Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Mieke
wat als onderwerp voor de tafels
Hallo,Was even om te vragen wat je zoal kan gebruiken om op de tafels te leggen zodat de mensen hun plaats weten, heb al hoort van snoep, thema disney.. Maar had graag nog wat andere ideeën.Nog suggesties ?Alvast bedankt,Groetjes Mieke
Andere Reacties: 4 30-10-2006 7:18:42

Felix
Onderhandelen bij feestzaal?
Zeg, domme vraag misschien: onderhandelen jullie veel/weinig bij de feestzaal? Korting hier of daar? Of misschien extra hier of daar losweken? Of denk je van: ik zal maar toezeggen?
Andere Reacties: 7 29-10-2006 21:01:18

Angelique
Het leven zoals het is de ring -1 jaar later
Hey,Kan er mij iemand helpen?? Ik ben op zoek naar de aflevering waarin het koppel Liesbeth en Raf (denk ik) trouwen voor de kerk en Liesbeth een bedanking voorleest in de kerk. Heeft er toevallig iemand die aflevering opgenomen?Zoja kunnen jullie me...
Andere Reacties: 0 29-10-2006 19:03:49

Angelique
Gedichten
Hey,Ik ben op zoek naar een leuke tekst voor op onze uitnodiging en ook een tekst of gedichte om de ouders te bedanken. Helaas heb ik nog niets gevonden.Kan er mij dus iemand helpen aub??Alvast bedankt!!Angelique
Andere Reacties: 1 29-10-2006 18:16:11

Thierry
fotomoment.be
Berichtje aan alle mensen die me hebben proberen te bereiken via mail/invulpagina.Door een probleem van mijn internetprovider (ovh.com > een zeer bekend internetbedrijf) zijn o.a. alle mails die via de invulformulieren werden ingevuld NIET bij mij...
Andere Reacties: 4 29-10-2006 11:50:01

evelien
Verlof bruid?
Hallo iedereen! Ik sta in het kleuteronderwijs in België en trouw op zaterdag 23 juni. Weet er iemand of ik vrijdag verlof krijg of hoeveel verlof je eigenlijk krijgt, want ik heb alles vanalles horen zeggen...Alvast bedankt!GroetjesEvelien
Andere Reacties: 6 29-10-2006 10:25:22

Felix
tot hoe laat duurt trouwfeest?
Hoe laat is een trouwfeest gemiddeld gedaan? We willen dit maar even weten om het volgende te kunnen inschatten: dranken zijn namelijk volledig inclusief tot drie uur 's nachts. Daarna zijn ze relatief duur. Maar ga je dan nog veel verbruiken. Hoevee...
Andere Reacties: 10 29-10-2006 10:07:19

Peggy
bruidswinkel met pasmaat 44-46
Hey medebruidjes,Het passen van bruidsjurken heb ik zo lang mogelijk uitgesteld in de veronderstelling dat ik gedurende die maanden ging fitnessen en enkele kilootjes ging kwijtspelen.Ondertussen (4 maand verder) zijn er nog geen kilootjes af maar de...
Andere Reacties: 5 28-10-2006 22:25:17

katleen
kostprijs fotograaf
Beste, bij het vergelijken van verschillende fotografen merken we een groot prijsverschil op. We hebben er geen idee van wat een redelijke prijs is voor een fotograaf voor een hele dag (uitz feest). Kan iemand me hiervan een idee geven ? Alvast bedan...
Andere Reacties: 6 28-10-2006 19:20:51

FILIP
huwelijks dvd
Dames bent u op zoek naar een betaalbare pro voor uw dvd kijk dan eens op de site hier onder rubriek videoreportages. F.D.VIDEOPRODUKTIES
Andere Reacties: 0 28-10-2006 15:26:04

saskia
ervaring met fotomoment?
HalloIs er iemand die ervaring heeft met 'fotomoment'? Ik kwam hier via de site op de site van deze fotograaf en de foto's spreken ons wel aan, ook de prijs ligt laag voor wat ze aanbieden. Ik heb in elk geval al een offerte gevraagd maar ik zou toc...
Andere Reacties: 7 28-10-2006 14:35:41

evelien
Het waterfront?
Hey,wij hebben eigenlijk een optie op een zaal in een brouwerij in Melle. Via dit forum kwam ik ook het waterfront tegen. We gaan vanmiddag eens kijken en ik ben nu helemaal in twijfel... Wie heeft er ervaring met Het Waterfront? Hebben jullie met de...
Andere Reacties: 3 28-10-2006 11:02:28

Elise
Bruidsjurken Marylise: waar te koop?
Dag bruidjes, ik ben reeds twee keer bruidsjurken gaan passen (Scarpelini in Oostende en Prima Donna in Deerlijk). En telkens werd mijn eerste keuzen een jurk van Marylise. Maar in deze winkel verkochten ze maar 3 modellen van Marylise. Nu zou ik gra...
Andere Reacties: 3 28-10-2006 10:21:21

Felix
Zaal Overeinde in As
Iemand ervaring met feestzaal Overeinde in As? Goede/minder goede dingen?Thanx!
Andere Reacties: 4 27-10-2006 22:34:54

Sabrina
misboekje en teksten
Ik ben stilletjes aan begonnen met het zoeken naar geschikte teksten voor tijdens onze viering. Dus voorbeeldjes van misboekjes en mooie teksten zijn altijd welkom! (lauwerssabrina@hotmail.com)Dank je wel al op voorhand!Groetjes
Andere Reacties: 2 27-10-2006 21:22:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...