Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nicolas
Rond drukwerk
Wij zijn op zoek naar een drukker die onze ronde uitnodigingen kan drukken tegen een betaalbare prijs. Heeft er iemand een idee? Grts
Uitnodigingen Reacties: 5 21-2-2013 12:20:32

Dorien
Fotolocaties - Wommelgem
Hallo Allemaal!! Wij wonen in Wommelgem, we trouwen hier voor de kerk en het gemeentehuis en de feest gaat ook hier door. Heeft er misschien iemand ideetjes voor leuke fotolocaties in de buurt? Het fort in Wommelgem liever niet, want dit zijn we intu...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 21-2-2013 12:08:05

cynthia
tips bij keuze van de zaal
hallo medebruidjes en gommetjes ik heb een vraag voor jullie.op welke dingen hebben jullie gelet voor de juiste keuze van julie zaal ? kunnen jullie wat tips geven ? en hebben jullie ook gekeken naar de afstand tussen zaal en gemeente of kerk ? hoop...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 21-2-2013 11:38:18

Kristel
Evangelie
Hej, Ik ben volop bezig met ons misboekje voor de trouw. Maar ik vind het heel moeilijk om een mooie tekst te vinden voor het evangelie. Ik wil een mooie tekst maar niet TE christelijk. Iemand ideeën? Groetjes Kristel
Religie Reacties: 1 21-2-2013 11:24:25

Nathalie
huwelijksreis geboekt!
Onze huwelijksreis is geboekt! 15 dagen Zuid - Afrika!! We gaan een rondreis doen met een huurwagen. Ik zat eerst te twijfelen om een reis te doen van 18 dagen, maar dit zou miserie geven op mijn werk... En ik wel ook voor en na de trouw niet di...
Huwelijksreis Reacties: 9 21-2-2013 11:10:55

Marjan
zaal gezocht
Hey,  wie kan me helpen? Wij zijn al enkele zalen afgegaan. Nu diegene die ons aanspraken waren Ten Huize Michel Foets in Mol. Maar ik ben op zoek naar een zaal die in dezelfde sfeer zit maar net een tikkeltje goedkoper is. Dit regio Tessenderl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-2-2013 10:52:23

Carrie
... en het gaat vooruit ...
Met nog een 200tal dagen op de teller, hebben weer enkele zaken kunnen afvinken. - Ik heb de benodigdheden besteld en aangekregen om de juwelen voor mijn bridesmaids en getuige te maken. Nu nog eens bekijken en denken hoe ik ze maak, welke comb...
Voorbereiding Reacties: 4 21-2-2013 10:50:59

Peggy
Zo trots....
Mijn partner heeft een hekel aan dansen en we zijn er nog steeds niet uit of we een openingsdans gaan doen. Nu stelde mijn zoon van 15 deze week voor om met hem naar de dansles swing te gaan zodat ik met mijn zoon kan dansen op ons huwelijk. Ik vin...
Openingsdans Reacties: 5 21-2-2013 10:50:38

Sjoera
Heeft er iemand nog strikken voor stoelen over?
Hallo iedereen, Ik ben aan het overwegen om de stoelen in de feestzaal te versieren met strikken. Helaas blijkt dat nogal een dure bedoening te zijn als je dat moet gaan kopen. Zijn er nog bruidjes die strikken over hebben van hun eigen huwelijk en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 21-2-2013 10:47:08

Nathalie
slecht nieuws
Met nog 78 dagen op de teller is het allemaal even te veel aan het worden. Deze week totaal onverwacht bij mijn schoonmoeder tumor ontdekt. Vandaag weten we wanneer operatie volgt... Even lijkt lettertype uitnodigingen het meest banale ter wereld... ...
Voorbereiding Reacties: 18 21-2-2013 9:58:19

Jana
Kostuum Bruidegom
Beste bruidjes, wij zijn dit weekend naar Suit Supply in Antwerpen geweest en hadden daar het ideale kostuum gevonden. Nu hadden ze het niet in de juiste maat en hebben ze het besteld waarbij we binnenkort nog eens langs gaan om het in de juiste maa...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 21-2-2013 9:57:42

Stéphanie
-100
WAAAAAAAAAAAA we zitten onder de 100 :-D Ik vind het nu al ongelofelijk spannend. Wat gaat dat dan geven binnen 90 dagen als die 10 weg is. Ik kijk zo hard uit naar onze trouw. Wel met de nodige zenuwen! Nachtmerries, schrik dat mijn kleed niet g...
Voorbereiding Reacties: 6 21-2-2013 8:40:21

Flo
Goedkope hoge receptietafels gezocht
Hey iedereen, Weten jullie waar we goedkope hoge receptietafels kunnen huren? Liefst in het wit natuurlijk :) Groetjes en alvast bedankt!!!
Voorbereiding Reacties: 2 21-2-2013 7:44:29

caroline
haaraccessoire
Ik ben van plan mijn haar langs 1 zijde omhoog te steken (krullen). Nu ben ik op zoek naar een mooie spel/haaraccessoire om daar in mijn haar te steken. Dit kan je precies in niet veel winkels kopen. Kent er iemand een winkel met veel keuze, of missc...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 20-2-2013 23:11:19

tinne
fotolocatie Kuringen
Hallo allemaal, wij houden onze ceremonie in Kuringen (hasselt) We zouden graag onze foto's daar in de buurt laten nemen. Iemand een idee voor een binnen en buitenlocatie? Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 20 20-2-2013 23:02:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...