Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

charlotte
ring
wij hebben een beperkt budjet en ik vind maar geen ring rond de 500 a600 euro als ik een ring kies ist meestal me veel steentjes maar peperduur jammergenoeg iemand hier ervaring mee?
Voorbereiding Reacties: 21 23-2-2013 20:19:15

Sanne
Op zoek naar feestzaal regio Vorselaar-Herentals-Lille
Hoi bruidjes! Wij zijn naarstig op zoek naar een feestzaal regio Vorselaar-Herentals-Lille. Wie kent er een toffe zaal en/of heeft goede ervaringen met een bepaalde feestzaal? Alvast bedankt voor de hulp!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 23-2-2013 18:48:14

Sarah
Sprookjeskleed ian-stuart te koop
Beste  hierbij verkoop ik mijn super mooi kleed van ontwerper Ian - Stuart wij hebben hellaas niet de plaats om het kleed mooi weg te hangen en nu zeker een kleine spruit op komst is kleed heeft maatje 38 de sleep kun je met een lusje omhoog h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 23-2-2013 17:39:43

Valerie
Zoek een originele manier om getuigen te vragen
Hallo, We zouden deze maand onze getuigen willen vragen en we zouden dit ook het liefst op een originele manier doen.  Mijn vriend en ik hadden gedacht om eigenhandig een brief te schrijven en te posten.  Hebben jullie mss nog leuke tips?
Ideeën Reacties: 17 23-2-2013 17:14:48

fabienne
Liefde is.......................................
Liefde is samen de uitnodegingen schrijven. Dit was voor mij een aangename verassing deze middag zei hij plots kom we gaan de uitnodegingen schrijven ik schrijf zei hij en zal ze in de enveloppe steken( daar ik maar 1 hand goed kan gebruiken en ik ni...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2013 17:06:23

Saar
Fotograaf gezocht, enkel voor wettelijke ceremonie
Hallo, Wij trouwen op 12/04/2013. Wij trouwen stiekem. Gewoon wij tweetjes en onze 2 kindjes. In de namiddag vertrekken we dan met zijn vieren op reis en gaan we van daar naar iedereen een kaartje sturen dat we getrouwd zijn. Maar ik zou wel graag ...
Fotografie Reacties: 6 23-2-2013 16:51:58

Valerie
Bruidskapper KL of Nathalie De Bock?
Welke is aan te raden? Enige ervaringen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 23-2-2013 16:39:31

Nathalie
prijzen Linea Raffaelli
Hoi, Ik ga deze middag samen met mijn tante, zus, mama naar Linea Raffaelli in Brugge kijken. Mijn zus had er een kleedje gezien en wij gaan mee om te keuren. Aangezien ik op 2 verschillende data trouw, moet ik ook nog een kleedje hebben voor de we...
Kledij - Suite Reacties: 3 23-2-2013 13:10:34

Romy
live muziek of poor tijdens kerkelijke viering?
Dag bruidjes, heeft er iemand ervaring met live muziek tijdens de huwelijksmis? Of een koor? We willen dat de gasten niet in slaap vallen tijdens ons kerkelijk huwelijk ;o)
Ceremonie Reacties: 7 23-2-2013 11:52:02

Ann
Low budget...
Geweldig toch!!! Ik heb voor mijn dochtertje (7) een kleedje gekocht in de offerandestraat, een echt prinsessenkleed met tiara (uit een andere winkel)... kleedje stond in afprijzing omdat de nieuwe collectie er aan kwam, maar vond dat al een hele tij...
Voorbereiding Reacties: 6 23-2-2013 11:29:24

kathy
Bruidstaart Limburg
Hallo iedereen, wie kan mij wat tips geven... Wij vieren ons trouwfeest waar een dessertenbuffet voorzien is, maar zouden graag een mooie bruidstaart / pronkstuk hebben om aan te snijden en mooie foto's mee te maken. Waar kan ik hiervoor het best ter...
Voorbereiding Reacties: 7 23-2-2013 11:18:35

bianca
hobbyfotograaf gezocht of eventuele studenten
ben op zoek voor mijn zoon zijn huwelijk naar iemande diea  wil fotos nemen en een paar filmpjes van gans de de dag dus  begin en  tot in de vroege uurtjes  dit moet wel betaalbaar blijven  ze moegen gans de dag mee drinken e...
Fotografie Reacties: 8 22-2-2013 23:40:07

Tiny
Teleurgesteld, stress, woede, verdriet, ........
Zoals de titel jullie vertellen ... kan geen weg met mezelf! Eind deze maand mochten we alles vast vast zetten voor de volle 100% ... wat gebeurd er  *vorige week : wasmachine naar de vaantjes .. grrr.  Nieuwe wasmachine dus ... *eergistere...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 22-2-2013 23:29:49

Davy
Ervaringen met Salons Ter Leepe
Hallo, Wij trouwen in maart 2014 en zijn volop op zoek naar een geschikte trouwzaal.  Deze week zijn we Salons Ter Leepe (Zedelgem) en Salons Eikenhof (Zwevezele) gaan bezoeken.  Heeft iemand van jullie ervaring met één van deze ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-2-2013 21:45:15

Lies
Honymoon ^^
Hey Ik weet niet goed waar naartoe op huwelijksreis. Jullie nog tips naast deze? www.verlovingsring-met-diamanten.be/diamantblog/5-meest-romantische-honeymoonbestemmingen.html
Huwelijksreis Reacties: 13 22-2-2013 21:43:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...