Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Griet
afspraak met een ceremoniemeester
Ceremonie Reacties: 2 7-5-2009 20:12:09

Krista
Cadeautje kindjes aan de kerk
Hey bruidjes, wij zouden aan de kindjes die aan de kerk iets afgeven graag een snoekzakje geven. Aangezien we die zelf willen maken, zoek ik van die tipzakjes. Weet er iemand waar ik die kan vinden (lieftst regio Lier)? Alvast bedankt en nog veel ple...
Ceremonie Reacties: 4 7-5-2009 19:51:34

jessie
Wanneer uitnodigingen versturen?
Hallo iedereen, ik zit even met een vraagje. Wij trouwen op 10 juli voor de wet, 3 weken later voor de kerk in het buitenland en pas eind augustus geven we een feest voor familie en vrienden.Wanneer zouden we de uitnodigingen versturen? Ik dacht begi...
Andere Reacties: 6 7-5-2009 19:51:29

sabrina
homilie
mss een domme vraag, maar wat is de homilie eigenlijk.En wat schrijven jullie zoal in jullie geloofbelijdenis?alvast bedankt
Ceremonie Reacties: 6 7-5-2009 19:50:43

Inge
Begijnhof Herentals
Hoi iedereen,Wij zouden heel graag trouwen in het Begijnhof te herentals. Kan iemand ons vertellen wie we daar voor moeten contacteren? We weten niet goed hoe hier aan te beginnen.Alvast bedankt!LiefsInge
Ceremonie Reacties: 3 7-5-2009 19:44:25

Riet
Ontwerper originele uitnodigingen
Hallo,Wie weet er adressen waar wij terecht kunnen om een originele uitnodiging uit te kiezen? We willen uit bestaande, originele uitnodigingen kiezen. We hebben zelf GEEN ontwerp.Vriendelijke groeten Riet
Uitnodigingen Reacties: 6 7-5-2009 18:22:45

Sophie
bruidskindje
Hallo iedereen,volgende week zaterdag is het onze grote dag! Nu heb ik nog een paar creatieve geesten nodig die mij goeie ideetjes kunnen geven. Het zit namelijk zo: mijn neefje is ons bruidskindje, hij is nu bijna 2 jaar.Maar ik zoek een origineel i...
Andere Reacties: 4 7-5-2009 18:11:07

ellen
nog 58 dagen
hey bruidjes, bij ons nog 58 dagen te gaan... weet echt niet wat me overkomt want heb dus precies echt geen zenuwen... heel raar. morgen gaan we nog wat inkopen doen om dan wat dingen op punt nog te zetten. nadien bestook ik jullie nog wel eens met e...
Andere Reacties: 3 7-5-2009 16:51:59

Evelien
bedankje voor ouders in de misviering
Hallo bruidjes,Wij willen een klein kadootje aan onze ouders geven in de kerk. We ondersteunen dat met een liedje en het voorlezen van een tekst. Maar wat kunnen we hen geven? Ik wil liever geen bloemen omdat ik dat onhandig vind als ze daar de hele ...
Ceremonie Reacties: 2 7-5-2009 16:22:19

Evelien
hoeveel kost jullie trouwkleed met alles erop en eraan
Hey bruidjes,hoeveel betalen jullie voor trouwkleed inclusief juwelen, accesoires, schoenen, ... gewoon all in je outfit?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 7-5-2009 15:55:44

Evelien
hoeveel moet je de misdienaars geven??
Hallo,Ik hoorde dat het gebruikelijk is om de misdienaars ook wat geld toe te schuiven. Hoeveel geven jullie per misdienaar? Wat is gebruikelijk?Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 7-5-2009 15:52:06

Sofie
leeftijd?
HalloGewoon even voor de fun: ik vroeg me af hoe oud de bruidjes op dit forum zijn. ikzelf ben er 26 dus 27 als ik volgend jaar zal trouwen maar ik kan me voorstellen dat er veel jongere en oudere bruidjes zijn ook, met/zonder kindjesgroetjes !
Andere Reacties: 71 7-5-2009 14:57:24

Jessica
Nog geen kleed, wat nu?
Hey bruidjes... hoelang op voorhand moet je naar je kleed beginnen zoeken? Wanneer moet je ze echt gevonden hebben? Want ik kan me voorstellen dat het toch nog even duurt om die op de juiste maat te maken enzo?Kunnen jullie mij helpen?Ik heb nog een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 7-5-2009 14:42:01

Katrien
Getuigen zijn gevraagd! Spannend!
Hey,Gewoon effe melden: vandaag hebben we onze brieven gepost om onze getuigen te vragen (inde vorm van vacature, waarvoor dank aan trouwforum)......normaal gezien zouden we dus morgen reactie moeten krijgen.....echt spannend!groetjes
Andere Reacties: 9 7-5-2009 14:37:37

Katrien
@Vanessa
Hey Vanessa,Gisteren heb je aan iemand uitgelegd hoe jij de misboekjes gaan binden....het leek me leuk en origineel maar ik begrijp het niet echt helemaal...is het mogelijk er een foto van door te sturen???Groetjes,Katrienkatrienbellekens@hotmail.com
Andere Reacties: 2 7-5-2009 14:36:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...