Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kelly
Binnengaan zaal
Ik vind hier regelmatig terug dat jullie op zoek zijn naar muziek om de zaal binnen te gaan. Maar wanneer wordt die dan juist gespeeld? Moet het bruidspaar dan als laatste de zaal binnengaan??? Ik dacht dat wij eerst binnen moesten zijn, om de gas...
Andere Reacties: 8 28-10-2005 15:15:22

Evy
Oldtimers regio Vlaams Brabant
Hallo allemaal,Ik ben nog op zoek naar een adres waar ze oldtimers verhuren voor onze huwelijksdag. De gele gids heeft me niet echt verder geholpen en ook op internet zijn de adressen redelijk ver uit onze buurt. Als iemand ons aan een adres kan help...
Andere Reacties: 4 28-10-2005 10:54:25

Mireille
Je kindje en de bruiloft ????
Na het lezen van een reactie van Cindy komt mijn volgende 'probleem' naar boven.Hoe ga ik dat doen met ons zoontje? Na zo'n lange vermoeide dag kan hij het natuurlijk niet heel de avond op het feest volhouden. Hij is dan 2,5.Maar de hele familie is o...
Andere Reacties: 11 27-10-2005 23:16:49

cindy
WAAR KAN IK EEN HUIFKAR HUREN
hOI IEDEREEN?WAAR KAN IK EEN HUIFKAR HUREN EN REDELIJK VAN PRIJS;GRTS
Andere Reacties: 13 27-10-2005 11:40:50

Jan
Nt-kerkelijke viering: leuke ideeën?
Mijn vriendin en ik overwegen een niet kerkelijke viering en vragen ons af of iemand leuke ideeën heeft om te doen tijdens zo een viering? Kwestie van het niet te stijf en plechtig te maken. Het is een belangrijk moment maar we willen het toch...
Andere Reacties: 6 26-10-2005 19:25:08

Jan
Opluistering avondfeest
Hallo,Wij zijn op zoek naar muzikanten die het avondfeest tijdens de maaltijd wat kunnen opvrolijken. We hoorden dat er zo 2 gitaristen bestonden die gewoon de gasten om verzoeknummers vragen en die vervolgens spelen. Kent iemand dergelijke muzikant...
Andere Reacties: 4 26-10-2005 19:23:05

sofie
binnenlocatie
nog een vraagje: we zoeken een binnenlocatie in de buurt van Puurs voor slechte weersomstandigheden. We nemen onze foto's in de voormiddag (trouwen in de winter), dus het zou een locatie moeten zijn die tijdig opent of altijd beschikbaar is... Iemand...
Andere Reacties: 0 26-10-2005 17:59:54

sofie
misboekjes
Hoi iedereen, het kan zijn dat deze vraag al eens gesteld is, maar hoeveel misboekjes voorzien jullie zoal??Idem vraag voor aantal kadootjes voor de kindjes... greetz,sofie
Andere Reacties: 6 26-10-2005 17:58:09

kirsten
dringend; wie weet er een leuke tekst voor op de bedanking na een huwelijk?
We zijn dringend op zoek naar een leuk tekstje voor op onze bedanking. Kan iemand ons helpen?groetjes, ki
Andere Reacties: 3 26-10-2005 15:52:08

cindy
ooooo zo moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!
ppfffffffffffff,hallo iedereen, ik weet niet wat ik moet doen.Mijn schoonouders betalen alleen ne bruidswagen.Maar ik en men venteke zouden graag wagens voor de suite willen maar das allemaal zo duur en wij hebben er 6 nodig.Maar ik zie het al gebeur...
Andere Reacties: 16 26-10-2005 14:57:18

Silvia
tekst voor uitnodiging gezocht
hallo, ik zoek een toffe tekst voor onze huwelijksuitnodiging. Kan iemand mij hun tekst van hun uitnodigingen doormailen, het zou mij in ieder geval goed op weg helpen ...Je kan ze mailen naar silvia.ballet@telenet.beAlvast bedankt!!
Andere Reacties: 0 26-10-2005 9:38:24

Ilse
weekend
hallo iedereenVandaag kregen wij een uitnodiging in de brievenbus van de pastoor die onze huwelijksviering zal voorgaan om deel te nemen aan een soort van weekend met allemaal mensen die gaan trouwen.Wie heeft dit nog gehad. We vragen ons nu af of da...
Andere Reacties: 6 25-10-2005 22:08:09

Els
Aan Mireille: als Nederlander trouwen in België
Hey Mireille,wij hadden een blad nodig waarop stond 'dat uit onderzoek gebleken was dat mijn vriend over het Nederlanderschap beschikte' (met andere woorden, ze hadden zijn paspoort gezien, dat duurt dan een half uur), en dan ook een blad met 'de wet...
Andere Reacties: 1 25-10-2005 21:54:24

Barbara
fotolocatie gezcoht omgeving grimbergen
Helaba,wij trouwen 27.05.06 en de fotolactie dat ik vind niet makkelijk.Wij denken aan de dierentuin Planckendaen maar wat bij regen dus we moeten zeker nog alternatief hebben. Als iemand ideetjes heeft.alvast bedankt he
Andere Reacties: 4 25-10-2005 19:03:31

Katrien
openingsdans tango
Wij zouden graag een tango dansen als openingsdans, maar zijn nog op zoek naar een leuk, gepast nummer. Niet makkelijk!Iemand een idee?DankjeKatrien
Andere Reacties: 3 25-10-2005 17:26:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...