Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Make-up Mechelen
Hey,Kennen jullie iemand die mijn make-up kan komen doen in Mechelen op 24 mei 2008?Groetjes,Kim
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 13-12-2007 17:42:28

Els
trouwkleed
Hallo,Wie heeft er ook geen kleed van Linea?Ik heb er zelf niet voor gekozen (wel voor La Sposa) aangezien ik vorig jaar 5 trouwfeesten heb gehad, waarvan er drie hetzelfde kleed hadden. De vierde ook, maar die heeft nog op tijd kunnen ruilen.Toch ni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 13-12-2007 16:47:31

anuschka
Ceremoniewagens
Hey bruidjesWij hebben een probleem! Wij wonen namelijk op 50m van de kerk waar wij gaan trouwen op 30/08/08! Is het de moeite om een wagen te huren? Tegen de tijd dat de wagen in 2de versnelling moet die alweer stoppen!Wat zouden jullie doen?'s morg...
Ceremonie Reacties: 10 13-12-2007 16:35:55

Tineke
De grote beslissing!
Heb gekozen... en het is Linea Raffaelli geworden!!! Ben er heel blij mee :-)Ik twijfelde eerst door Pronovias, maar heb mijn ding gevonden bij Linea. Helaas staan de rok en de top die ik gekozen heb niet op de website...Wie heeft er nog een kleed va...
Andere Reacties: 12 13-12-2007 15:28:24

Tineke
Enoa
Hallo,Wie heeft er ervaring met de fotografen van Enoa?Ik vind hun prijzen heel redelijk, maar is hun werk ook wel mooi?Bedankt.Tineke
Fotografie Reacties: 5 13-12-2007 15:25:56

ulrich
uitnodigingen drukken erps kwerps
Hallo,Wij trouwen op 1 maart en zijn nog op zoek naar een drukker in de omgeving van erps-kwerps. Iemand een idee? Ook iemand en idee van prijs? We hebben zelf geen ontwerp.groetjesUlrich
Uitnodigingen Reacties: 1 13-12-2007 14:41:25

Marie
uitnodiging zelf maken --> drukker goedkoper?
Mijn vriend is een krak in het ontwerpen van affiches, uitnodigingen enz..Hij zou dus zelf de uitnodiging ontwerpen. Ze moet dan alleen nog afgedrukt worden op deftig papier. Denken jullie dat dat goedkoper uitkomt? Heeft iemand er ervaring mee?
Andere Reacties: 9 13-12-2007 13:51:31

emilie
Salons Norfolk - Sint-Truiden
Heeft er iemand recente ervaringen met salons Norfolk in Sint-Truiden (Kortenbos) als feestzaal voor hun huwelijk? Wij zijn nog een beetje aan het twijfelen en vinden geen commentaren over deze zaal! Bedankt!
Locatie Reacties: 1 13-12-2007 10:16:47

Isabelle
gelnagels french manicure regio halle aanrader
Hallo,Tegen de feestdagen zou ik graag gelnagels laten plaatsen, want ben fervente nagelbijter en ik zou graag tegen september 2008 kunnen beschikken over fraai stel eigen nagels die ik dan kan laten french manicuren. Overal waar ik prijzen ga vragen...
Verzorging - Make-Up Reacties: 8 13-12-2007 8:16:48

Isabelle
goede kapper regio halle lennik gooik
Hallo iedereen,Ik woon in Halle en heb niet echt een vaste kapper. Ik ben voor mijn huwelijk (volgend jaar september) dan ook op zoek naar een kapper die jullie me kunnen aanbevelen voor opsteekkapsels, bruchings ed. Liefst iemand die wat creatief is...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 13-12-2007 8:13:33

Nancy
Kapper in de buurt van Sint-Maartens-Latem of Gent
Hallo bruidjes,Kan er iemand een kapper aanbevelen in de buurt van Sint-Maartens-Latem of Gent? Ideaal zou zijn als die aan huis kan komen maar het belangrijkrijste is dat het een goede kapper is die ervaring heeft met bruidskapsels. Als je ook nog a...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 13-12-2007 5:53:17

dieter
Huis van Wonterghem (Kuurne)
Hallo, heeft iemand ervaring met feestzaal "Huis van Wonterghem" te Kuurne?groetjesSylvie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-12-2007 23:35:14

Gwen
kleding bruidskindjes
Hey bruidjes, wij zijn nog op zoek naar een jurkje voor ons bruidskindje, liefst een echt klassiek jurkje zoals een trouwkleed, maar dan voor het bruiskindje, dat vinden we schattig. Het probleem is dat dit heel duur is en we zouden dit graag willen...
Andere Reacties: 3 12-12-2007 21:17:19

ANN
kapel regio Leuven
We zijn nog op zoek naar een kleine kapel in regio van Leuven. Weet iemand of je in de grote kapel in de O. L. Vrouw van Steenbergen (zoete waters)kan trouwen?
Andere Reacties: 3 12-12-2007 20:56:21

Céline
misboekje afprinten
Hallo,Ons misboekje is klaar maar hoe kan ik dat op nu op een handige manier afdrukken zodat het echt een boekje is. Ik heb al alles geprobeerd maar het is ingewikkeld! Ik pas het formaat aan van mijn pagina naar het formaat van een boekje maar dan l...
Religie Reacties: 7 12-12-2007 19:59:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...