Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Heidi
ringen
Hallo, wij twijfelen nog in het materiaal van onze ringen. Zilver / titanium met goud of edelstaal? Kan iemand de voor- en nadelen hiervan opsommen. Ik dacht dat titanium en edelstaal krasvrij is. Maar kan dit later nog aangepast worden als ze te kle...
Andere Reacties: 11 24-10-2007 22:23:10

Liesbet
Visagiste Vlaams Brabant
Hello,Kunnen jullie mij verderhelpen? Ik ben op zoek naar een visagiste uit de omgeving van vilvoorde.Groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 24-10-2007 21:48:38

Anke
Tips bij het zelf ontwerpen van de uitnodiging
Hallo,We zijn van plan om onze uitnodigingen zelf te ontwerpen. Graag hadden we enkele tips gekregen van zaken waar we zeker op moeten letten. Groetjes
Uitnodigingen Reacties: 4 24-10-2007 21:14:11

Els
Trouwfeest in Hof ter Meyghem of Salons Ter Roest
HeyWe hebben dit weekend een optie genomen bij Hof ter Meyghem en Salon Ter Roest. We twijfelen sterk tussen beide? Het ontvangst bij Ter Roest was zeer goed. Dat gaf een heel goed gevoel, maar we twijfelen een beetje aan het eten bij Ter Roest. Is h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-10-2007 21:05:22

Sarien
@ Maaike over Fabienne Esprit
Hallo Maaike,indien mogelijk mag je mij gerust enkele foto's doorsturen van het suitekleed van jouw mama. Jullie waren dus heel tevreden. Zo te horen valt de prijs ook best mee.Alvast bedankt,Sarien
Andere Reacties: 2 24-10-2007 19:57:58

ulrike
ringen
hallo, hoe lang op voorhand moet je je trouwringen kiezen?
Andere Reacties: 6 24-10-2007 19:57:52

sara
kapper omgeving evergem-gent
Kent er iemand een goeie kapper en visagiste in de omgeving van evergem-gent die eventueel aan huis wil komen? Dit is niet echt noodzakelijk, maar zou toch handig zijn.
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 24-10-2007 19:04:59

Evie
Bruidshuis Ellen
Hallo,Wie van jullie is al naar Bruidshuis Ellen geweest in Nederland? Wat waren jullie ervaringen? Is dit een aanrader?Ik heb op deze site gelezen dat de bruidsjurken in Nederland goedkoper zijn dan in België. Is dit ook zo in Bruidshuis Ell...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 24-10-2007 18:27:25

Sophie
Ideetjes voor muziek intrede zaal???
Hey bruidjes,Ik vind het persoonlijk nogal moeilijk om een goed liedje te vinden voor de intrede in de zaal van het koppel. Het moet nl. een liedje zijn waardoor de swung er al direct inzit. Welke liedjes nemen jullie of heeft er iemand enkele tips?t...
Andere Reacties: 11 24-10-2007 18:20:05

Ann
@Ellen die trouwt op 3/05/08
Dag Ellen,Jij schreef dat je bij Le Chapeau je kleed hebt gekozen. Hoe waren ze daar? Ik ga komende dinsdag passen en ben toch nieuwsgierig. Ben jij van Bree of deze kanten? Ik kom van Kinrooi.Groetjes Ann10 mei 2008
Andere Reacties: 3 24-10-2007 17:39:09

Petra
Trouwschoenen te koop
Hallokes,Ik verkoop mijn trouwschoenen "Indira" collectie, Ivoorkleurig, size 7, wat ongeveer overeenkomt met maatje 40.Je kan mij mailen voor verdere vragen!pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra
Andere Reacties: 0 24-10-2007 16:49:10

anja
kapper
Hallo iedereen,Ik zit met een probleem, mijne kapper is op vakantie op de dag van de trouw. Weet er iemand een kapper die goed is in bruidskapsels in de omgeving van Herent,Leuven?Alvast bedankt.
Andere Reacties: 1 24-10-2007 16:46:11

Marie
nog vraagje im trouwmis
hello, hoe lang op voorhand moet je eigenlijk aan de kerk toekomen? Op het uur zelf? En wie zorgt er dan voor dat alles in orde is? Dat de mensen die moeten zingen er zijn, dat de bloemen er zijn....? Wij? Of vragen we daar iemand voor? Bij ons kan h...
Andere Reacties: 4 24-10-2007 16:20:52

griet
enveloppendoos
Hallo Ik zou graag zelf een enveloppendoos maken.Hebben jullie soms voorbeeldjes?
Andere Reacties: 8 24-10-2007 16:05:00

Leen
traiteur pasko dessel
Hallo,Heeft iemand ervaring met traiteur Pasko uit Dessel ?groetjes
Andere Reacties: 0 24-10-2007 15:43:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...