Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
getuigen en ouders
Hoi, wij willen binnekort aan de teksten van de uitnodigingen beginnen en we hadden een vraag: zijn hier mensen onder jullie dat de ouders en de getuigen vermeld hebben op de uitnodiging? Voor hen zou ik dat wel willen doen, maar weet niet goed hoe j...
Uitnodigingen Reacties: 9 4-4-2007 14:07:08

Gwendoline
leuke kiekjes in Roeselare
Hoi, ik heb een vraagje voor bruidjes die hun fotoreportage in omgeving Roeselare hebben gedaan. Onze fotograaf komt van ver en kent de omgeving niet goed. Dus zijn we zelf op zoek naar leuke en originele plaatjes om kiekjes te nemen. Hebben jullie m...
Fotografie Reacties: 1 4-4-2007 13:27:49

Angela
Huwelijksreis Caraibben
Hallo ,iemand van jullie ervaring met een huwelijksreis ergens in de Caraibben? En was die ervaring dan toevallig in juni/juli? :-))Alvast bedankt voor de infoGroetjesAngela21/06/2008
Huwelijksreis Reacties: 7 4-4-2007 13:25:15

cynthia
locatie fotoreportage omgeving Schilde
Hoi!Kent iemand een mooie locatie voor onze fotoreportage in de omgeving van Schilde? Bij mooi weer hebben we keuze genoeg, maar we zoeken nog een binnen-locatie voor het geval het weer wat minder zal zijn.Bedankt alvast!
Andere Reacties: 10 4-4-2007 13:25:12

els
unieke locatie
haai, kent iemand een unieke locatie, een hoeve, een loods, of iets dergelijks in oost of west-vlaanderen? Zou tof zijn.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-4-2007 11:58:55

Sarah
Wie trouwt er nog rond 15/09/07 ? Wat moeten jullie nog zoal doen ?
Hoi bruidjes, wij trouwen op 15/09 en nu wou ik eens weten of er nog bruidjes zijn die rond deze periode trouwen ?Ik heb het gevoel dat er nog enorm veel te doen is en ben bang dat ik iets ga vergeten.. Wat moeten jullie nog zoal doen ??Veel groetjes...
Voorbereiding Reacties: 14 4-4-2007 11:48:56

Véronique
handschoenen suitekleding
hallo iedereenik ben vandaag jawel al 600 dagen getrouwd. Mijn getuige trouwt op 18 augustus en nu heb ik een mooi blauw/zilver kleed gekocht. Ik ben nu hopeloos op zoek naar lange handschoenen en sjaal in die kleur. Iemand een idee waar ik kan ga...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-4-2007 11:03:02

daisy
geen sjaal of vestje voor bruidsjurk??
Hallo,Ik ben vandaag eindelijk zover geraakt dat ik bruidsjurken ben gaan passen. en nooit verwacht, bij de eerste jurk die ik aantrok was het raak! ik heb maar 3 jurken gepast en bleef bij mijn eerste!het is er een van Mathyro, omdat ik niet meteen ...
Andere Reacties: 11 3-4-2007 23:04:35

Debby
Lingerie Poirier
Hey allemaal,Ik heb mij gisteren en vandaag geïnformeerd over de lingerie van Poirier, meer bepaald het setje afgewerkt met swarovski steentjes en met het opschrift 'honeymoon' of 'just married. Aangezien er hier nog bruidjes naar op zoek waren...
Andere Reacties: 9 3-4-2007 18:10:47

Griet
langs welke weg vind je hen?
Hey,Ik heb een vraagje:Ons huwelijk is pas volgende zomer en we wilden dit graag in een tent doen.Dit in een park in de buurt.Omdat we weinig tijd hebben doordat ik veel weg ben voor het werkom overal een bezoekje te brengen (bij fotograaf,...enz)zo...
Andere Reacties: 3 3-4-2007 17:43:24

lien
k Loop over van frustratie...
... en dan is het beter dat ik even mijn hart lucht. Ik ben op 23.02.07 dus getrouwd voor de wet, zoals al vaak gezegd hier. Aangezien mijn vriend van Marokkaanse afkomst is, konden wij nie trouwen voor de kerk, en zo trouwen voor de imam is der ook ...
Andere Reacties: 11 3-4-2007 17:03:20

sofie
TE KOOP: trouwjurk Linea Raffaelli
Hallo bruidjes,Zelf ben ik onlangs getrouwd in een prachtig kleed van linea raffaelli.Nu wil ik dit superkleed (maatje 40) doorverkopen aan iemand die er net als ik als een prinses wilt uitzien op hun trouwdag.Je kan het kleed bezichtigen op http://w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-4-2007 16:55:06

virginie
Prima Donna Deerlijk
Hey,Heeft iemand ervaring met prima donna in deerlijk? zou graag daar mijn kledij gaan halen. Maar ben niet van de magerste en ben een beetje bang hoe de service zal verlopen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 3-4-2007 16:43:37

carline
Le Mas Kommilfoo (Zonhoven)
Hallo,Heeft er iemand al een trouwfeest gehouden/bijgewoond in Le Mas Kommilfoo (Zonhoven)? Hoe is dat meegevallen? Groetjes,Carline
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-4-2007 15:25:20

Nanouchka
nieuwsgierig...
hoi bruidjes,zijn er nog bruidjes die op 3mei '08 trouwen of in de maand mei '08??? Wanneer gaan jullie je trouwjurk gaan 'zoeken'? Ik kan gelik niet meer wachten om eens te gaan kijken naar de jurken. Hebben jullie dat ook? Succes met de voorbereidi...
Andere Reacties: 17 3-4-2007 14:55:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...