Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lien
website online
Hallo medebruidjes Ik wou jullie gewoon ff laten weten dat onze website nu ook wer online staat, na alle problemen die we ermee gehad hebben :-))Je mag altijd een kijkje nemen : www.couckuyt.com groetjesLien26/05/06
Andere Reacties: 3 21-12-2005 9:39:23

Joke
reeds 4 dagen getrouwd
Hallo,Wij zijn nu 4 dagen getrouwd, en ik ben nog aan het nagenieten.Het was een prachtig feest, en alles is perfect gelopen zoals ik het gepland had. Ik kon me geen mooiere dag voorstellen. Ik wil jullie wel 1 raad geven, "Geniet ervan!!!"...
Andere Reacties: 5 21-12-2005 8:17:19

Kaat
Origineel feest?
Dag dames hier aanwezig, Is er iemand die me kan helpen met het zoeken van een originele feestlocatie... we willen nl een rockgroepke laten optreden maar dit blijkt niet zo makkelijk te zijn om een aangepaste locatie te vinden...Help wanted...Kaat
Andere Reacties: 4 19-12-2005 13:58:14

cindy
vraagske ivm de mis
hallo,wanneer gebruiken jullie de tekst van de wens van een bruidskindje.grts
Andere Reacties: 8 19-12-2005 8:16:39

hilde
vraag voor debra
Hoi Debra,ik ben bezig met onze website en ik zak dat jullie ook een website hebben.Misschien kan jij me helpen.Aangezien jullie site ook via de bruiloftsite loopt....Bij jullie knop gasten staat er zo venstertjes waar de mensen hun lievelingsmuziek ...
Andere Reacties: 1 19-12-2005 8:03:08

Kaat
Origineel feest?
Dag dames hier aanwezig, Is er iemand die me kan helpen met het zoeken van een originele feestlocatie... we willen nl een rockgroepke laten optreden maar dit blijkt niet zo makkelijk te zijn om een aangepaste locatie te vinden...Help wanted...Kaat
Andere Reacties: 0 19-12-2005 0:07:20

Priscilla
Florida
Hoi bruidjes,mijn vriend en ik trouwen op 3juni 2006. Voor onze huwelijksreis gaan we heel waarschijnlijk naar Florida. Heeft er iemand goede/slechte ervaringen met deze reisbestemming? We zijn van plan om met een huurauto rond te rijden. Welke p...
Andere Reacties: 2 18-12-2005 23:03:22

Dimitri
hond en hotel
Wij trouwen op 8 april...maar zit nog met 1 probleempje. Mijn hond,een labrador zou die zaterdag naar een hotel moeten...kent er iemand een goed hondenhotel,liefst zelfs met VIP behandeling? Afstand en geld spelen geen rol.Dimi8/4/2006
Andere Reacties: 6 17-12-2005 15:14:59

liesbeth
de beekhoeve : geluid??
Hallo pas getrouwden??? Heeft er iemand zijn feest gedaan in de Beekhoeve (Neerlanden)? Ik heb namelijk al van verschillende mensen gehoord dat het geluid daar niet goed is. Ze mogen de muziek niet te hard zetten en daardoor komt er ook geen echt 'da...
Andere Reacties: 3 17-12-2005 8:40:32

Wendy
Trouwjurk lang op voorhand?
HoiIk lees hier berichtjes van bruiden die meer dan 9 maanden op voorhand hun jurk al gekocht hebben...Moet dit echt zo lang op voorhand?Ik heb 27 dec een afspraak bij Linx in Leuven en wij trouwen 14 juli 2006
Andere Reacties: 10 14-12-2005 21:05:11

Joris
Fotograaf
Ik ben op zoek naar een goede Fotograaf in de buurt van Aalst.Heeft er iemand ervaring met Luc Tsestigh.Is het een aanrader of is het een fotograaf zoals er velen zijn????
Andere Reacties: 5 14-12-2005 19:49:21

Lynn
aan Gaëlle: porsche gezocht
Hey Gaëlle, een tijdje geleden heb je op mijn berichtje gereageerd...Ik was (en ben) namelijk op zoek naar een oldtimer porsche. Je zei toen dat je eens ging checken bij je man, omdat hij daar misschien via de club aan zou kunnen geraken. Heb je...
Andere Reacties: 0 14-12-2005 12:06:01

Lynn
gospelkoor
hallo bruidje, om onze huwelijksviering op te luisteren, zouden we graag een gospelkoor laten komen zingen. Wij trouwen 27/05 in Antwerpen. Heeft iemand goede adresjes? Een indicatie van prijs is ook heel welkom (want zoals jullie wel weten...vele kl...
Andere Reacties: 4 14-12-2005 10:53:37

Nele
bedanking ouders
Hallo,We zijn reeds 2 maanden getrouwd en hebben op de dag zelf geen moment uitgetrokken om onze ouders te bedanken. We hebben dit bewust gedaan om de dag niet te emotioneel te maken. We dachten eraan om nu een trouwfoto van ons in te kaderen en onze...
Andere Reacties: 4 13-12-2005 20:41:08

Gaëlle
tav An, Tom & ...
hey An!Ik kijk af en toe nog eens op dit forum (vol nostalgie, kan het niet laten :-)) en ik lees dat jullie nu al met drie zijn? :-) Vind het wel leuk omdat rond dezelfde tijd getrouwd zijn! Alvast 'n dikke proficiat!!Gaelle
Andere Reacties: 5 13-12-2005 9:02:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...