Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Gilke
trouwjurk
Hello iedereen, nu zaterdag heb ik een afspraak bij Pierre-Yves in Aalst voor het kiezen van mijn trouwjurk. We trouwen augustus '08. Nu vroeg ik me af of ze dan nu zaterdag mijn maten gaan nemen of dat ze de jurk pas aanpassen 3 of 6 maand voor trou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 10-12-2007 12:57:28

Lore
Gezocht : Ierse Folkgroep voor receptie
Hallo Iedereen,We trouwen op 5 juli in Geraardsbergen (Oost-Vlaanderen) en we zijn op zoek naar een Iers folkgroepje of een Vlaams groepje dat ook Ierse muziek doet, voor op onze receptie. Wie kan mij helpen?ThanksLore
Muziek - Live Reacties: 5 10-12-2007 12:23:22

eva
symbolische bloemen
Kan er ons iemand helpen. Wij zijn op zoek naar een witte bloem met een positieve betekenis. Deze bloem zal dan ook centraal staan voor, tijdens en na onze dag. We geraken er maar niet uit. Over 5 maanden trouwen we, dus we moeten echt eens beslissen
Andere Reacties: 3 10-12-2007 11:16:32

Katelijn
Regio Sint Truiden
Hallo, wij trouwen op 25/10/2008 en zijn nog op zoek naar een goede zanger/zangeres voor onze viering. Mijn vriend heeft zelf een zeer muzikaal gehoor en is dus zeer kritisch, daarom dat we het niet aan vrienden vragen of zo. Bedankt!
Andere Reacties: 3 10-12-2007 10:04:33

Patricia
zwarte limo
Hallo,Ik zou graag een limo's huren voor mijn suite. Ik vind wel heel veel witte limo's maar ik had liever zwarte. Die zijn precies veel zeldzamer. Weet iemand een goed adres hiervoor? Ik ben van oost-vlaanderen.
Ceremonie Reacties: 4 10-12-2007 9:16:42

Kelly
Mooi liedje - Trage Wals
Hey,Wij volgen momenteel dansles en zouden graag een trage wals doen als openingsdans.Welke liedjes zijn geschikt hiervoor? Vb. You are the reason van Koen en Sarah?GroetjesKelly
Openingsdans Reacties: 5 10-12-2007 9:16:31

Debby
Horta of Domein Martinus!
Hello iedereen,Zij zaterdag naar Horta gaan kijken en naar domein Martinus.Horta was echt heel mooi!!Een deel was voorzien voor de receptie en dan met schutsles afgebakend de rest was voor het feest!Heet feest was voor 200 personen maar vond dat zelf...
Andere Reacties: 0 10-12-2007 9:15:29

Marjolein
Bloemen budget
Hoi iedereen,Kunnen jullie mij een idee geven van de kostprijs voor bloemen? Dit voor de versiering van de tafels, zaal, stoelen kerk, kaarsen, ... Welk budget moet ik uittrekken om alles aan te kleden?Bedankt!Marjolein
Andere Reacties: 3 10-12-2007 9:07:21

Marjolein
La Ramee
hoi Iedereen,Heeft iemand reeds ervaring met La Ramee bij Jodogne? Wij zijn dit weekend gaan kijken en zijn er helemaal gek van! Het enige probleem is de ligging, het is nl nogal ver. Wat ik me ook afvroeg; is het niet storend dat de zaal in twee opg...
Andere Reacties: 8 10-12-2007 9:04:59

Kim
Oplossing gezocht voor wegschuiven in schoenen!
Hello, Heb zeer ambetant probleem.Ik ben zaterdag naar Van Loock geweest en heb prachtige pumps (zonder bandjes) gevonden.Ze zaten als gegoten zonder kousen.Nu doe ik gisteren pantys aan en ik schuif helemaal weg in mijn schoenen naar voor.Waardoor z...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 10-12-2007 8:58:41

Ann
Bruidsboeket
Hey allemaal, heeft er iemand ervaring met het drogen van zijn bruidsboeket bij Vaneerum (Bierbeek/Haasrode)? Wat zijn jullie meningen over die winkel? Hoelang duurt het daar voor het boeket te drogen en hoeveel kost het ongeveer?
Andere Reacties: 0 10-12-2007 7:55:11

Evy
Wanneer voor een bruidsboeket gaan kijken.
Wij trouwen op 28/08/2008 en ik heb eigenlijk totaal geen idee wanneer we vor het bruidsboeket zouden moeten gaan kijken of waar we kunnen gaan kijken. Iemand een idee in de omgeving van Herk de stad, hasselt.Groetjes
Bruidsboeket Reacties: 8 9-12-2007 22:44:38

Chris
Wie trouwt er ook op 12/07/08?
Hallo iedereen, ik wou eens graag weten wie er ook op 12 juli gaat trouwen en wat jullie al allemaal klaar hebben als voorbereiding.Groetjes chrisje
Voorbereiding Reacties: 11 9-12-2007 22:29:59

Evy
Wie nemen bij de openingsdans??
Beste bruidjes,Mijn papa kan spijtig genoeg niet aanwezig zijn op het avondfeest omdat hij reeds een 18 jaar in het ziekenhuis verblijft. En mijn stiefpapa is iets meer dan 1 jaartje overleden. En nu weet ik echt niet met wie ik de openingsdans moet ...
Openingsdans Reacties: 9 9-12-2007 22:10:36

cindy
trouwschoenen
Hallo iedereen, volgend jaar zetten wij ook de grote stap. Een pracht van een kleed heb ik al gevonden, maar in die bruidwinkel verkopen ze geen schoenen. Iemand ideetjes waar ik er best voor terecht kan. (regio Antwerpen, Limburg)groetjes, Cindy
Kledij - Accessoires Reacties: 7 9-12-2007 21:06:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...