Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anke
Grote zenuwen
Morgen is het zover!!! De weersvoorspelling wordt met de dag precies slechter en slechter... Hopelijk blijft het toch droog tijdens de fotoreportage in de voormiddag! Laat ons hopen, hè... Vandaag de feestzaal voor ons dansfeest gaan klaarze...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 20:20:28

Michaela
Wedding cake!
We hebben nu endelijk een zaal gevonden de wij moi vinden en waar wij van alles zelf mogen maar niet moeten doen, perfect tus. Nu ben ik op zoek naar een gode bakker van bruilofts tarten de ook naar Leuven levert. Ik will echt so een grote moie bruil...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 13:43:40

Nienke
Taarttopper
Aangezien we een kever op onze bruidstaart hadden staan, hebben we onze eerste taarttopper niet gebruikt. Daarom verkoop ik deze. Het is een kussend bruidspaar, nog volledig verpakt, Modecor. Hoogte is 16 cm
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2011 12:26:55

tinneke
All in limo
Heeft er iemand ervaring met All in limo? 
Voorbereiding Reacties: 1 8-9-2011 11:19:34

Frauke
stilaan zenuwachtig
hoi bruidjes, Met nog 15 dagen op de teller word ik toch stilaan erg zenuwachtig...Wat best vreemd is aangezien ik echt een stressbestendig persoon ben. Hopelijk kunnen jullie mij wat gerust stellen dat dit normaal is. qua voorbereiding zitten we op...
Voorbereiding Reacties: 7 8-9-2011 9:53:02

Els
Hoe het kan keren...
Hoe het allemaal kan lopen... Toen mijn verloofde mij vorig jaar ten huwelijk vroeg, hadden we samen nog vier grootouders, enkele maanden terug is mijn grootvader overleden, vandaag is de grootvader van mijn verloofde overleden... De voorbereidingen...
Voorbereiding Reacties: 10 7-9-2011 19:44:26

Carmen
Witte duiven
Lieve mede bruidjes, waar halen jullie de witte duiven (regio antwerpen-mechelen)?En wanneer loslaten, na het gemeentehuis of na de ceremonie in de feestzaal (alleen hebben we dan heel veel kans dat het al bijna donker is)
Voorbereiding Reacties: 6 7-9-2011 16:08:10

Bianca
Nog 338 dagen, voorbereidingen liggen even stil..
Dag bruidjes Met nog 338 dagen op de teller, liggen de voorbereidingen even stil. Hebben jullie dit ook? Eerst wou ik alles snel regelen, nu weet ik even niet meer wat doen. Volgende zaken zijn al geregeld: kerk, gemeentehuis,zaal (en DJ), vervoer,fo...
Voorbereiding Reacties: 5 7-9-2011 14:47:03

Caroline
Koetsen Friesenhof Bries te Geel !
Goedemiddag, Hebben jullie al geschikt vervoer voor jullie huwelijksdag?? Wij hebben gekozen voor twee koetsen (een witte en een bordeaux), bij friesenhof Bries in Geel. Allemaal Prachtige paarden en super verzogd materiaal. We zijn eens benieuwd,...
Voorbereiding Reacties: 1 7-9-2011 13:32:34

marinka
ben ik de enige die gek word van de trouw?
met nog 303 dagen op de teller loopt het hier van kwaad tot erger.... ik word helemaal gek van de voorbereidingen, mijn verloofde verklaard me zelf al voor gek. ben nu echt geen bridezilla hoor,niet van dat maar ik ken gewoon geen grenzen :( ik zie a...
Voorbereiding Reacties: 11 7-9-2011 13:29:13

Sofie
spulletjes te koop...
Even updaten... Ik heb nog steeds mijn witte paraplu van poirier te koop (grote paraplu in hartvorm met tekstje 'you are my sunshine' EUR 25,00 kousenbandje (witte kant met blauw strikje). Niet gebruikt, ik was dit vergeten op onze trouwdag. Lag no...
Voorbereiding Reacties: 1 7-9-2011 12:20:28

Cindy
Te Koop!!! Zwarte loper,2 mandjes,paraplu
Hallo iedereen, mijn dag zit er ondertussen op en dus zet ik een aantal dingen te koop!! - Een zwarte loper 5x 4 meter dus 20 meter,  hiervoor zou ik graag 50 euro hebben - 2 Grijze gewoven mandjes(hier lagen mijn bloemblaadjes in voor aan de...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2011 11:43:42

Brenda
jurk bruidsmeisje opgehaald !
ik ben daarnet het jurkje voor mijn bruidsmeisje gaan halen en ze is P R A C H T I G geworden, ik ben er onwezenlijk blij mee, kan niet wachten tot ik mijn metekindje erin zie rondlopen zaterdag !die laatste dagen vliégen dus echt voorbij, niet ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2011 11:06:32

sarah
Nog 100 dagen!!
Ik ben deze week door de huisarts  naar de huiselijke omgeving verbannen. Heb me dan  voorgenomen om misboekje en andere zaken die ik maar uitstel eens onderhanden ga nemen. Zie ik vandaag naar de teller.... Argh nog maar 100dagen. Ik ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2011 9:01:40

Sandra
The real countdown begins - nog exact 1 jaar te gaan!!
Hallo bruidjes! Bij ons is het aftellen nu toch 'officieel' gestart...binnen exact 1 jaar loop ik nu waarschijnlijk vol zenuwen rond en rij ik van kapper naar visagiste enz enz enz... Met nog 1 jaar op de teller ligt definitief vast: - gemeente voo...
Voorbereiding Reacties: 4 7-9-2011 8:48:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...