Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
Frans-Nederlands misboekje.
Hey bruidjes,We trouwen op 12/07/08 in merchtem. We zitten wel met het "probleem" dat m'n vriend franstalig is, en ik nederlandstalig.Ik zou dus graag de misboekjes in 2 talen hebben.Zijn er soms bruidjes die hier vbn. van hebben?Je mag dez...
Ceremonie Reacties: 4 15-10-2007 13:10:44

stefanie
Help: 'onze' kerk staat in de stellingen
Toen we gisteren passeerden aan de kerk waar we in juli volgend jaar trouwen dacht ik effkes dat ik ter plekke ging doodvallen: ze zijn namelijk begonnen met het in de stellingen zetten van de kerk! Nadat we waren bekomen van de eerste 'shock' dachte...
Andere Reacties: 7 15-10-2007 13:06:51

Marie
DJ zoeken
Hallo bruidjes, Hoe zoeken jullie naar een DJ? Lukraak naar een aantal bellen? Kunnen jullie er één aanraden? Wij horen graag de klassiekers (paradise by dashboard light, I'm so excited enz...), muziek van nu (Q-music), dansbare muziek ala ...
Andere Reacties: 5 15-10-2007 12:59:14

Sarah
Ceremoniemeester regio Oostende
Hoi!!Heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester Luc Boone (Diksmuide)of Ceremonie Patrick (Brugge)? Of is er iemand die jullie aanbevelen?
Andere Reacties: 3 15-10-2007 11:45:37

Sarah
DJ?
Hallo iedereen!Heeft er iemand ervaring met DJ Infinity of JMC Productions? Deze 2 DJ's dragen mijn voorkeur weg.Op welke basis maak je je criteria op om een DJ te vinden?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 15-10-2007 11:42:07

Evelien
Bruiskleed: moeilijke keuze!
Hoi bruidjes,vrijdag ben ik voor een uitgebreide pasbeurt naar Cermo in Turnhout geweest samen met een vriendin. Nu heb ik er nog maar liefst 6 kleedjes die in aanmerking komen! Iedereen spreekt hier van het wow-effect, wel bij elk kleedje had ik e...
Andere Reacties: 6 15-10-2007 10:58:13

Miranda
Ontvangst suite thuis
Nog 4 dagen en het is zover! alles is geregeld, alleen vraag ik me af: wat voorzien voor de ontvangst van de suite thuis? Wij trouwen in de namiddag en iedereen komt vrijdag tegen 13u30 naar ons thuis. We waren van plan om champagne, fruitsap, frisdr...
Andere Reacties: 6 15-10-2007 8:02:32

silvy
misboekje: vervolg
Hallo nogmaals,Even geleden heb ik een oproep gedaan om een beetje hulp te krijgen ivm de misboekjes. Ik heb dan ook misboekjes toegestuurd gekregen (waarvoor nogmaals dank) en heb er via via nog een heel aantal gevonden. Samen met deze misboekjes en...
Ceremonie Reacties: 4 14-10-2007 21:19:08

Koen
Trouwringen in edelstaal
We hebben heel mooie ringen gezien in edelstaal. Maar nu vragen we ons af of die later kunnen aangepast worden?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-10-2007 20:56:11

Natascha
Ceremonie - Maurice Laurens
Iemand ervaring met "Laurens Maurice oldtimers" uit Heist-op-den-Berg ? Graag negatieve/positieve reacties. Alvast bedankt !
Ceremonie Reacties: 0 14-10-2007 19:12:22

Sofie
Liedje gezocht
Hallo iedereen,Voor de openingsdans zoeken we een leuk nummer die bij voorkeur traag begint en waar er wat meer 'swing' inkomt naarmate het liedje vordert... Leuke tips??Alvast bedankt!GroetjesSofie
Openingsdans Reacties: 5 14-10-2007 18:50:11

steve
teksten misboekje
heywe willen zelf een misboeje opstellen maar weten niet hoe eraan te bebinnen,we zijn niet zo een teksten schrijvers...dus teksten of misboekjes zijn van harte welkom op knurfie81@hotmail.combedankt allemaal
Andere Reacties: 1 14-10-2007 18:11:34

steve
ceremoniemeester limburg
hallo iedereenwie kent er in limburg een goeie ceremoniemeester, en wat is ongeveer de prijs van zo iemanddank je wel
Andere Reacties: 3 14-10-2007 18:01:21

Caroline
Geen rijst - hoe op uitnodiging?
wij hebben een uitdrukkelijk verzoek gekregen van onze pastoor om geen rijst te gooien bij het buitenkomen uit de kerk. de redenen zijn: er zijn trapjes bij het buitenkomen en dit kan gevaarlijk zijn. maar de meest belangrijke reden is: het gaat om e...
Uitnodigingen Reacties: 7 14-10-2007 17:43:48

Grietje
Muziek Kerk
Hallo! Wij trouwen in mei 2008 in Lier en zijn op zoek naar live muziek voor in de kerk(ensemble, zang of koor...). Kan iemand ons verder helpen?Bedankt!
Muziek - Live Reacties: 15 14-10-2007 17:43:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...