Nu Online
Momenteel zijn er 429 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlotte
Fotech - Anzegem
Heeft er iemand ervaringen met of voorbeelden van fotograaf Fotech uit Anzegem?Groetjes, Charlotte
Andere Reacties: 1 9-12-2007 21:05:15

Stephanie
trouwkleed -trouwkostuum
Hoi,ik vroeg mij af of jullie het kleur van het hemd van jullie toekomstige man aanpassen naar de kleur van jullie trouwkleed? met andere woorden, als je nu een champagne kleurig kleed zou hebben moet het hemd dan ook die kleur ongeveer zijn of zou h...
Andere Reacties: 5 9-12-2007 20:56:55

Laure
mooie stille ruimte gezocht rond Torhout
Hallo,Wij trouwen op 25/10/2008 met een alternatieve viering. Blijkbaar zijn we niet welkom in een kerk of kapel. Kent iemand een mooie ruimte voor een viering rond Torhout ? Er moeten wel min. 60 personen kunnen plaatsnemen.
Locaties - Viering Reacties: 3 9-12-2007 20:38:43

Els
Cofar Roeselare
Hey,Iemand ervaring met feestzaal Cofar in Roeselare?groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-12-2007 20:26:43

Stijn
Hof Van De Putte
Hallo,heeft iemand ervaring met het Hof Van De Putte in Zegelsem? Wij houden er mei 2008 ons trouwfeest en misschien dat we tips kunnen gebruiken. Ik heb op een ander forum gemerkt dat Saskia haar feest daar dit jaar heeft gehouden maar kan haar natu...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-12-2007 19:11:50

Kathleen
Princess
hey,weten jullie welke merken Princess te Antwerpen heeft voor de bruidskleding?GroetjesKathleen
Andere Reacties: 1 9-12-2007 17:32:46

Koen
Schoenen Rainbow
Weet er iemand waar ze een uitgebreide collectie schoenen hebben van het merk Rainbow?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-12-2007 16:38:31

Koen
Begroeting gasten
Wij zien er tegen op om tijdens de receptie en het avondfeest bij het binnenkomen van de gasten lange tijd samen met de ouders op een rij te moeten staan om de gasten te verwelkomen. Heeft er iemand een idee om op een alternatieve manier je gasten te...
Andere Reacties: 9 9-12-2007 16:36:32

Ketty
Dj voor een kleine trouwpartij
Geachte,Zou er mij iemand kunnen adviseren of er eventueel dj's zijn die ook kleine trouwpartijen doen? Ik bedoel daarmee een trouwpartij van 13 personen.Gelieve een berichtje te laten.Dank u Ketty
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 9-12-2007 16:15:58

Patricia
dj
hallo,is er iemand die mij kan helpen?wij trouwen op 18 juli 2008 en hebben nog steeds geen dj, ik vind het zo moeilijk om één te kiezen als je die nog nooit gehoord hebt. Bovendien hebben wij niet zoveel genodigden (90) en zijn de meesten ...
Andere Reacties: 7 9-12-2007 13:19:04

christoph
feestzaal gezocht
Hallo iedereen ,wij zijn op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest.We zouden ongeveer 150 genodigdheden hebben.Wij twijfelen momenteel tussen De Parel (denderwindeke),Krekelhof (Gooik), Hof Ter Heyde (Kester).Als toevallig iemand hier meer over weet ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-12-2007 13:06:29

Lieve
bedankjes receptie?
Hallo, worden bedankjes enkel na een avondfeest gegeven? of krijgen de mensen die naar de receptie komen ook een bedankje (ter plekke of foto achteraf, daar zijn we nog niet uit...)Bedankt
Andere Reacties: 2 9-12-2007 12:07:01

Miet
aan NIP ivm sobere jurk
hoi Nip,ik las dat je een sobere jurk gevonden hebt. Ik ben daar al heel lang naar op zoek.Ik zie steeds dezelfde modellen. Er is echt veel wat ik niet mooi vind. Kan je me meer info geven over waar en hoe je jouw jurk gevonden hebt.dank je!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-12-2007 11:21:24

Anouk
zorgen om bruidsjurk
Hallo bruiden to be, gisteren ben ik met mijn toekomstige naar een modeshow bij boetiek MAYA geweest. De bedoeling was dat hij gewoon ging kijken en dat ik kon inschatten wat hij mooi of niet mooi vond. Het was een supergezellige middag en zijn uitei...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 9-12-2007 10:14:10

Elke
Fotograaf van Enoa
Heeft er iemand al samengewerkt met de fotograaf van Enoa in Antwerpen?Wat waren jullie ervaringen?Bedankt!
Andere Reacties: 2 9-12-2007 8:36:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...