Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

T
twijfel
Dag bruidjes,Als eeuwige twijfelaar, ben ik ook nu aan het twijfelen geslagen. Dit week-end ben ik mijn trouwjurk gaan kopen samen met mijn mama en zus. Ze waren het er allebei meteen over eens dat dat de jurk was en ook ik vond het kleed me mooi sta...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-10-2007 9:33:30

Judith
HET WAS GEWELDIG!
Ik heb hier regelmatig op het forum rondgezworven en nu zijn we alweer 26 dagen getrouwd....Wat gaat het toch snel.We zijn op 22 september getrouwd en het was in een woord GEWELDIG!'s ochtends om 6 uur opgestaan, na een nacht met weinig tot geen slaa...
Andere Reacties: 6 18-10-2007 8:57:00

Nele
Tentfeest rond Gent
Wij zouden graag trouwen volgende zomer, maar willen graag een feestzaal vinden die een grote stijlvol ingerichte tent kan plaatsen om een barbeque met dansfeest in te doen voor ongeveer 150 man. Zijn er mensen die locaties weten rond Gent die dergel...
Locatie Reacties: 3 17-10-2007 23:53:08

Nele
Tentfeest rond Gent
Wij zouden graag trouwen volgende zomer, maar willen graag een feestzaal vinden die een grote stijlvol ingerichte tent kan plaatsen om een barbeque met dansfeest in te doen voor ongeveer 150 man. Zijn er mensen die locaties weten rond Gent die dergel...
Andere Reacties: 0 17-10-2007 23:51:40

Nele
Tuinfeest rond Gent
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-10-2007 23:47:16

sophie
prijs avondfeest
Kan iemand me vertellen wat de gemiddelde prijs bedraagt voor een avondfeest per persoon? Daar inbegrepen receptie (drank en hapje), menu (3gangen), dessertbuffet, mokka, drankenforfait. Heeft iemand ervaringen met godshuis?
Locaties - Feestzaal Reacties: 17 17-10-2007 23:36:38

Nathalie
pottemaeckershoeve
heylaba,zijn er koppels die er kortbij hun feest geven? We zouden namelijk eens willen weten wat er wel/niet aanwezig is van accomodatie.Zijn er stoelen,tafels en een ingerichte keuken? En, hoeveel is de richtprijs?groetjes, Nathalie en Arne
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 17-10-2007 21:18:46

Carolien
Voorbeelden van zelfgemaakte uitnodigingen
Hey,Ik zou graag zelf mijn uitnodigingen in elkaar knutselen, want in de boeken vind ik niet helemaal mijn ding. Ik heb echter geen idee hoe er aan te beginnen en wat er praktisch allemaal mogelijk is. Daarom had ik graag enkele voorbeeldjes gezien o...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-10-2007 20:55:11

kelly
vidoegraaf regio waasland
Hoi bruidjes,Ik ben op zoek naar een goeie videograaf die blijft tot laat tijdens het avondfeest. De meeste videografen vertrekken na de openingsdans of maximum 1 uurtje erna. Ik hoop iemand te vinden (niet te ver van de regio waasland) die toch wel...
Video Reacties: 4 17-10-2007 20:04:46

Patricia
Witte Paraplu's
hallo iedereen,Als er iemand geïnteresseerd is om zijn paraplu's te verkopen na zijn trouw, mag altijd een mail sturen naar patricia-and-wout@hotmail.comWij zijn zeer geïnteresseerd!grPatricia
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-10-2007 19:45:42

Patricia
goede fotograaf gezocht !!!
Hallo,Voor ons huwelijk volgend jaar zijn wij nog op zoek naar een goede fotograaf.Omgeving Meerhout.Dank bij voorbaat voor jullie reacties!Groetjes,Patricia
Fotografie Reacties: 33 17-10-2007 19:04:25

steve
boekje voor kerkelijk huwelijk
hallo,wie zou zo vriendelijk willen zijn om mij wat voorbeelden van zelfgevonden leesboekjes van een kerkelik huwelijk door te sturen , zodat ik een idee heb om zelf een ineen te knutselen.steve-stoffels0605@hotmail.comalvast bedankt,
Andere Reacties: 3 17-10-2007 18:53:21

Isabelle
trouwjurk Nederland
Wij gaan trouwen op 9/5/08 en buiten een zaal hebben wij nog helemaal niets geregeld. Nu ik jullie hier zo bezig hoor begin ik wel bang te worden dat we met alles veel te laat zijn.Een vriendin vertelde me dat de trouwjurken in Nederland dikwijls de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 17-10-2007 18:01:10

Céline
ervaring met couture Bo Kortrijk?
Hallo bruidjes,Wie heeft ervaring met couture-Bo in Kortrijk?Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-10-2007 17:51:00

Veronique
Te koop : bolero Linea Raffaelli
Bolero van Linea Raffaelli in champagnekleurig nepbont. Ideaal voor herfst of winterbruidjes. Zie voor foto ebay.be objectnummer 230182218162.
Andere Reacties: 1 17-10-2007 17:46:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...