Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Severine
trouwlijst.be
Bruidjes, Heeft iemand van jullie al ervaring met de website trouwlijst.be? Wij willen geen traditionele huwelijkslijst aangezien we al samenwonen en praktisch alles hebben. Daarom lijkt het leuk om onze huwelijksreis te laten sponseren. Iemand nog ...
Voorbereiding Reacties: 6 10-9-2011 16:23:12

Anneleen
Trouwen op 15augustus???
beste mensen mijn schatje vroeg me afgelopen dinsdag ten huwelijk :D We hebben altijd gezegd dat we op 15/08/2014 willen trouwen, maar nu kwam te bedenking of dit wel kan op een feestdag ... Iemand een idee???
Voorbereiding Reacties: 10 10-9-2011 8:17:08

chrisje
rozenboog
Hallo,     We trouwden op 05/08/2011, we hadden een rozenboog die we versierden met grote namaak rozen in gebroken witte en zachte rode, met tule in wit en echte klim-op ( deze dient uiteraard vervangen te worden) , nu de dag voo...
Voorbereiding Reacties: 4 10-9-2011 1:00:40

Nathalie
Alles onder 1 dak- winkel...
Hey Bruidjes, Een vraagje... Weet er iemand in Oost Vlaanderen een bruidswinkel waar ze alles onder 1 dak verkopen... bv. kaarsen, ringkussentjes, decoratiemateriaal, gastenboek, enz... In Antwerpen is er zo een winkel (het bruidsparadijs), maar da...
Voorbereiding Reacties: 7 9-9-2011 21:27:32

Mieke
Pfff....
Hallo bruidjes, Ik heb zo even een baalgevoel bij gans het gebeuren... Zijn al verschillende mensen uit men omgeving die iets hebben van ja maar ja wat gaat ons dat niet kosten dat jullie trouwen...We moeten een kleed kopen en een kostuum en dan moe...
Voorbereiding Reacties: 14 9-9-2011 20:46:45

Nathalie
Bloemen (- planten)... Kerk, gemeentehuis...?
Hallo bruidjes... Wanneer beginnen jullie rond te kijken voor de bloemen (en planten) in de kerk, gemeentehuis enz.. Kopen jullie die dan of huren jullie die? Decoreren jullie zelf of laten jullie decoreren? Wordt er gewerkt met eventuele themakleu...
Voorbereiding Reacties: 4 9-9-2011 19:42:50

Charlotte
:-)
Nog 300 dagen te gaan!!!! Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 9-9-2011 17:06:35

Elke
Bril of niet??
Wat zouden jullie doen? Bril of lenzen? Eerst dacht ik dat ik de ganse dag mijn bril zou ophouden omdat ik weet dat ik mijn lenzen nooit een ganse dag en avond kan dragen. Ik heb redelijk droge ogen en dan beginnen mijn lenzen na +- 8 uur vreselijk ...
Voorbereiding Reacties: 18 9-9-2011 13:57:44

marianne
LAATSTE UREN VOOR 10 SEPTEMBER
Man man nog 16uur te gaan  Brr ik krijg het er al warm van. Ik heb net naar de weervoorspellingen gekeken en morgen zal het ook warm worden! Maakt het een pak leuker! Straks de' echte' laatste voorbereidingen sé. Vandaag krijgen we d...
Voorbereiding Reacties: 8 9-9-2011 7:20:42

Fairytale Bride
Huwelijksvorming (kerk)
  Beste bruidjes, Vanavond zijn ik en men verloofde naar een info avond gegaan betreffende ons kerkelijk huwelijk :-), nu moeten we nog wel een vorming doen voor we in ondertrouw gaan voor de kerk, we hebben gekozen voor de formule bij "ga...
Voorbereiding Reacties: 7 8-9-2011 23:20:33

Elisabeth
Waar zit die zoek-knop toch?
Ik kijk er waarschijnlijk stomweg over, maar kan iemand me vertellen waar de zoek-functie hier staat om oude berichten te doorzoeken? Thanks!
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2011 22:37:11

Julie
Witte paraplu te koop voor herfstbruiden!
Ik heb nog één witte, grote paraplu te koop voor een bruidspaar. Paraplu was voorzien voor moest het slecht weer zijn, maar we hebben geen regen gehad. Ook nog te koop:  Ringkussentje POIRIER (Ivory) Laat weten als je interesse heb...
Voorbereiding Reacties: 4 8-9-2011 21:59:09

Cindy
Te koop!!!!
  Hallo iedereen, mijn dag zit er ondertussen op en dus zet ik een aantal dingen te koop!! - Een zwarte loper 5x 4 meter dus 20 meter,  hiervoor zou ik graag 50 euro hebben - 2 Grijze gewoven mandjes(hier lagen mijn bloemblaadjes in voo...
Voorbereiding Reacties: 0 8-9-2011 21:53:32

Severine
woehoe... einde van voorbereidingen zijn in zicht
Joepie, bijna alle voorbereidingen zijn getroffen. Nog enkele zaken uit te voeren; de naamkaartjes voor de feestzaal, ringen ophalen en that's it! Ben zo blij dat het gauw ons feestje is, na een bewogen jaar vol voorbereidingen, is het bijna zover!
Voorbereiding Reacties: 2 8-9-2011 21:51:25

Julie
Gratis bruidsmagazines af te halen in Limburg!
  Ik heb nog steeds een tiental trouwmagazines o.a. 1x For lovers, 4x Loving you, 5x Bruid & bruidegom (uitgaves van juli 2010 tot aug. 2011) in mijn bezit en wil daar graag een toekomstig bruidje mee plezieren! De magazines zijn goed doorb...
Voorbereiding Reacties: 3 8-9-2011 21:49:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...