Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Veroniek
Droomjurk uit Turkije
Hoi allenIk had beloofd om jullie op de hoogte te houden!We zijn dus vorige week naar Istanbul geweest om onze trouwshopping te doen.En we hebben echt alles gevonden!Ik heb echt een pracht van een jurk gevonden (weet de prijs jammergenoeg niet, want ...
Andere Reacties: 2 7-11-2006 13:11:34

Saskia
Traiteur
hoiWeet er iemand een goede traiteur omgevind Leopoldsburg/Beringen/Lommelgroetjes
Andere Reacties: 4 7-11-2006 11:39:48

Saskia
dj en fotograaf
hoiwij trouwen 1 juni 2007weet er iemand een goede fotograaf en dj in de omstreken van leopoldsburg => limburggroetjes
Andere Reacties: 2 7-11-2006 11:24:52

FILIP
huwelijks dvd
Dames,zijn jullie nog op zoek naar een betaalbare pro? zoek niet verder en mail me, 10jaar ervaring.filip.degezelle@pandora.be
Andere Reacties: 7 7-11-2006 10:28:32

annabel
bedankingskaartjes
Hallo iedereenIk vroeg mij af of bedankingskaartjes ook gestuurd worden naar mensen die naar de receptie geweest zijn?bedankt voor jullie reactie !groetjes
Andere Reacties: 3 7-11-2006 9:36:30

Patricia
hoe bruidskindjes feestelijker maken?
Hoi,voor mijn bruidskindjes was ik op zoek naar kledij in lichte tinten. Vind ik heel mooi voor een bruidskindje. Vermits wij in de winter trouwen is er niet veel te vinden en heb ik gekozen voor vrij gewone kledij: bruine rok en felblauw jasje. De j...
Andere Reacties: 2 7-11-2006 8:33:50

Elke
Tof adresje huwelijksnacht Midden Limburg
hallo bruidjes,Een vraagje... weet er iemand een tof adresje om de huwelijksnacht door te brengen (aangezien onze woning nog niet klaar is en verblijven bij mijn vriend zijn ouders is dus niet echt romantisch). Liefst regio midden limburg...Alvast be...
Andere Reacties: 5 6-11-2006 23:31:30

Vicky
DJ Mojo / Jo De Weerdt / All Inc
Wie heeft er al ervaring met deze DJ. Zijn website lijkt me veelbelovend en zijn prijs is ok... maar graag had ik toch wat ervaringen gehoord...Vix
Andere Reacties: 0 6-11-2006 20:32:29

kristl
juwelen
hey,weet iemand waar je mooie juwelen kan kopen iets met parels of steentjes. Hoeft geen goud te zijn
Andere Reacties: 3 6-11-2006 20:21:23

saskia
overleden vriend
Heyeventjes een rare vraag misschien... door een dom ongeluk is een maand geleden één van mijn toekomstige zijn beste vrienden overleden. nu trouwen we pas binnen acht maanden maar ik zou toch graag iets doen om te laten weten dat we hem no...
Andere Reacties: 7 6-11-2006 16:54:07

Vie
getrouwd
Hoi,maanden heb ik hier allerlei tips op het forum gelezen. Maanden had ik zoiets van...pff iedereen is al getrouwd en van mij is het nog zo lang.Maar nu kan ik eindelijk zeggen; ik ben getrouwd. Ik ben vorige vrijdag, op 27 oktober getrouwd.Het was ...
Andere Reacties: 5 5-11-2006 19:16:42

Tom
annulatieverzekering
Hoi lotgenoten,kan er iemand mij meer info verschaffen over een annulatieverzekering voor het trouwfeest? Is dit aan te raden en waarom wel/niet? Ik hoop natuurlijk dat dit niet nodig is, want om welke redenen zou de trouwpartij niet doorgaan vraag i...
Andere Reacties: 4 5-11-2006 17:23:29

Mieke
Catalogus linea raffaelli
Hallo allemaal,dit weekend heb ik mijn droomkleedje gevonden! Ik was vooraf al grote fan van linea raffaelli en het is dus ook een kleedje van dit merk geworden. Maar mijn eerste pasbeurt is pas in juni. Nog héél lang wachten dus... Ik ben...
Andere Reacties: 7 5-11-2006 14:32:19

Elke
contact pastoor
Hey,Een paar maanden geleden heb ik contact opgenomen met de deken voor onze huwelijksmis. We kregen toen te horen dat we een uitnodiging zouden krijgen. Nu trouwen we eind juni maar zouden pas in februari uitgenodigd worden. Vinden jullie dit niet l...
Andere Reacties: 3 5-11-2006 13:32:21

Mira
Vraagprijs trouwkleed verlaagd !!
Wij zijn net getrouwd en ik zou mijn prachtig trouwkleed van St. Patrick willen verkopen (model 2006), de maat is 38/40, slechts 1x gedragen en gereinigd, vraagprijs 650 Euro (of doe een bod)(heeft meer dan het dubbele gekost in Chapeau Antwerpen).Pr...
Andere Reacties: 0 5-11-2006 11:41:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...