Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ingrid
hoe lang duurt een fotoreportage
Hoi iedereen, nu ben ik al bij 3 fotografen geweest en telkens vergeet ik te vragen hoe lang de fotoreportage gemiddeld duurt? De échte reportage, niet het tussendoor nemen van foto's. Is belangrijk om de dagindeling op te stellen natuurlijk! Th...
Andere Reacties: 9 18-1-2006 16:16:21

Jolene
(Huwelijks)reis naar Mauritius
Hey mede-bruidjesWij overwegen om naar Mauritius op huwelijksreis te gaan. Wie is hier al geweest of gaat er ook naartoe? Wie kan tips en zo geven? ...
Andere Reacties: 9 18-1-2006 15:41:17

kim
Teksten en zangers
Hallo collegabruidjes, nogmaals een oproep om teksten voor onze persoonlijke viering. Ben de wanhoop nabij;-( Heb al gelezen over de tekst van de tak van boom om de ouders te bedanken en de tekst van een windvlieger etc...Kan iemand mij zeggen waar i...
Andere Reacties: 8 18-1-2006 13:11:58

Sofie
Zonnebank (regio Leuven)
Hallo, Ik zou graag een mooi bruin kleurtje hebben op onze trouw. Weet er iemand wanneer ik best zou beginnen met zonnebank, hoeveel keer ik best zou gaan enzo? Wij trouwen in de buurt van het Leuvense, dus tips voor goede zonnebankcentra zijn ook al...
Andere Reacties: 4 17-1-2006 20:24:37

cindy
drukken misboekje
hallo iedereen,ik vraag mij eigenlijk af hoeveel misboekjes je zou moeten nemen in de kerk.ik denk een 100-tal.en dan waar zou ik ze laten kopieren kwa prijs heeft er al iemand ervaring mee en hoeveel het kost en waargrts 10.06.2006
Andere Reacties: 10 17-1-2006 15:15:27

Lien
video mario productions
goede morgenEen vraagje : zijn er onder jullie die ervaring hebben met video mario productions ? zijn prijzen vallen goed mee en een vriendin van mij heeft hem nu ook geboekt voor haar feest ... GroetjesLien 26/05/06
Andere Reacties: 3 17-1-2006 8:02:50

romin
hoe trouwen?
Hey iedereen, mijn vriend en ik zouden normaal dit jaar gaan trouwen maar omdat wij in maart beginnen te bouwen hebben wij het trouwen uitgesteld. Het probleem is dat mijn vriend op vakantie wil gaan en dan daar wil trouwen. Ik denk dat ik daar spijt...
Andere Reacties: 5 16-1-2006 13:10:38

Veerle
Huren kostuum voor suite, waar?
hallo iedereen,Weet er iemand een winkel waar ze kostuums verhuren, onze getuigen en de rest van de suite zouden graag er een huren, waar kan je dit het beste doen, en hoe lang op voorhand leg je dit best vast? We trouwen op 23/09/06. en zijn van Duf...
Andere Reacties: 6 16-1-2006 13:08:25

Cindy
Voorkant misboekje
Hoi,Ik weet nog altijd niet wat we op de voorkant van ons misboekje gaan zetten.Alleen datum & namen?Een foto van ons tweetjes?Iemand tips, of wat doen jullie?Thanks,Cindy 24/06/2006
Andere Reacties: 5 16-1-2006 13:02:49

Els
nachtmerries
Hey,nog 75 dagen en we trouwen, nu heb ik eigenlijk sinds twee weken nachtmerries... de stress slaat echt toe, verschrikkelijk, hoe maak ik mezelf weer kalm?? het gebeurt gewoon vanzelf dat ik die dingen allemaal ga denken en dromen!!slik, da's niet ...
Andere Reacties: 7 16-1-2006 7:20:54

Tanja
trouwvervoet
Hoi trouwertjes,Wij zijn al een hele tijd op zoek naar een leuk & goedkoop idee (+/- 500 euro) om de suite in de vervoeren...de suite bestaat uit 20 volw en 3 kinderen. Iemand een idee?Groetjes,Tanja22/07/2006
Andere Reacties: 9 15-1-2006 22:33:28

Ingrid
Live Jazz bandje regio Brugge
Medebruidjes,Weet iemand van jullie waar ik een lifebandje kan vinden voor tijdens de receptie en misschien begin avondfeest ?Alvast bedankt !Groetjes,Ingrid27/05/2006
Andere Reacties: 2 14-1-2006 12:58:53

Veerle
Barbara Fabree
Hey! Via de site loving you.be kwam ik op een link naar de site van bruidscouturier Barbara Fabree in Nederland. Heeft iemand ooit al iets van haar gehoord? De kleedjes zien er alvast heel mooi uit...Veerle
Andere Reacties: 0 13-1-2006 18:31:22

Birgit
Productiehuis ENDEMOL zoekt trouwers!
Hallo iedereen, voor een televisieproductie zijn wij op zoek naar verliefde koppeltjes die eraan denken in het huwelijksbootje te treden. Zijn jullie te vinden voor een spannend avontuur en een uitdaging? Lijkt het jullie wel iets om op een originele...
Andere Reacties: 0 13-1-2006 17:32:06

conny
nagels
hallo,Wij huwen op 16 juniik zoek iemand die aan huis kan komen om gelnagels te zetten .ik kan niet weg want ik ben onthaalmoeder.Weet er iemand een adres aan de kanten van wuustwezel antwerpen
Andere Reacties: 3 13-1-2006 13:08:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...