Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
2 super fotografen voor klein prijsje
Wij zijn op 1 augustus getrouwd en aangezien ons budget niet zo heel groot was, zochten we een fotograaf waarbij we onze foto's digitaal kregen en geen verplichtingen hadden voor fotoboeken enz.Via dit forum kwamen we bij Christ Vilez en Lieven Vande...
Andere Reacties: 5 27-9-2009 23:31:40

Wendy
Residence Stiemerheide
Hoi allemaal,Op 07/08/2010 is het eindelijk zover!!! Na 9 jaar samen zijn stappen mijn vriend en ik dan eindelijk in het huwelijksbootje!Wij hebben voor ons feest Hotel residentie Stiemerheide in Genk gereserveerd. De eerste indruk enzo zit allemaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-9-2009 22:37:55

cindy
morgen eerste pasbeurt
hallo,wij zijn vandaag naar de trouwbeurs in diest geweest,twas redelijk klein maar wel een prachtige modeshow van couture maxims en het leukste vanalles,kheb een afspraak kunnen versieren om morgen de eerste keer te kunnen gaan passen,ben benieuwd,k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-9-2009 20:34:38

Evy
videograaf gezocht voor klein budget
Hallo, ik heb juist het filmpje gezien van franca. Heidi heeft daar gezegd dat zij 500 euro hebben betaals voor een ganse dag en nacht. zou je mij kunnen zeggen bij wie dit is? groetjes Evy
Video Reacties: 6 27-9-2009 19:50:33

Graziella
The One !!
Hey hey medebruidjes, Even dit berichtje !! Om te melden hoe blij ik ben !! De eerste winkel die mijn moeder en ik binnen gingen om bruidsjurken te passen en de eerste die ik aantrok was The One !!! Ik heb er daarna nog een tiental aangehad maar dat ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 27-9-2009 14:25:35

Carmen
Naaister voor trouwkleed
Hey,Binnen een jaartje trouwen wij en ik heb een trouwkleed in gedachte, maar deze is moeilijk te vinden in een trouwboetiek. Ik zou deze graag laten maken. Liefst ook niet te duur... Weet iemand enkele adresjes? Ik ben zelf van herselt, maar ik kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 27-9-2009 12:30:31

judith
dagindeling
kan iemand mij aub helpen. wij trouwen op 5 juni 2010 om half twaalf. wij zouden een fotoshoot willen, een receptie op een ene locatie en dan ons feest in braemhof te Gentbrugge. gaat dat of is dat een onmogelijke zaak? en voor de uitnodigingen? hoe ...
Ideeën Reacties: 10 27-9-2009 11:55:26

laetitia
hallo,wij willen trouwen op 11/06/2011, weet iemand een goeie feestzaal in de regio van waar wij wonen (lauwe-menen)waar het eten goed is en de prijs betaalbaar ;-)mvg
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-9-2009 11:45:26

Heidi
afbeelding gezocht
hallo! ik ben op zoek naar een foto van een bruidsjurk. het gaat over de eglantine collectie 2008 en de jurk noemt sacre. wie kan er mij helpen?groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-9-2009 11:25:56

Chantal
Feestzaal Kasteel van Huizingen
Hallo,zijn er trouwers die hun feest gevierd hebben in het kasteel van huizingen?en wat met de menu en dessertenbuffet?is er voldoende aanwezig?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-9-2009 11:14:20

Heidi
dj gezocht omgeving Antwerpen
hallo! wij trouwen op 24 april 2010 en zijn op zoek naar een goede dj. ons muziekgenre is jaren 80, rock, metal. onze feestzaal ligt in Ekeren. groetjes van Heidi en Niels
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 27-9-2009 11:07:57

mireille-luc
hallo
dag bruidjes en gommetjes .hier een gelukkige getrouwde bruid en bruidegom al (57 ) dagen wat gaat het vlug 1 augustus zijn wij gehuwd het was een schitterende dag alles er op en er aan en buget vriendelijk .heb de foto's van de fotograaf ontvangen ...
Andere Reacties: 1 27-9-2009 11:03:45

Nathalie
Rosey Lambrecht
Hallo bruidjesHeeft er iemand ook Rosey geboekt voor je huwelijksviering? Dienen jullie voorschot te betalen? Hoe gaat ze bij jullie te werk? Groetjes
Muziek - Live Reacties: 2 27-9-2009 9:21:50

Evi
oni onik en zo
Hey,Heeft er iemand een idee wat de prijzen zijn voor de suitekledij van oni onik? Of welke merken er van prijzen nog meevallen?Ik heb twee heel goede vriendinnen die mijn bruidsmeisjes zullen zijn en ze willen graag een mooi kleedje, maar niet t...
Kledij - Suite Reacties: 2 26-9-2009 23:43:06

Sophie
Visagiste
Hallo,Kent er iemand een goed adres van een visagiste, regio ANTWERPEN, die aan huis komt?Hoe lang op voorhand laten jullie een proefsessie doen???Groetjes van the happy bride ;-)
Andere Reacties: 5 26-9-2009 20:10:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...