Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Limousine
Hey,Heeft er iemand ervaring met Yumé Limo?Groeten,Kim
Andere Reacties: 1 8-4-2007 20:58:59

Kim
Feestzaal
Hey,Heeft er iemand van jullie ervaring met de zaal Passade in Mechelen?Groeten,Kim
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 8-4-2007 20:34:06

Melissa
Weten jullie een leuek zaal voor ons huwelijk
Wij zijn op zoek naar een betaalbare zaal voor ongeveer 130 personen. In de omgeving van Kapellen, Kalmthout, Brasschaat, Ekeren.
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 8-4-2007 18:43:06

Kim
Schoonouderprobleem
Hey,We hebben enkele problemen met mijn schoonouders in verband met de getuige die mijn vriend zou willen nemen. Mijn vriend heeft 1 broer en zijn ouders eisen dat hij hem als getuige neemt. Mijn vriend zelf zou echter liever zijn beste vriendin als ...
Andere Reacties: 7 8-4-2007 16:17:57

Astrid
Ervaringen met Rent-a-Classic uit Tremelo?
Hallo,heeft iemand van jullie ervaring met Rent-a-Classic uit Tremelo (verhuren oldtimers, waaronder kevertjes en vw samba-busjes)?groetjes,Astrid08.09.2007
Andere Reacties: 5 8-4-2007 11:35:00

Stephanie
aan saskia
veel succes nog met jullie voorbereidingen.Bedankt voor uw reactie op mijn berichtje.Ik ben eigenlijk ook afkomstig uit erpe mere dus wie weet hebben we mekaar al eens geziengroetjesstephanie
Andere Reacties: 1 8-4-2007 11:09:24

Lies
'gedwongen' huwelijkscontract - uitleg??
Hallo allemaal,naast alle leuke voorbereidingen is er bij ons een lelijke deuk in het plezier gekomen. Alles ligt ongeveer vast, wettelijke trouw op 2 juni, viering en feest op 30 juni. Wij trouwen niet met een huwelijkscontract en waren hier heel ...
Andere Reacties: 8 8-4-2007 11:06:08

Kim
Auto's
Hoi,Wij zouden graag voor onze trouw een Mercedes S-klasse en 3 Mercedessen E of C huren. Weet iemand waar we dit in Mechelen of de buurt van Mechelen kunnen huren en wat de prijzen hiervoor ongeveer zijn? Mijn vriend droomt van een Maybach maar we v...
Andere Reacties: 2 7-4-2007 19:25:53

Nele
Koetsen
Hoi, ik had een paar weken geleden gevraagd of iemand informatie had over koetsen. Er had iemand een lijstje met adressen. (ik woon in Oost-Vlaanderen, Herzele)
Ceremonie Reacties: 1 7-4-2007 19:20:17

Kim
Drankenformule
Hoi,Wij waren van plan een drankenformule te nemen waarbij je per uur per persoon 3,5 euro betaald. Hierin zijn wijn, frisdrank en bier van het vat inbegrepen. We zijn echter aan het twijfelen of dit ons wel goedkoper gaat uitkomen. Ten eerste zijn e...
Andere Reacties: 4 7-4-2007 19:20:13

Kim
Totale kost
Hoi,Op hoeveel mag je ongeveer rekenen als je alle kosten bijeen rekent? Wij hadden voor onszelf eens een berekening gemaakt, maar nu horen we van verschillende reeds getrouwde koppels hoeveel zij in totaal betaald hebben en die bedragen verschillen ...
Andere Reacties: 16 7-4-2007 19:14:59

A
Pasta in hartvorm
HoiWeet iemand van jullie waar je pasta in hartvorm kan kopen? (omgeving antwerpen)Bedankt!GroetjesMieke
Andere Reacties: 4 7-4-2007 18:27:00

Katrien
Encounter weekend
Wij vertrekken volgende week op Encounterweekend 'beslist samen'. Zijn er nog koppels die dat gedaan hebben? En zoja, hoe zag dat weekend eruit, wat heb je allemaal gedaan, ...Laat iets weten!Groetjes, Katrien22072007
Religie Reacties: 3 7-4-2007 18:01:43

Saskia
Foto lokatie
Hoi, wij zijn op zoek naar een lokatie in de omgeving van Heppen/Leopoldsburg voor foto's te maken.groetjesSaskia
Andere Reacties: 0 7-4-2007 17:32:05

Selma
lingerie gekocht!
Vandaag heb ik de bruidslingerie gekocht! In een "gewone" zaak. Heel mooi. Niet met veel kant en al die poespas (daar houd ik niet van). Een mooie strapless bh met bijpassende slip. En niet duur! Scheelt meer dan de helft met de prijzen die...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-4-2007 17:13:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...