Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorothy
Prachtige Trouwjurk Linea Raffaelli 2007 te koop
Op 6 juli 2007 beleefde ik mijn mooiste dag in deze prachtige jurk van Linea Raffaelli.Omdat het zonde is zo'n mooie jurk in de kast te hangen, hoop ik dat een ander bruidje er nog in kan stralen.De jurk bestaat uit een top en rok in de kleur OffWhit...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-10-2007 8:43:41

joke
Ervaring Make-Over.be
Hey,Heeft iemand ervaring met Make-Over.be.Ik zou die graag laten komen op mijn trouw volgend jaar, maar ik heb de indruk dat die niet vlug reageren op Emails.Heeft iemand al ervaring met hen.Joke
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 29-10-2007 8:26:57

Tania
gastenlijst: te weinig???
Hallo iedereen,Wij hebben gisteren eens een gastenlijst opgesteld (hadden we tevoren zo wel al eens ruw uitgeteld, maar nu dus echt), en waren echt bezorgd: we komen uit op 73 mensen voor receptie en avondfeest, en nog eens 55 extra voor alleen de re...
Voorbereiding Reacties: 6 29-10-2007 7:50:03

Sabine
Peter Maris uit Leuven
Iemand ervaring met fotograaf Peter Maris uit Leuven?Hij werkt freelance en vraagt 300euro vanaf klaarmaken bruid tot 15u (hierin zit stadhuis en fotoreportage). + kilometervergoeding van 0.30euro per km. Foto's enkel op DVD.Ik stelde deze vraag op...
Fotografie Reacties: 2 28-10-2007 22:50:27

heidi
Trouwen in Antwerpen
Hey aanstande bruid- en bruidegommen, Wij zijn van plan om te trouwen in 2009. We hebben al naar vele dingen aan het zien geweest. DJ, auto's, kleren en ringen. Het enige dat wij niet naar onze goesting kunnen vinden is een feestlokatie.Deze zou in d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-10-2007 22:37:23

Ann
kasteel van zwijnaarde - menu
Hallo, Ik heb gemerkt dat er nog mensen zijn die hun avondfeest in het Kasteel van Zwijnaarde geven. Ik trouw op 8/8/08 en geef ook mijn feest daar. Alleen zijn wij er nog niet goed uit wat we gaan geven als menu...de prijs loopt snel op...wat geven ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 28-10-2007 20:26:20

Tineke
muziek in viering??
hallo allemaal,Wij zijn op dit moment bezig met onze voorbereiding van onze viering. Nu wilde we eens weten welke liedjeskeuze jullie gemaakt hebben voor de intrede en de bij het buitengaan van de kerk. We hebben al wel enkele liedjes in ons hoofd ma...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 28-10-2007 19:59:51

bjorn
trouwen op 20-12-2008
Zijn er nog gelukkige bruidjes in spé die trouwen op 20-12-2008?
Andere Reacties: 2 28-10-2007 19:42:48

Nanouchka
tafelverdeling, help!
Heyla,ik ben net eens beginnen kijken voor de tafelverdeling, maar jong toch, ik denk dat dit het moeilijkste zal worden van heel het feest! Ik geraak er soms niet aan uit wie je bij wie zet,soms komen we dan twee personen te weinig aan een tafel ma...
Andere Reacties: 7 28-10-2007 17:17:28

ann
vrijgezelle
Hoi bruidjes,Ondertussen ben ik al een heel tijdje getrouwd en heb er nog geen moment spijt van gehad! Binnekort staat een vriendin van mij hetzelfde te wachten. Graag wil ik van haar vrijgezelleavond iets speciaals maken. Heeft iemand leuke,originel...
Andere Reacties: 1 28-10-2007 15:18:01

sara
bruidsjurk gevonden
Dag medebruidjes,Ik heb vorige vrijdag mijn droomjurk gevonden. De Linea Raffaelli winkel in Brugge is ten zeerste aan te raden! Ze gaan echt samen op zoek met je naar wat precies jouw ding is en zijn helemaal niet opdringerig. Alleen jammer dat h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 28-10-2007 14:26:30

Elien
Dansfeest of trouwfuif west-vlaanderen
Hallo,Wij zijn van plan om volgende jaar of tenlaatse 2009 te trouwen. Wij zijn op zoek naar een feestzaal vrij van traiteur in west-vlaanderen. Zijn er koppels die eventueel ervaring hebben met een trouwfuif? Een compleet feest lijkt ons wat te kost...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-10-2007 14:04:50

Natascha
eddy wouters of andere ceremoniemeester regio Antwerpen ?
Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester. Wie heeft er ervaring met Eddy Wouters uit Deurne ? Wie heeft er nog goede namen/adressen voor regio Antwerpen ? Alvast bedankt.
Ceremonie Reacties: 6 28-10-2007 13:27:44

Lien
versiering kerk
Hey bruidjes,Versieren jullie de stoelen van de kerk? zo ja met wat?groetjes
Andere Reacties: 6 28-10-2007 13:09:05

Petra
Ik verkoop mijn trouwschoenen
Hallo iedereen,Ik verkoop mijn trouwschoenen, Ivoorkleurig, Indira collectie, size 7, wat overeenkomt met +/- maatje 40.Indien iemand interesse heeft mag je mij altijd mailen!Groetjes Petrapettie_1@hotmail.com
Andere Reacties: 1 28-10-2007 12:07:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...