Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78204
Bruiden
17504
Bruidegommen
32906
Verwanten
5414
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3949)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (629)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2292)
Voorbereiding (12995)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Voorbereiding
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
...
Volgende
Laatste
Brenda
ze weten waar ze zitten maar hoe roep/begeleid je ze naar die tafel ?
wat ik hier nergens schijn te vinden : je geeft de mensen tijdens de receptie een kaartje, foto, snoepje, of whatever dat aanduidt aan welke tafel ze moeten zitten. Stel dat het Parijs is dan is dat het Louvre, de eiffeltoren, etcso far so...
Voorbereiding
Reacties:
8
7-9-2011 0:52:40
Anne
Rode loper 30m gezocht
Dag iedereen, De afstand van de straat (waar de wagens stoppen) tot aan de ingang van de kerk is bij ons eindeloos... Om "de tocht" wat feestelijk aan te kleden zijn we op zoek naar een rode loper van minstens 30 meter lang. Heeft iemand van jullie ...
Voorbereiding
Reacties:
0
6-9-2011 22:25:01
vicky
nog enkele daagjes se
hey bruidjes en gommetjes, zoals de tittel het al zegt zijn we aan onze laatste dagen bezig van onze voorbereidingen van ons huwelijk. vandaag onze boekjes voor onze misviering gaan halen ze zijn echt prachtig geworden daarnet ons laatste gesprekje g...
Voorbereiding
Reacties:
0
6-9-2011 21:42:32
samira
MENU???
Hellow brides Vandaag hebben wij de menu nog eens onder handen genomen om een idee te krijgen wat het allemaal gaat kosten. Kan iemand mij vertellen hoeveel een menu kost per persoon en wat daar precies allemaal inbegrepen is? We geraken er niet aan...
Voorbereiding
Reacties:
11
6-9-2011 21:37:28
An
Cold teeth!
Om ingewikkeld te beginnen: Morgen kan ik zeggen: 'Overmorgen is het zover.' Tot nu toe viel de stress zeer goed mee (ondanks dat mijn omgeving meer zenuwachtig rondloopt dan anders) en verloopt de planning (gelukkig) volgens euhm... mijn stappenpla...
Voorbereiding
Reacties:
4
6-9-2011 21:25:27
Severine
eventjes happy girl
naast alle andere voorbereiding, mocht ik vandaag m'n proefkapsel ondervinden, vindt het SUPER mooi, en mocht ik voor de laatste keer m'n pasbeurt hebben. Heb me helemaal opgetut zoals het op ons dagje zou moeten zijn, en vond het nu al heerlijk geni...
Voorbereiding
Reacties:
1
6-9-2011 18:58:42
Kelly
Help, ik heb het mezelf weer veel te moeilijk gemaakt!
Lieve bruidjes, ik zit met een probleem. Zoals waarschijnlijk velen onder jullie, zou ik voor een bepaalde accentkleur willen kiezen voor ons huwelijk. Paars vind ik mooi, maar die kleur wordt al zo vaak gebruikt dus ik wou iets anders... Mijn lie...
Voorbereiding
Reacties:
22
6-9-2011 18:26:52
Severine
wordt gek van die tafelschikking!
goh, nooit gedacht dat het zo moeilijk ging worden! hebben wel veel vrienden die niets gemeenschappelijks hebben met elkaar. uiteindelijk dan toch aan uit geraakt, tot er niet-familiale toestanden op de proppen komen, wordt gek van m'n schoonmoeder! ...
Voorbereiding
Reacties:
5
6-9-2011 11:53:19
virginie
leuke adressen te Brussel kledij suite en decoratie?
Hallo mede bruidjes in spe? Heeft er iemand leuke en goede adresjes in Brussel voor de kledij van de suite en decoratie voor de kerk thuis en feestzaal? Mvg
Voorbereiding
Reacties:
3
6-9-2011 10:52:38
Kelly
Rode loper 10m te koop!
Dag toekomstige bruidjes, Onze dag zit er jammer genoeg al meer dan een maand op. Ik ben nog steeds aan het nagenieten, maar het is toch zo snel voorbij. Ik zou dus zeggen, geniet van ieder moment! Ondertussen staat er bij...
Voorbereiding
Reacties:
3
6-9-2011 9:51:02
Brenda
tafelschikking
hebben jullie ook zo 1 of 2 koppels die je echt nérgens bijgezet krijgt ? Wat doe je daar dan mee ?ik probeer zoveel mogelijk om mensen die elkaar kennen of niet kennen maar iets gemeendschappelijks hebben bij elkaar te zetten. Maar er zijn 2 ko...
Voorbereiding
Reacties:
5
6-9-2011 9:24:00
vanessa
getrouwd en foto's
lieve bruidjes en gommen ondertussen zijn we al drie dagen getrouwd; het was een super dag! lekker warm,lekker eten, gewoon zalig alles liep perfect in orde ik schrijf later wel nog eens een uitgebreid verslag maar wou jullie toch al even laten meeg...
Voorbereiding
Reacties:
10
6-9-2011 8:20:03
Brenda
Vergeet jezelf niet mee te rekenen in eretafel...
man man wat ik nu gehoord heb...zaterdag trouwde een koppel en die waren gewoon vergeten zichzelf mee te rekenen bij de gasten van de eretafel dus er waren geen stoelen voor hen !!!!Aan een andere tafel hadden ze dan weer een koppel teveel gezet dus ...
Voorbereiding
Reacties:
8
5-9-2011 23:24:08
Fairytale Bride
Balondecoratie
Beste bruidjes, Wie van jullie heeft er balondecoratie laten maken en waar hebben jullie dat laten maken? Wij zouden graag wat versiering willen voor aan de stoeltjes te hangen van de kerk, wss van die balon clusters of éé...
Voorbereiding
Reacties:
9
5-9-2011 23:02:38
Sarah
Waar te beginnen?
Beste lotgenoten ... 2 weken geleden vroeg mijn vriend mij ten huwelijk... Eindelijk, een droom die in vervulling ging ... Vorige zaterdag zijn we gaan kijken naar feestzalen en we hebben onze feestzaal gevonden: 'Het krekelhof' in Kuringen. Oze t...
Voorbereiding
Reacties:
5
5-9-2011 22:29:25
Eerste
Vorige
490
491
492
493
494
495
496
497
498
499
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Motion Pictures
Nieuws
Het huwelijk is een grote sprong
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.
lees verder ...