Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
prijs trouwjurk
hallo bruidjesveel wordt op dit forum naar de prijs van trouwjurken gevraagd, dus ik ben hierop geen uitzondering, ik hoop alvast dat iemand mij kan helpen? Ik weet al dat rembo styling en linea raffaelli rond 1300euro liggen.Heeft iemand echter een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-10-2007 13:07:57

Sophie
Visagiste - streek Brugge
Hey mede-bruidjes,Kent er iemand van jullie een goeie visagiste in de streek van Brugge? Alvast bedankt!Sophie
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 29-10-2007 12:58:11

Petra
Ik verkoop mijn trouwschoenen!
Hallo iedereen,Ik verkoop mijn trouwschoenen, Ivoorkleurig, Indira collectie, size 7, wat overeenkomt met +/- maatje 40.Indien iemand interesse heeft mag je mij altijd mailen!Groetjes Petrapettie_1@hotmail.com
Andere Reacties: 1 29-10-2007 12:57:02

Petra
@Sandra ivm met trouwschoenen
Hey Sandra,Indien je interesse hebt stuur ik jou een foto van deze schoenen en de vraagprijs. Gelieve mij dan wel te mailen op pettie_1@hotmail.com of jij mag ook jou mail doorgeven dan mail ik jou!Groetjes Petra
Andere Reacties: 0 29-10-2007 12:56:12

Sabine
kapsel en maquillage in een
Hallo!Ik trouw op zaterdag, 5 april 2008 in Leuven.Graag had ik iemand gevonden die zowel make-up als kapsel kan doen.Aan huis hoeft niet perse, maar zou wel aangenaam zijn qua tijdsbesparing.Vind het ook niet erg om naar een kapsalon of schoonheidss...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 29-10-2007 12:53:31

Sabine
kapsel en maquillage in een
Hallo!Ik trouw op zaterdag, 5 april 2008 in Leuven.Graag had ik iemand gevonden die zowel make-up als kapsel kan doen.Aan huis hoeft niet perse, maar zou wel aangenaam zijn qua tijdsbesparing.Vind het ook niet erg om naar een kapsalon of schoonheidss...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 29-10-2007 12:53:04

Wendy
Wie trouwt er nog op vrijdag 11 juli 2008?
Hallo bruidjes,wie trouwt er nog op vrijdag 11 juli 2008? En hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Vele groetjes,Wendy
Andere Reacties: 9 29-10-2007 11:06:15

joke
Make-up aan huis regio Melsbroek
Morgen,Ben op zoek naar iemand die mijn haar en Make-up kan verzorgen voor mijn huwelijk volgend jaar in April.IK zou het lieftst iemand hebben die aan huis komt, dat is toch makkelijker.Heeft iemand goede ervaringen met iemand.Alvast bedankt voor ju...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 29-10-2007 10:33:19

Ine
Ervaring Erik Brusselaers
Hoi,Wij zijn van plan om Erik Brusselaers van Diepenbeek als ceremoniemeester te nemen. Nu zou ik graag weten wie hem ook heeft gehad als ceremoniemeester en wat jullie ervaring met hem was.Alvast bedankt.Ine
Andere Reacties: 0 29-10-2007 10:27:37

steve
trouwkleding
hallo,ik wou even weten hoelang ik op voorhand zou moeten gaan kijken voor mijn maatpak , want heb daar nie echt een idee van.ik trouw op 3 mei 2008.groeten
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 29-10-2007 10:20:32

Kim
dieet
Volgen er bruidjes een dieet? Ik zou graag nog 4kg afvallen, dan zit ik op mijn gewicht van toen ik nog 20 jaar oud was... Hoe vallen jullie af? Ik heb namelijk geen zin om nog eens een diëtist te betalen ook, alles kost zo al genoeg geld...Groe...
Andere Reacties: 13 29-10-2007 10:15:29

Sofie
Mijn trouwjurk gevonden !!!!!!!!
Hallo medebruidjes,Ik heb zaterdag mijn droomjurk gevonden en meteen besteld. Ik ben echt helemaal in de wolken en vind het zo jammer dat ik hem aan niemand kan tonen. Dus wil ik de jurk aan jullie tonen ... site van Linea Raffaelli 3e lijn 3e jurk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-10-2007 10:14:54

Peggy
uitnodigingen
beste mede bruidjes,Ik ben opzoek naar een tekst voor onze uitnodigingen. En ook voorbeelden van leuke uitnodigingen . Wij hebben 2 kindjes en willen die er zo veel mogelijk bij betrekken . Groetjes peggy
Uitnodigingen Reacties: 3 29-10-2007 9:55:54

Liesbeth
Prijsverschillen Linea Raffaelli ??
Hallo iedereen!Weet iemand of er soms prijsverschillen zijn tussen verschillende winkels, vb Maxim's couture en Linx ? Of zijn de prijzen van linea raffaeilli ongeveer overal hetzelfde?GroetjesxLIESx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-10-2007 9:40:29

Hanne
trouwjurk "Garamaj"
Hallo allemaal,In juni 2008 trouwen wij en dus ben ik het internet aan het afspeuren naar mooie trouwjurken. Tot nu toe ben ik het meest verknocht aan de jurken van het merk "Garamaj". Heeft er iemand ervaringen met dit merk? Kan je iets ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-10-2007 9:25:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...