Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

eva
La sposa
HoiHeeft iemand positieve of negatieve ervaringen met La Sposa uit Roeselare?Zou dit graag eens weten, wil er misschien ook wel nog eens gaan passen?Groetjes
Andere Reacties: 5 2-12-2005 16:56:44

Gerlinde
In twee keer trouwen of één keer.
Hallo allemaal!Trouwen jullie op één dag voor wet en kerk/andere viering of op twee verschillende dagen? Waarom kies je er voor?Graag hadden wij op twee verschillende dagen getrouwd om bepaalde redenen (aankoop huis), maar ik dacht dat je ...
Andere Reacties: 8 2-12-2005 16:00:51

cindy
wil wil er zijn misboekje doormailen aub
hallo iedereen,zoals zovele ben ik nog opzoek naar voorbeelden van misboekjes.iedereen mag ze doormailen zenne hoemer hoe liever, ja ik geraak er niet uit.cindy.laforce@externel.begrts 10.06.2006 nog 190 dagen
Andere Reacties: 6 2-12-2005 8:46:55

Kelly
HELP!!! STRESS!!!
Ik moet efkes mijn hart kunnen luchten!!! Wij zouden normaal gezien trouwen in 2007. En nu om verschillende (notariële) redenen, zouden wij onze trouw verschuiven naar maart 2006. Maar ik heb nog niks gepland, omdat ik normaal gezien nog tijd...
Andere Reacties: 11 1-12-2005 19:23:18

nele
trouwkleedje
hey hey,het moest gewoon eens van mijn hart, ik heb vandaag mijn trouwkleedje besteld en ik ben er echt superblij mee. Ik voelde me een echte prinses en de mevrouw in de winkel was supervriendelijk. amai, ik ben echt wel blij.neletwintig mei 2006
Andere Reacties: 8 1-12-2005 17:08:58

Daisy
tips??
Hallo iedereen,wij willen 7 juli 2007 trouwen. Aangezien het een speciale datum is zou ik toch zo snel mogelijk willen beginnen met de voorbereidingen. Maar ik weet niet goed met wat ik moet beginnen. Ik denk dat ik nog niet goed besef dat ik echt we...
Andere Reacties: 5 1-12-2005 10:16:24

Femke
Echte aanraders
Aan alle bruidjes,In de zomer van '07 treden wij in het huwelijk en we zijn nu reeds volop aan het rondkijken:Video zoeken we nog;ceremoniewagens hebben we al en feestzaal ook.Dj sedert gisteren ook al.Wat een verschil in prijzen zeg.Ons huwelijk gaa...
Andere Reacties: 8 30-11-2005 18:36:46

Kelly
Getuigen
Hallo iedereen,Weet er iemand of je voor de wettelijke trouw 2 getuigen per persoon mag hebben? Of bijvoorbeeld mijn vriend 1 getuige en ik 2?Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 2 30-11-2005 16:42:09

Evy
leuk tekstje om getuige te vragen
Hallo allemaal,ik ben op zoek naar een leuk tekstje om mijn broer als mijn getuige te vragen. Ik was van plan om hem te vragen op kerstavond omdat dan onze hele familie samen is.Ik dacht een doosje in te pakken met daarin een brifje met dan een leuk ...
Andere Reacties: 2 30-11-2005 13:53:32

heidi
bruidskindjes
hallo allemaal,misschien een rare vraag maar houdt me toch bezig we hebben als bruidskindjes onze kinderen en onze metekindjes maar omdat er dan juist de kindjes af vielen van mijn ander zus heb ik hen er ook bij genomen nu is de vraag waar kopen ju...
Andere Reacties: 2 30-11-2005 12:59:46

monja
Aan Evy, nicht van mijn Elly
Hallo Evy'tje,Hoe staat het met jullie voorbereidingen? Wij zitten al in het 'binnen 3 maanden' vakje! Groetjes, van je nicht-in-spe!
Andere Reacties: 0 29-11-2005 20:10:54

soetkin
tafelschikking
Lieve mensen, misschien een domme vraag, maar wanneer beginnen jullie aan de tafelschikking? Heb deze week al eens gekeken en vind het suuuupermoeilijk!!!! Ik heb wel nog veel tijd om na te denken maar toch...xxxxx
Andere Reacties: 8 29-11-2005 18:57:50

Ineke
bruin kleurtje
Hallo allemaal!Aangezien ik een vrij "open" kleedje zal dragen op mijn huwelijksdag (10/06/2006), en ik wil vermijden dat de bandjes van mijn badpak en topjes die ik afgelopen zomer heb gedragen, zich blijven aftekenen op mijn huid, moet ik...
Andere Reacties: 8 29-11-2005 13:23:52

Lies
1 juli 2006
Hoi, Nu donderdag is het nog 7 maanden te gaan en dan stappen we in het huwelijksbootje. Het begint plots allemaal snel in zicht te komen. De zaal, het vervoer, de foto-en videograaf, de ceremoniemeester en mijn kleed zijn al ok. Zijn er dingen die i...
Andere Reacties: 4 29-11-2005 11:35:32

Cindy
bruidskindjes
Hey allemaal,We hebben 4 bruidskindjes:onze oudste dochter 11 jaar( leest iets in de kerk ), onze oudste zoon 9 jaar ( leest ook iets in de kerk ), onze jongste zoon 4,5 jaar ( zal de ringen brengen ). Nu hebben wij nog een nichtje van 9 jaar, welke ...
Andere Reacties: 6 29-11-2005 11:30:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...