Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Liselot
trouwringen
Hey iedereen,Waarschijnlijk hebben er al enkelen onder jullie trouwringen besteld. Wij trouwen op 1 april en ik was van plan om te wachten tot we naar de huwelijksbeurs in Kortrijk gegaan zijn om die te bestellen. Wij willen heel eenvoudige ringen,...
Andere Reacties: 20 9-11-2005 11:56:48

Ann
kasteel van Zwijnaarde, kasteel van Wippelgem
Hallo, weet er iemand iets af van de diensten in bovenvermelde kastelen? Ik had graag een speciale omgeving gehad (kasteel dus), vandaar... alle tips en ervaringen zijn welkom. (omgeving oost-vlaanderen, Evergem , Gent)Ann
Andere Reacties: 1 8-11-2005 16:05:09

Ann
openingsdans 'lady in red'
Hoi, ik was van plan om 'lady in red' te nemen als openingsdans en dan een bordeau trouwkleed aan te doen. aangezien ik eigenlijk niet echt een kleed vind in die kleur, zal het waarschijnlijk wit of beige worden het kleed. Maar euh, dan kan ik dat li...
Andere Reacties: 6 8-11-2005 16:02:46

cindy
GEDICHT WAAR HET WOORD LIMOCELLO INKOMT
HOIIK HEB HET NAGEKEKEN EN IK VIN HET NIET MEER ZENNE HIER OP DE SITE;IK HEB EENS EEN GEDICHT GELEZEN WAAR JE IETS ZEI DAT JE GRAAG CENTEN EN ZO ZOU HEBBEN?EN HET VOLGENDE KWAM ERINBLOEMEN ZULLEN VERWELKEN, DAAR WIJ DAAGS NADIEN LIMOCELLO ZULLEN SCHE...
Andere Reacties: 0 8-11-2005 11:55:18

kristel
rode loper + versiering
Hallo Ik ben op zoek achter een rode loper + versiering voor de kerk. Wie kan mij helpen. graag seintje via kristel.vandevelde@hotmail.com
Andere Reacties: 6 7-11-2005 19:27:20

cindy
huwelijkreis
Moet je eigenlijk u huwelijksreis direct na je huwelijk doen.ik hoop dat we er komen met onze centen zenne want amai ik heb eigenlijk onze huwelijksreis er niet bij gerekend.grts
Andere Reacties: 6 7-11-2005 10:45:54

cindy
IK HEB HET HIER EENS GELEZEN DACHT IK!!!!!
Hoi iedereen,Ik geloof dat het op deze sit was.Ik heb ooit eens een gedich gelezen ivm op je uitnodiging te zetten dat je graag centen wilt.en ik herken nog een zinnentje dat er in kwamDAAR WIJ DAAGS NADIEN LIMOCELLO ZULLEN SCHENKEN;kan iemand wij he...
Andere Reacties: 1 7-11-2005 10:44:07

robben
in welke gemeente trouwen?
Even een praktisch vraagje. Mijn vriend en ik wonen in Maasmechelen (limburg), de kans zit erin dat we 1 januari verhuizen nr lanaken. Wij trouwen 20 mei 2006. Kunnen wij dan alsnog in maasmechelen voor de wet trouwen ? Of moeten we in lanaken trouwe...
Andere Reacties: 4 7-11-2005 10:38:38

cindy
aan nathalie voor videomanie
hoi,wat ben ik eens blij om eens positief over deze mensen te horen.ik heb hen ook besteld voor ons huwelijk en heb ook al hun dvd gezien zenne en ik ben tevreden maar als die negatieve reactie's hier.en alle dan was echt alles goed verlopen bij jull...
Andere Reacties: 0 7-11-2005 7:50:14

Marlies
huwelijk
Hallo,ik ben bezig met de voorbereiding van ons huwelijksfeest, zowel het avondfeest als de mis zelf. Ik wil er een geslaagde dag van maken, daarom vraag ik jullie om tips die die dag nog een extra tintje kunnen geven... En ik zoek ook nog teksten vo...
Andere Reacties: 1 6-11-2005 20:16:17

kathleen
dans met ouders
Hallo iedereen,Nog 28 dagen en dan is het voor ons zover! Alle "grote" dingen zijn geregeld en besproken en ook alle details beginnen op zijn plooi te vallen. Tot daar dus bij ons nog geen moment van stress.Toch is er één ding w...
Andere Reacties: 6 5-11-2005 21:59:41

davine
haarspelden
Hallo, Ik ben op zoek naar haarspelen. Ik zou mijn haar maar half opsteken. Liefst in de regio Brugge.Ben al eens gaan kijken in de veritas ùaar dit zijn meestal gewoon knijpertjes en ik wil toch iets speciaals. Ik had gedacht aan iets met parel...
Andere Reacties: 3 5-11-2005 19:14:50

Sylvie
Nog een berichtje aan Vicky van Toerisme Damme
Dag Vicky,Ik lees hier in een paar berichtjes dat jij op de Toeristische Dienst van Damme werkt. Ik heb daar in de zomer van 2001 heel veel plezier gehad met een zoektocht die ik daar voor het Davidsfonds gemaakt heb. Waarschijnlijk heb je daar al va...
Andere Reacties: 1 5-11-2005 10:28:05

davine
aan Vicky die op de dienst Toerisme werkt in Damme
Dag Vicky,Bedankt voor je reactie misschien kan je me helpen zoeken naar een binnenlocatie in Groot-Damme. Want we trouwen 31 maart en dan kan het weer nog tegen vallen. En we hebben echt geen flauw idee waar we binnen foto's zouden kunnen nemen.En n...
Andere Reacties: 1 4-11-2005 21:28:25

davine
Aan Marion ivm kasteel van Moerkerke
Dag Marion,Ons feest vind ook plaats in het kasteel van Moerkerk. Het is dichtbij en de service is zeker in orde.Ik weet niet wat je zo wilt weten van de streek. Laat je vraegen gerust achter, ik laat dan wel iets weten.GroetjesDavine
Andere Reacties: 4 4-11-2005 16:43:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...