Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Dansles
Hallo, Mijn vriend en ik zijn niet zo'n goede dansers. Daarom willen we graag wat lessen volgen om toch niet volledig af te gaan met de openingsdans :-). Liefst geen groepslessen. We dachten eerder aan enkele privé lessen. Iemand een idee waarv...
Openingsdans Reacties: 22 25-2-2013 12:16:58

Natascha
suitekledij
Hey,  Iemand ervaring met Scarpellini (Oostende) wat betreft kledij voor de suite? Ik heb bruidsmeisjes van rond de 25 die nog op zoek zijn naar een jong, stijlvol kleedje dat ze nadien nog kunnen dragen. Is Scarpellini de moeite om te bezoeken?...
Kledij - Suite Reacties: 4 25-2-2013 11:06:13

Sylvia
Kaars
Hallo, Wie kan me helpen bij het vinden van deze kaars? groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 25-2-2013 10:22:26

Carrie
Bedankjes zijn gekozen, maar nog een bijpassend tekstje gezocht....
Hoi hoi allemaal,  Dit weekend hebben we beslist wat onze bedankjes worden ! Aangezien wij ons hart verloren hebben aan de Dominicaanse Republiek (het land in totaliteit, niet alleen de mooie hotelresorts en witte stranden), hebben we gekozen v...
Voorbereiding Reacties: 2 25-2-2013 8:10:40

mieke
kostuum gezocht
hallo, mijn verloofde zou zijn kostuum zelf willen kopen en niet huren. weet er iemand leuke en niet te dure winkels waar ze kostuums verkopen? wijzelf zijn van brielen. groetjes
Kledij - Suite Reacties: 10 24-2-2013 22:06:04

Inge
kostuums la sposa outlet
Hallo, Wie heeft er al eens gaan kijken naar de kostuums bij la sposa outlet ? of er al eentje daar gekocht ? Viel het wat mee ? de keuze, de prijs ?
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 24-2-2013 21:35:37

Aileen
Intredelied bruidskindjes
Hallo allemaal! Wij zijn nog op zoek naar een lied voor als de bruidskindjes de kerk binnengaan. Liefst een liedje dat live gebracht kan worden onder begeleiding van de gitaar... Groetjes!!
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 24-2-2013 21:18:55

Charlotte
Tafelindeling kasteelthema
Hallo brides in spe, Ik heb jullie mening nodig omtrent de keuze van een geschikte en toch wel originele tafelindeling. Op 6 juli trouwen mijn partner en ik in het Kasteel van Moerkerke. Het thema willen we dan ook wel "op zijn kasteels" houden. Heb...
Voorbereiding Reacties: 3 24-2-2013 20:59:57

Nieke
misboekjes
Dag iedereen, Ik loop helemaal vast met de misboekjes , zou iemand mij wat inspiratie willen geven en het zijn doormailen? niekeplessers@hotmail.com Mercietjes alvast!
Ceremonie Reacties: 14 24-2-2013 20:58:31

Nathalie
blij blij blij
Goeienavond iedereen, Ik had eerder een berichtje geplaatst dat ik mijn kleedjes gevonden had. Het kleedje voor de wet heb ik echter 2 keer moeten terugsturen wegens slechte kwaliteit. De eerste keer een haak in, de 2de keer draadjes los aan de mouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 24-2-2013 20:01:18

britt
ceremoniewagens : range rovers
Dag medebruidjes, Mijne toekomstige heeft een grote voorkeur betreffende het vervoer, geen traditionele ceremoniewagens, maar wel Range Rovers.  En zoals elke bruid wil ik mijn bruidegom gelukkig maken.Ik heb al met verschillende garages contac...
Ideeën Reacties: 3 24-2-2013 19:10:40

Peggy
LED lichtjes
Hallo, Ik ben op zoek naar goedkope LED theelichtjes di lang branden. En onze kleuren zijn lavendelpaars met lila. Zouden jullie opteren voor een doorzichtige kaarsenhouder met paars LED lichtje of een paarse kaarsenhouder met een wit LED lichtje ?...
Voorbereiding Reacties: 8 24-2-2013 18:48:54

Dorien
gezocht: haarspeld
Hallo allemaal, Zijn er mensen die hun haarspeld verkopen? Zo ja is het mogelijk een foto te sturen? Dorientje92@hotmail.com Dank je wel. Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-2-2013 18:31:02

Katrien
Feestzaal - twee voorgerechten of voorgerecht en soep
Wat vinden jullie? :-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 24-2-2013 18:08:37

ameye
liedje binnen komen in de zaal
hallo bruidjes wij zijn nog op zoek naar een leuk liedje voor het binnen komen van de feestzaal voor onze kindjes en voor ons hebben jullie soms iedeetjes groetjes en bedankt
Openingsdans Reacties: 4 24-2-2013 17:58:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...