Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

SOFIE
misboekje
hallo,mijn misboekje is zo goed als af, maar... ik ontbreek nog 1 klein tekstje, en dat zou zijn ééntje dat mn dochtertje voorleest, ze is nog wel maar 6 jaar en zit dan ook nog maar in het 1ste leerjaar!nu weet ik ook niet precies op welk ...
Ceremonie Reacties: 4 22-10-2007 11:22:36

Elke
geldcadeau voor avondfeest
Hey toekomstige bruidjes ;-)Mijn man en ik zijn enkele weken geleden getrouwd ... We wisten dat we met het geld dat we cadeau zouden krijgen niet uit de kosten zouden komen, maar we zijn wel verschoten dat sommigen per koppel (!) 40euro geven voor he...
Andere Reacties: 40 22-10-2007 11:08:00

Jo-Ann
Zangeres/groepje/gospelkoortje voor in de kerk
Hallo allemaal,gisteren zijn we bij de priester geweest, en die liet ons duidelijk verstaan dat hij ècht geen voorstander is van cd's. Onder het motto "wat je op je avondfeest draait speel je niet in de kerk en andersom", zou hij liefs...
Andere Reacties: 5 22-10-2007 10:23:11

heidi
ceremoniemeester
Hoi,voor onze trouw zijn we op zoek naar een goede ceremoniemeester die ons huwelijk in september in goede banen kan leiden. Kent er iemand een goeie van de omgeving van Asse-Merchtem?
Andere Reacties: 0 22-10-2007 10:03:45

annemie
Sneeuw
Hallo,wij trouwen 23-02-2008, en ik hoop echt op een winterse dag omdat ik gek ben op sneeuw. Is er iemand die ideeën heeft om de tuin van mn ouders om te toveren in een wintertuin? Hebben daar namelijk de receptie na de mis. Vind niet echt adre...
Andere Reacties: 5 21-10-2007 23:59:05

sophie
pendeldienst
Hallo,Heeft iemand ervaringen met het inrichten van een pendeldienst voor de mensen veilig naar huis te brengen na het avondfeest?groetjessophie
Ceremonie Reacties: 4 21-10-2007 23:15:47

vicky
feestzaal gezocht regio rupelstreek
hoi wij zoeken een danslokatie voor +- 150 pmet een drankforfait eventueel catering voor hapjes+ taart budget vriendelijk
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-10-2007 21:30:20

liesbet
"alternatieve" fotograaf gezocht
Hallo allemaal!Ik trouw op 14 juni 2008 en heb nog geen fotograaf! Mijn vriend en ik willen echter geen 1000 euro uitgeven aan een fotoboek gevuld met bijna alleen foto's van het koppel! We willen ook geen megaboek maar een klein hanteerbaar album vo...
Fotografie Reacties: 21 21-10-2007 20:33:37

steve
romantisch weekend
hallowij gaan in mei trouwen en willen pas in de zomervakantie op huwelijksreis, maar gelijk na de trouw willen we er toch een paar dagen tussen uit...wie weet een romantisch hotelletje eventueel met bruidssuite in een gezellig stadjegroetjes
Locatie Reacties: 3 21-10-2007 19:23:42

Sofie
ceremonimeester gezocht!!!
hallo,wij huwen op 27 september 2008 en vind momenteel geen ceremoniemeester. heb er al verschillende gecontacteerd maar tevergeefs.wie kan mij helpen?wij trouwen in de namiddag..
Andere Reacties: 6 21-10-2007 18:08:38

Cindy
Het Vijverhof te Wevelgem
hallo allemaal,wij hebben in het vijverhof de zaal Waterkant vastgezet. wat mij vooral klein lijkt is de dansvloer... heeft iemand al een huwelijksfeest meegemaakt in die zaal? kan iemand zijn bevindingen eens vertellen hier, of ze dan tafels achteru...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-10-2007 17:51:12

karen
E10 Hoeve
Hallo, we zijn van plan om ons trouwfeest te houden in de E10 Hoeve te Brecht. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Prijs/kwaliteit? HuisDj? Problemen? Was alles zoals afgesproken?Karen en Johan
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-10-2007 17:42:13

anja
genodigden
Hallo,Wat is jullie gedacht over het feit dat wij de kinderen van m'n man's broer niet zouden vragen omwille van geen manieren te hebben en de angst die erin zit dat ze onze eigen kids(3)zullen uitlachen voor hun kleding die dag nl een 3 delig pak wa...
Uitnodigingen Reacties: 4 21-10-2007 17:34:03

anja
uitnodigingen
hallo mensen met veel vragan,Graag wilde ik weten wat jullie ervan vinden mochten wij de kinderen van mijn man z'n broer nt vragan omwille van geen manieren en de schrik die wij zullen hebben als ze onze eigen kids(3) zullen uitlachen omwille van hun...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-10-2007 17:29:57

Petra
Iemand interesse? Ik doe mijn trouwschoenen en Tiara weg...
Hallokes,Moest er iemand interesse hebben: Ik verkoop mijn trouwschoenen van het merk "Indira" (ivoorkleurige) en mijn tiara (met kristalletjes). Allebei in de bruidswinkel aangekocht, maar ben vorige maand getrouwd en ga dit nooit meer geb...
Andere Reacties: 3 21-10-2007 16:51:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...