Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Katrien
2 getuigen mogelijk?!
Hallo,Is het mogelijk om voor de kerkelijke trouw twee getuigen te vragen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 3 25-10-2006 8:18:23

Marisa
wit down under
Hey bruidjes,hebben jullie gisteren ook naar de finale van wit down under gezien?Ik was zoooo ontroerd toen ze trouwden op het double island en de jongen Nils wat te zeggen had aan zijn vrouw.. iets van lieveke lief.Weet iemand precies wat hij zei of...
Andere Reacties: 1 24-10-2006 19:58:07

Beesje
Bruidsjurk Marylise ... een pareltje
Beste bruidjes in spe! Jullie tellen vol spanning af naar jullie grote dag. Je zal er zeker van genieten. Uiteindelijk loont het zeker de moeite. En het fotoboek achterna is wel de kers op de taart.Voor wie nog een pareltje van een bruidjurk zoekt: I...
Andere Reacties: 0 24-10-2006 19:57:54

Lobke
Aan Ann, op zoek naar ecru pak bruidegom
Dag Ann,Heb ondertussen nogal wat zoekwerk verricht. Ik weet niet vanwaar je bent maar in Menen is er een winkel Serrus die Ecru pakken verhuurt aan 95 euro (zonder accessoires als das, hemd, ...) Ik heb ook veel gezien in Rue de Brabant in Brussel. ...
Andere Reacties: 0 24-10-2006 19:43:05

Felix
Eerst stadhuis of eerst feestzaal regelen?
Hoe begin je een trouw te regelen: eerst feestzaal/datum zoeken (toch een hele zoektocht) of eerst bij de stad polsen?
Andere Reacties: 7 24-10-2006 19:15:02

Evelien
Elite music Oostende
Iemand ervaring met video-opname en discobar Elite music uit Oostende? Graag wat reacties!Alvast bedankt!Evelien 23-06-2007
Andere Reacties: 1 24-10-2006 17:01:21

tinneke
ceremonie kledij
Kent iemand in de buurt van Gent een goeie winkel om ceremonie kledij te huren voor mannen? Groetjes,Tinneke
Andere Reacties: 2 24-10-2006 16:08:01

FILIP
huweliujks DVD
Dames,zijn jullie nop zoek naar een betaalbare pro? zoek niet verder en mail me, 10jaar ervaring.filip.degezelle@pandora.be
Andere Reacties: 0 24-10-2006 13:46:22

Evelien
Aan Rebecca
Hey Rebecca,ik lees hier dat jij je trouwjurk laten ontwerpen hebt. Nu ik heb daar ook al aan gedacht maar weet gewoon niet door wie of wat ik dat kan laten doen. En 't is ook wel zo als die trouwjurk je totaal niet past, bv je ziet er veel te dik ui...
Andere Reacties: 1 24-10-2006 9:06:15

Sabrina
Tattoo verbergen
Ik zit met een klein probleem. Ik heb een kleine tattoo op mijn schouder en ik wil dat deze absoluut niet zichtbaar is op onze trouwdag, ik vind niet dat dit staat. Tijdens mijn zoektocht naar een trouwkleedje keek ik eerst uit naar een kleedje dat ...
Andere Reacties: 8 23-10-2006 21:51:20

Dries
fotografie Pieter Van Impe
Wie heeft ervaring met deze fotograaf ? Zowel positief als negatief, afspraken, enzo ...
Andere Reacties: 0 23-10-2006 20:16:58

sadia
kledij bruidskindjes
Hallo,Weet iemand van jullie wanneer de nieuwe collectie voor de bruidskindjes uitkomt? Staat die ergens op internet? Zouden jullie de internetadressen kunnen doorgeven? Zijn er bepaalde winkels die echt veel keuze hebben voor deze kleertjes (regio L...
Andere Reacties: 3 23-10-2006 12:36:07

Dominique
Bedanking bruidskindjes
ik heb 2 bruidskindjes, de jongen 10j, meisje 9j (zijn neef en nichtje van mijn toekomstige). Nu mijn vraag, weten jullie een tip wat ik aan het meisje kan geven als kadootje als ik aan de jongen een pyjama van Anderlecht kado doe, want daar is hij h...
Andere Reacties: 1 23-10-2006 12:15:35

sara
wat kan ik aandoen?
Zelf trouw ik pas in de zomer. Maar over twee weken zijn we uitgenodigd op een trouwfeest. Maar nu weet ik echt niet wat aan te doen. Kan je in november met blote armen naar een trouwfeest gaan? Anders moet ik dringend nog iets nieuws aankopen. Dank ...
Andere Reacties: 1 22-10-2006 20:43:51

Angelique
Aan Lisa ivm Bo-Couture
Hey,Het is daar inderdaad een hele goeie service en ze zijn heel vriendelijk.Tegen mij hebben ze wel niets gezegd van een korting van 10% tijdens de opendeurdagen.Heb jij deze wel gekregen?Anders zal ik hiervoor es informeren.GroetjesAngelique
Andere Reacties: 4 22-10-2006 19:28:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...