Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inge
winkel trouwjurk
Hoi,Weet iemand waar ik een winkel kan vinden die het merk forever bridals heeft? Ook iemand nog ideeën voor andere winkels in de provincie Antwerpen die vriendelijk zijn en veel geduld hebben? Heb nl geen enkel idee wat voor trouwkleed ik zou w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-9-2009 19:44:07

Inge
winkel trouwjurk
Hoi,Weet iemand waar ik een winkel kan vinden die het merk forever bridals heeft? Ook iemand nog ideeën voor andere winkels in de provincie Antwerpen die vriendelijk zijn en veel geduld hebben? Heb nl geen enkel idee wat voor trouwkleed ik zou w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 30-9-2009 19:44:06

vanessa
dringendbinnenlocatie omgeving ieper roeselare
hallo iedereenvoor komende zaterdag geven ze niet al te best weer over. vooral veel regen en wind. iemand enig idee voor een binnenlocatie??wij weten echt niet meer waar gaan en fotos zijn toch ook wel heel belangrijk.alle tips zijn welkom .bedanktal...
Andere Reacties: 2 30-9-2009 18:34:05

Sylvia
La Grange
Hallo medebruidjesWie heeft er recent zijn feest in La Grange gedaan en hoe was het? Graag wat meningen. Alvast bedanktgroetjes
Andere Reacties: 4 30-9-2009 17:44:18

Sophie
nog 1 maand te gaan!!! 2 & 3e dans ??
Hey dames,wat nemen jullie als 2e en 3e dans?Hoe wordt die dans juist gedaan. Ik met mijn papa en vriend met zijn mama dacht ik maar probleem is 3e dans... ouders zijn uiteen, danst mijn vriend dan met mijn papa zijn vriendin of met mijn mama?Groetje...
Andere Reacties: 8 30-9-2009 16:54:00

Deborah
Trouwjurk kiezen...
Hey dames!Ik ben al volop het internet aan het afschuimen op zoek naar een kleed dat ik heel graag zie en ik ben er al enkele tegengekomen enzo... wat ik eigenlijk wil vragen is : hebben jullie eerst op het internet of van ergens anders een kleed gek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 30-9-2009 16:18:36

Wendy
schoonfamilie's familie
Ik heb een vraagje, weet niet echt wat te doen..Ik ga namen uitvinden om dit uit te leggen, anders wordt het ingewikkeld:Ik ga trouwen met David, hij heeft een zus, Sofie (getrouwd met Jan) en een broer, Mike (getrouwd met An). David's mam heet Chant...
Uitnodigingen Reacties: 18 30-9-2009 16:09:28

Jessica
binnenlocatie voor reportage
Hallo allemaal,We zijn er nog steeds niet in geslaagd om een binnenlocatie te vinden in geval van nood. Heeft iemand hier ideeën voor, liefst omgeving Hoogstraten, Rijkevorsel, Merksplas,...Alvast bedankt voor de reactiesJessica26/11/2009
Fotografie Reacties: 2 30-9-2009 15:31:11

Sylvia
huwelijkspaket
Hallo mede bruidjesIk zag ergens een website waar je verschillende huwelijkspaketten kon kiezen. Voor 1500 euro heb je ceremoniemeester, butlerservice, rode loper, bruidsboeket, 4 wagens muziek in de kerk etc. Dit lijkt me een interessante prijs voor...
Andere Reacties: 2 30-9-2009 15:27:37

Dorien
Woendag 7 oktober onze ringen kiezen jippie!
Hallo allemaal!Wou gewoon even men vreugde kwijt...Heb namelijk een afspraakom woensdag 7 oktober onze trouwringen te gaan kiezen.Ik kijk er echt naar uit , hopelijk kiezen we er een prachtig paar uit!We gaan kijken bij Diane Pacholski , toffe maddam...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-9-2009 14:59:37

annabel
salons ter roest buggenhout
trouwen er nog koppels in die zaal of zijn er daar nog getrouwd?vind de galazaal wa donker en kaal en heb wat schrik dat ik niet echt mijn wauwgevoel ga hebben....wij geven ons feest daar omdat mijn vriend de eigenaar goed kent...zouden wij die zaal ...
Andere Reacties: 2 30-9-2009 14:59:26

Deborah
Trouwbeurs Antwerpen
Hoi bruidjes!Ik hoorde net van een vriend dat er dit weekend een trouwbeurs in Antwerpen doorgaat... Iemand die vrijkaarten heeft of weet op welke site je misschien kortingsbons kan krijgen?xxx
Andere Reacties: 4 30-9-2009 14:02:27

monica
kasteel van saffelaere
Iemand ervaring met deze zaal?
Andere Reacties: 7 30-9-2009 13:22:24

Inge
gezocht leuke locatie voor trouwfoto's in Antwerpen
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar en ben opzoek naar een locatie om onze foto's te laten nemen lieft omgeving Antwerpen ( ekeren )en lieft iets niet allendaags.Iemand een leuk idee??
Locaties - Fotografie Reacties: 12 30-9-2009 13:05:59

Ellen
dj gezocht omgeving geel! (niet te duur :o)!)
Hey bruidjes,Nu heb ik nog een vraag ivm met mijn vriendin die vat/fuif geeft voor haar 30ste verjaardag. Ze zoekt een dj omgeving geel, maar wilt er niet teveel geld aan besteden, omdat het ook maar een vat is eigenlijk. Want wij hebben dj supreme u...
Andere Reacties: 9 30-9-2009 12:36:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...