Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sputnik tv en Eén zoeken enthousiaste trouwers voor 'Het leven zoals het is: De Ring II'
Kiezen jij en je aanstaande voor een huwelijksmis op een oud kerkschip of stappen jullie liever in een andere huwelijksboot? Kies je als bruid voor een ritueel huwelijk of verkiezen jullie een exotisch oord voor een romantisch huwelijk onder de palmb...
Andere Reacties: 2 6-2-2006 16:08:09

aan isabelle uit Asse
Hé isabelle,Jo en ik trouwen op 2/12/2006. Een echte winterbruid dus! Ik ben echt benieuwd hoe de afspraak met il viso gaat verlopen want ik wil mijn haar ook door hen laten doen en ik heb nog geen idee wat ik precies wil, dus dat beloofd!Hoe lo...
Andere Reacties: 2 6-2-2006 11:13:16

Salons Caipirihna (Merelbeke)
Heeft iemand al een trouwfeest gehouden in deze zaal of is iemand er al naar een trouwfeest geweest? Alle reacties zijn welkom.
Andere Reacties: 5 5-2-2006 15:38:12

Taak voor zus
Hoi allemaal,volgend jaar gaan mijn vriend en ik trouwen. Mijn vriend neemt zijn 2 broers al getuige. (1 voor kerk en 1 voor wet)Ik ga mijn jongste zus als getuige nemen voor kerk en ik denk er aan om mijn broer als getuige voor de wet te nemen. Nu h...
Andere Reacties: 3 4-2-2006 15:25:24

Probleem site?
Kan het zijn dat er iets mis is met de site? Ik zie in de laatste berichtjes niet meer van wie het berichtje komt. Ook bij de reacties staan geen namen meer bij.Nog iemand dit probleem of ligt het aan mij?Groetjes,Lindsay
Andere Reacties: 1 4-2-2006 11:20:50

Programma grote dag
Hey mede-bruidjes,de planning van onze dag ligt grotendeels vast, maar ik begin te twijfelen...De dag verloopt als volgt:10.20 u mijn schatje komt mij halen11.20 u wettelijk huwelijk12 u brunch met de suite15 u fotoreportage19.30 u aperitief en maalt...
Andere Reacties: 5 4-2-2006 10:20:18

gianna
bedanking: jullie mening gevraagd
Hallo iedereen,Ik heb jullie mening nodig: voor het ogenblik hebben ze in het kruidvat kleine bloempotjes met bloembollen van verschillende bloemen nl: vergeet-mij-nietjes, brandende liefde. Daar we nog op zoek zijn naar originele bedankingen dachte...
Andere Reacties: 10 3-2-2006 15:59:45

Priscilla
Misboekje ouders
Om de huwelijksmis voor onze ouders net een tikkeltje persoonlijker te maken dan voor de andere gasten, hadden wij gedacht om voor de ouders een ander misboekje te maken. We zouden in hun boekjes foto's zetten van ons en een aparte tekst (die niet b...
Andere Reacties: 2 2-2-2006 19:08:48

Jochen
gezocht: goed hotel in Gran Canaria
Hey bruidjes,We hebben de laatste weken al heel erg getwijfeld aan onze huwelijksreis. Nu zijn we er wel al uit dat we naar Gran Canaria gaan maar nu twijfelen we nog welk hotel we zouden nemen. We zoeken toch iets voor een jong publiek nie te oudbol...
Andere Reacties: 7 2-2-2006 17:59:18

Caroline
Domein 't Meersdael in Eksaarde?
Ik las dat een paar mensen in 2006 daar een feest zouden houden, maar niemand liet weten hoe het was... Lijkt me een mooie plaats, hoe viel het mee qua prijs-kwaliteit?
Andere Reacties: 1 2-2-2006 16:23:56

Saar
Wie trouwt nog op 25 augustus dit jaar?
Dag lieve bruidjes in spe, ik vroeg me gewoon af wie er nog huwt op 25 augustus dit jaar en wat jullie ondertussen al allemaal hebben geregeld... Zijn jullie volop bezig met de voorbereidingen en zo ja, wat is er al gebeurd en wat moet er nog gebeure...
Andere Reacties: 3 2-2-2006 16:06:20

Charlotte
video
Dag mede-bruidjes,Ik ben op zoek naar een betaalbare videograaf. Wij zijn van West-Vlaanderen (Ieper-Roeselare) en we willen onze grote dag graag professioneel op film laten zetten. Heeft iemand ideeën?groetjesCharlotte (15/09/2006)
Andere Reacties: 7 2-2-2006 12:47:52

Ingvild
lied voor binnenkomen in de feestzaal
Hello, Hebben jullie een bepaald nummer voorzien voor de binnenkomst in de feestzaal? Ik heb al een paar keer gehoord dat het koppel laatst naar de tafel gaat en dan zou er een mooi nummer moeten spelen, enige voorstellen? Heb echt geen idee. Alvast ...
Andere Reacties: 7 2-2-2006 10:51:40

Ellen
speech
Heeft er iemand een orgineel idee om op een andere manier een speech te brengen?users.poink.be/ellenenwim
Andere Reacties: 1 2-2-2006 10:22:42

Ann-Sophie
make-up
Hey,Net zoals iedereen wil ik er stralend uitzien op mijn huwelijksdag. Dicht bij mij thuis is er wel een schoonheidssalon maar eigenlijk had ik graag iemand gehad die de make-up thuis zou komen doen.Zijn er hier soms mensen van de streek rond Aalst...
Andere Reacties: 5 2-2-2006 9:12:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...