Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

annelies
morgen de grote dag
Hallo iedereen,Morgen is het onze grote dag.Wie trouwt er morgen nog? Ze geven alvast redelijk goed weer, dat is toch al iets.En niet te zenuwachtig? Deze week was ik redelijk zenuwacht en wat onzeker over van alles en nog wat. Maar het begint te bet...
Ideeën Reacties: 7 8-5-2009 11:47:37

annelies
morgen de grote dag
Hallo iedereen,Morgen is het onze grote dag.Wie trouwt er morgen nog? Ze geven alvast redelijk goed weer, dat is toch al iets.En niet te zenuwachtig? Deze week was ik redelijk zenuwacht en wat onzeker over van alles en nog wat. Maar het begint te bet...
Ideeën Reacties: 0 8-5-2009 11:47:28

Sabrina
tekstje in het frans om centjes te vragen als cadeau
hallo, ik ben op zoek naar een franstalig tekstje zodat de mensen weten dat we graag geld zouden krijgen als cadeau maar het mag geen te grote tekst zijn ,groetjes sabrina
Uitnodigingen Reacties: 3 8-5-2009 11:37:33

sarah
recente ervaringen met D'Hulhaege Deinze
Hallo,ik vind weinig informatie omtrent deze zaal, hoewel ze er op de website veelbelovend uitziet... iemand ervaringen??bedankt!Sarah
Andere Reacties: 2 8-5-2009 11:31:04

Stéphanie
@danitsja
Je mag gerust het jouwe eens doorsturen. Heb juist met onze deken gebeld en ik mag maar 6maand op voorhand bij hem gaan. zou eigelijk ook liever al gegaan zijn zodat ik zoveel mogelijk nu al kan doen. zou me meer op mijn gemak voelen...maar ja zal ...
Voorbereiding Reacties: 1 8-5-2009 10:51:54

Sabrina
HELP tekst uitnodigingen in Nedrelands en Frans
hallo, ik ben met mijn uitnodigingen begonnen maar ik zit met een probleem mijn familie is Nederlandstalig en van mijn vriend Franstalig nu zou ik op de uitnodigingen alles in de 2 talen willen zetten maar vind dit niet zo evident want als je alles a...
Uitnodigingen Reacties: 7 8-5-2009 10:14:42

carolien
Tasje make-up e.d.
Dag medebruidjes,20 juni begint stilaan dichterbij te komen en ik ben nog op zoek naar een tasje om mijn 'noodspullen' in te doen (bv. lipstick, iets tegen hoofdpijn, parfum ...).Ik wil liever geen handtas, maar eerder een soort zakje waar ik deze sp...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 8-5-2009 10:13:23

Lindsay
@Ester video-foto-service Lommel
Hoi Estherik heb je berichtje op het forum gelezen over video-foto-service.Wij zijn ook bij Guy op bezoek geweest en het stond ons allemaal heel erg aan. Hij werd ons trouwens zeer sterk aangeraden door onze ceremoniemeester (een hele populaire cerem...
Fotografie Reacties: 11 8-5-2009 9:34:48

Daisy
uitnodigingen
Wij waren op zoek naar originele uitnodigingen.We vinden dat de gewone kaartjes bij de meeste mensen in de vuilbak belanden, dus hadden we liever iets anders gedaan.We hadden het idee van de uitnodigingen op een zakdoek te laten drukken, maar bij de ...
Uitnodigingen Reacties: 4 8-5-2009 7:59:16

Anneke
Ondergoed situatie
Hello Bruidjes,Ik heb voor een kleedje gekozen met lage decolleté voor & achter. (Pronovias Rania)Welke ondersteuning (corset, bh,...)kan ik best kiezen?Iemand ervaring mee? Thx.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-5-2009 0:29:34

marie claire
cadeau => liefst centjes
hallo, ik ben ondertussen aan onze uitnodigen begonnen... alleen weet ik niet goed hoe ik de cadeau moet omschrijven! wij wonen al enige tijd samen dus zouden wij het liefst geld vragen maar hoe zet je dat subtiel op een uitnodiging. ideekes zijn wel...
Uitnodigingen Reacties: 21 7-5-2009 22:28:56

kelly
act voor op feest
onze beste vrienden trouwen in juli en wij zijn op zoek naar een leuke act, liedje ect voor op hun feest te doen.Iemand al iets leuks gezien op een feest, leuke ideetjes?Alles is welkom!Bedankt!!
Ideeën Reacties: 3 7-5-2009 20:32:03

Stéphanie
Kerkelijk huwelijk
Ik vrees dat ik hier enorm veel ga vragen maar kan iemand me helpen aub.zou heel graag voor de kerk trouwen maar hoe begin ik hieraan? Ik woon in eeklo maar kan ik trouwen in een kerk in een andere parochie?Wat bespreek je allemaal bij de pastoor? H...
Voorbereiding Reacties: 6 7-5-2009 20:17:02

Sabrina
Idee bedankjes, thema Italië
Hoi medebruid(egommet)jes!Ons huwelijk deze zomer zal baden in een Italiaanse dolce vita-sfeer.We hadden daarom graag de bedankjes voor de gasten ook in deze lijn doorgetrokken.Wie heeft 'Italiaanse' (en betaalbare) geschenkideetjes?Mercikes voor al ...
Andere Reacties: 4 7-5-2009 20:14:36

Sarah
Dag na huwelijk
Dag iedereen! Heeft iemand van jullie een leuk idee om de dag na ons huwelijk te doen? We wilden graag naar de sauna gaan, maar nu blijkt dat deze gesloten is de dag na onze trouw! Zo jammer! Ik zoek nu een andere activiteit omgeving Limburg (Belgi&#...
Ideeën Reacties: 8 7-5-2009 20:13:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...