Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
om hoe laat openingsdans?
Hallo,Om hoe laat gaan jullie jullie openingsdans doen?En een veel gestelde vraag, maar toch en welke openingsdans hebben jullie gekozen?groetjesEvi
Openingsdans Reacties: 10 1-4-2007 14:01:50

marjolijn
tafelnaamkaartjes
wij zijn op zoek naar een origineel idee als om de tafelnamen op de tafels te zetten. Mijn zus gebruikte wegwijzertjes, sommigen hoorde ik van hoefijzers en de personen kregen dan bij aanvang ook een hoefijzertje met hun naam op hun bord. Zijn er nog...
Ideeën Reacties: 9 1-4-2007 13:40:54

Jessika
aan debby: openingsdans Paul De leeuw
Hey Debby,wij twijfelen ook nog voor onze openingsdans en denken ook aan 'Ik heb je lief' van Paul De leeuw. We twijfelen echter omdat we een danscursus aan het volgen zijn (beginners hoor ;-) ) en we vragen ons af of je daar iets 'deftigs' op kan da...
Openingsdans Reacties: 1 1-4-2007 12:45:36

Nathalie
fotolocatie omgeving Westerlo - Aarschot
Hoi Bruidjes,Mijn vriend en ik zijn wanhopig op zoek naar een mooie fotolocatie in de buurt van Westerlo. Kan iemand van jullie ons op een idee brengen? Wij trouwen in Westerlo en de feestzaal is in Aarschot. We hebben 3 uur de tijd voor onze foto...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 1-4-2007 12:25:22

Maartje
'safari' bedankjes
Hey iedereen,Wij gaan op huwelijksreis naar Kenia en daarom zouden we graag bedankjes geven die hierop van toepassing zijn.Een vriendin dacht aan kleine girafjes, olifantjes, enz met daar dan een zakje met suikerbonen aan.Enig idee waar ik zulke figu...
Andere Reacties: 7 1-4-2007 12:06:13

Kelly
Make-Up Mylène
Hey iedereen,Ik heb gisteren een home-party van Mylène gehad en ze hebben mijn make-up getest. Ik ben het niet gewend van make-up te dragen (nog nooit op gehad) en het resultaat viel heel goed mee. De make-up voel je bijna niet zitten en het was...
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 1-4-2007 11:22:12

ellen
feestlocatie
hallo,heeft er iemand al ervaringen gehad met salons mantovani of met hof van nassau? Deel u ervaring want ik twijfel welke kiezen?Vele groeten
Andere Reacties: 1 1-4-2007 10:12:04

Lisa
Suite
Hallo, Laatst hadden we in de familie een meningsverschil over de kleuren die mogen gedragen worden door de suite. Mijn familie is vrij traditioneel en vinden het niet kunnen dat er iemand in de suite een wit kleed zou dragen. Er is daar nu al 2 ma...
Kledij - Suite Reacties: 14 1-4-2007 9:04:40

anouk
aantal misboekjes + kostprijs
Hallo medebruidjes, mijn vraagje is weer cliché... Hoeveel misboekjes voorzien jullie? En maken jullie deze zelf? Ik heb namelijk mijn misboekje klaar, en ben de prijs gaan vragen. Ik denk dat ik er 100 ga nemen. De prijs hiervoor is bij mijn dr...
Andere Reacties: 6 31-3-2007 23:54:33

ann
Reeds 7 dagen getrouwd!
Hoi allemaal,Even een kort verslagje van onze geweldige trouwdag, ondertussen al 7 dagen geleden. Het weer was niet geweldig, maar dit hebben we niet aan ons hart laten komen! 's morgens om half 7 opgestaan, 7 uur make-up en half 8 kapper. Toen nog h...
Andere Reacties: 4 31-3-2007 20:06:57

Mieke
Adres
Hallo bruidjes,Plaatsen jullie je adres op de ommezijde van de enveloppe van de uitnodigingen? Eigenlijk zie ik het niet zitten om ze overal op te zetten, maar natuurlijk wil ik wel dat iedereen ze ontvangt! Het zijn er 150 dat ik moet schrijven ......
Uitnodigingen Reacties: 6 31-3-2007 17:03:45

Evi
ideeën voor vrijgezellenavond
Hallo iedereen,Mijn trouw is al even achter de rug maar ik weet dat je hier altijd goede suggesties en tips kan krijgen. Daarom vraag ik jullie of jullie leuke ideeën hebben voor een vrijgezellenavond zowel voor de man als voor de vrouw. Onze be...
Ideeën Reacties: 1 31-3-2007 13:49:49

Marisa
openingsdans beslist
Hoi bruidjes, Mijn vriend zijn er eindelijk op uitgekomen wat onze openingsdans gaat worden :-) Het is toch niet Live met They stood up for love geworden omdat de tekst toch niet zo toepasselijk is.Het zal Elvis Costello met "she" worden. B...
Openingsdans Reacties: 13 31-3-2007 13:10:17

Mieke
Grote wasspeld
Hey bruidjes,Ik ben op zoek naar zo'n grote wasspeld ( 15 a 20 cm )in hout.Is om te verwerken in onze misviering.Weet er iemand winkels regio Brugge waar ze deze zeker verkopen ?Bedankt !Mieke
Andere Reacties: 5 31-3-2007 12:38:51

bieke
cadeau ouders bv. fotodoosje en andere ideetjes
wij zoeken nog een cadeau voor onze ouders. Dachten al aan een fotodoosje met al enkele foto's van onze dag in, maar WAAR kan je zoiets vinden? Het onderwerp is hier al vaak aan bod gekomen, maar er komt steeds weinig reactie op. Weet niemand dan goe...
Ideeën Reacties: 5 31-3-2007 11:57:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...