Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sarah
Hof ter Buecken, Buggenout
Wij hebben redelijk wat feestzalen bezocht en denken eindelijk "onze" zaal gevonden te hebben: Hof ter Buecken in Buggenhout. We hebben een optie genomen op een datum en zullen één van de dagen wellicht toezeggen (we wachten enkel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 29-9-2009 6:17:55

Linzy
Salons Norfolk en Beekhoeve Landen
Hallo,Wie heeft er ervaring met Salons Norfolk te Kortenbos en de Beekhoeve te Neerlanden?Alvast bedankt!Groetjes Linzy
Andere Reacties: 3 28-9-2009 23:52:10

Sylvia
La Grange???
Hallo allemaal Wij hebben de vorige 2 weken heel veel zalen gezien en één van onze favorieten is La Grange in Massenhoven. Nu lezen we daar heel veel positief over maar zijn toch nog benieuwd naar reacties en vooral foto's.Wie heeft daar oo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-9-2009 22:53:52

sindy
weet geen idee
hallo we willen voor onze vriende s'avonds een vat geven maar we zoude ook iets willen voorzien voor eten wete jullie iets da ni echt te duur uit valt
Andere Reacties: 8 28-9-2009 22:27:28

Sara
Te koop: Rode loper (11meter)
Hoi aanstaande bruidjes,wij zijn 16 dagen geleden getrouwd, en verkopen nu onze rode loper. Hij is 11 meter lang, 1 meter breed. Ik verkoop hem voor 30€.Het heeft niet geregend op onze grote dag, dus hij is nog goed proper.Seintje op vanderlind...
Andere Reacties: 2 28-9-2009 22:02:49

Daisy
Ervaringen rent-a-lounge
Hey,Heeft er iemand al ervaring met de firman rent-a-lounge? Zij richten de feestzaal in in lounge-stijl en dit spreekt ons wel fel aan maar k weet niet of het zo betaalbaar zal zijn.xXx Daisy
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-9-2009 21:55:36

katty
08-09-10
Beste mede bruidjes, wie trouwt er nog op deze datum ??
Andere Reacties: 5 28-9-2009 20:38:53

Annelies
huwelijksbeurs Antwerpen
Weet er iemand waar ik aan 2 gratis inkomkaarten kan komen voor de huwelijksbeurs in Antwerpen dit weekend?20 EUR inkom vinden we nogal veel...Danku!
Andere Reacties: 10 28-9-2009 19:55:46

Annelies
huwelijksbeurs Antwerpen
Weet er iemand waar ik aan 2 gratis inkomkaarten kan komen voor de huwelijksbeurs in Antwerpen dit weekend?20 EUR inkom vinden we nogal veel...Danku!
Andere Reacties: 1 28-9-2009 19:55:45

Annelies
huwelijksbeurs Antwerpen
Andere Reacties: 0 28-9-2009 19:55:43

Annelies
ceremoniemeester, overbodige luxe?
hey allemaal!Wat vinden jullie van een ceremoniemeester?Is dit noodzakelijk? Of overbodige luxe?Wat doet de ceremoniemeester allemaal juist?Kan iemand er een aanraden uit de omgeving Antwerpse kempen (Massenhove, Zandhoven, Zoersel...)?
Andere Reacties: 18 28-9-2009 18:42:42

Jamine
@ Sofie die binnenkort in Kasteel Sanderling trouwt.
Hey,Wij trouwen in mei in Kasteel Sanderling. Zou je na jullie huwelijk even kunnen zeggen hoe het gegaan is? We waren meteen verkocht toen we het zagen, maar hebben er zelf nog nooit een feest meegemaakt. Wat info van iemand die het kent is dus welk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 28-9-2009 18:30:00

Deborah
Tijdspanne
Lieve bruidjesWij trouwen op 17 juli volgend jaar en zijn dus nu al goed op zoek naar een feestzaal... Al enkele gevonden en deze week enkele gaan bekijken...Hoelang op voorhand hebben jullie de zaal geboekt?Bedankt !!!!!
Voorbereiding Reacties: 17 28-9-2009 18:05:56

ine
advies dagplanning
Heej iedereen, ik geraak maar niet uit onze dagplanning... we willen niet echt een aparte fotoshooting, maar toch lijkt de dag mij nog vréselijk vol te zitten... Wat denken jullie?11u: aankomst bruidegom bij bruid thuis11u30: kleine sandwich12u:...
Ceremonie Reacties: 8 28-9-2009 18:00:19

Inge
gezocht rode loper
Hoi AllemaalWij zoeken een rode loper die we ergens kunnen huren, of tweedehands kopen,... We zijn van Opglabbeek, Limburg.Groetjes! inge_everts@hotmail.com
Andere Reacties: 4 28-9-2009 16:43:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...