van krijg!Hebben jullie tips voor mi...
Andere Reacties: 4 19-8-2005 16:47:25

An
Krant
Aangezien de openingsdans een heel populair onderwerp is op dit forum, kan dit artikel jullie misschien wel boeien:http://www.nieuwsblad.be/Article/PrintArticle.aspx?ArticleID=GVHH5T61Groetjes,An & Tom 24/09/05
Andere Reacties: 4 19-8-2005 10:26:59

Gaëlle
trouwleeftijd
dag bruidjes en bruidegommen!!Ik kreeg van een oude schoolvriend een mailtje waarin stond "velen van ons hebben nog geen partner en jullie stappen al in het huwelijksbootje. wat een raar gevoel". Wij zijn er 23, is dat dan zo vroeg om te tr...
Andere Reacties: 35 18-8-2005 15:09:28

Lien
Muziekgroepjes voor in de kerk regio West-vlaanderen
Goede middag iedereenHier ben ik vlug nog even. Kent er iemand van jullie een goed muziekgroepje of een solist(e) voor in de kerk regio W-Vlaanderen ? Ik heb er nl. geen idee van waar ik dat moet beginnen zoeken ... mercikesLien26/05/06
Andere Reacties: 9 18-8-2005 12:07:45

bruid
welke videograaf heb jij?
Hallo allemaal,We zijn op zoek naar een goede videograaf in de regio Antwerpen-Vlaams Brabant. Welke videograaf hebben jullie?Hebben de opnames een goeie kwaliteit? Wordt het analoog of digitaal opgenomen?...groetjes,Tinne
Andere Reacties: 2 17-8-2005 14:36:35

Sophie
Trouwringen + kleedje
Hoi iedereen,Binnenkort is het de grote dag!We zijn zaterdag onze ringen gaan halen bij Wim Meeussen. Ze zijn prachtig! Ik kan maar niet stoppen met ernaar te kijken en wil ze nu al aandoen.Een echte aanrader! Hij heeft de ring volledig naar mijn sma...
Andere Reacties: 5 17-8-2005 14:24:09

Sofie
dringend misboekjes gezocht aub!!!
Hallo bruidjes,Ik ben hier weer hoor, maar met die problemen van gisteren heb ik niet veel reactie gekregen dus stel ik nog maar eens de vraag om zoveel misboekjes van dit jaar of van vorig jaar door te mailen naar degelder.bouwmaterialen@skynet.beU ...
Andere Reacties: 10 17-8-2005 12:14:39

Guy
Allerlei
Hallo iedereen,Vermits gisteren de server plat lag en we geen reacties konden lezen, probeer ik vandaag nogmaals hetzelfe berichtje:Kunnen jullie mij helpen met 1 van de volgende zaken:1/ Wij vertrekken na ons huwelijk op reis. Daarom zouden we de me...
Andere Reacties: 2 17-8-2005 8:36:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...