Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelyn
weddingplanner
Hallo, Ik zou graag een opleiding wedding planner doen. zijn er nog mensen? Weet niet goed waar ik dit het best doe. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 18-2-2013 20:12:13

jolma
prototype zelfgemaakt vilten bruidsboeket
Hey, Na enkele vragen en inspiratie hier ben ik aan de slag gegaan met vilt. Nu heb ik een prototype klaar. De kleuren zijn nog niet de echte, maar de rest wel. Graag had ik jullie mening gevraagd van mijn boeket. De foto's http://s1283.beta.photob...
Bruidsboeket Reacties: 34 18-2-2013 20:06:41

charlotte
spray tanning
hallo  ik had graag eens jullie mening geweten over spray tanning? want ikzelf ben heel bleek van huid en bruin echt moeilijk. ikzelf ben van regio waregem iemand tips waar ik eventueel eens kan gaan?
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2013 20:02:59

Peggy
Geen kaarsen
Pfff kreeg ik vandaag opeens bericht van onze feestzaal dat er geen kaarsen mogen gebruikt worden. Nu had ik als tafeldecoratie zo van die lange glazen vazen in gedachte met een orchidee in en vanboven een mooie drijfkaars. Wat nu ? Ik wil ech...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2013 19:58:56

chris
pineize of l-foto
iemand ervaring met pineize (michael noel) en lieven vandecandelaere( l-foto)? 
Fotografie Reacties: 2 18-2-2013 19:28:05

Elien
Vrijgezellenfeest
Hey allemaal! Zijn er onder jullie die geen vrijgezellenfeest doen? Wij weten niet of we dit wel willen.. Zijn er onder jullie die iets doen met de mannen en de vrouwen samen? Of wordt dit echt niet gedaan? Bedankt voor de tips!
Voorbereiding Reacties: 16 18-2-2013 18:59:44

diny
Uitnodiging Vliegtuig ticket
Hoi Omdat ons thema reizen is zou ik heel graag de uitnodigingen als vliegtuig tickets hebben Weet er iemand een leuke site waar dit online kan besteld worden Want denk dat als we dit moeten laten bij een drukker doen het wel een duur kan uitvallen
Uitnodigingen Reacties: 8 18-2-2013 18:58:31

Sanne
Fotograaf Limburg
Hallo, Nu de zaal en de gemeente vastliggen, is het volgende dat we gaan doen een fotograaf zoeken We zoeken een fotograaf die komt van het klaarmaken tot de openingsdans. (regio Opglabbeek) Welke fotografen raden jullie aan? Bedankt
Fotografie Reacties: 15 18-2-2013 18:38:27

Caroll
op zoek naar catering na gemeentehuis
Na het gemeentehuis zouden wij graag een kleine recpetie houden voor de familie. Dit met een drankje en een broodje, tapa,... Dit zal ongeveer een uurtje duren. Kent er iemand een geschikt cateringsbedrijf hiervoor? inclusief bediening, regio Antwerp...
Ceremonie Reacties: 1 18-2-2013 17:11:12

Emmy
Fotograaf in bijberoep/budgetvriendelijke fotograaf Oost-Vlaanderen
Hallo, wij zijn op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf/ fotograaf in bijberoep regio Wetteren/Zottegem/Geraardsbergen. Wij willen enkel alle foto's op cd in hoge resolutie. Wij willen geen album. We zouden graag hebben dat de fotograaf begint ...
Fotografie Reacties: 18 18-2-2013 16:21:56

kelly
misboekjes
hallo allemaal, ik wou eens weten hoeveel misboekjes je moet voorzien. ik heb hier geen idee van hoeveel ik er zou moeten laten drukken. alvast bedankt kelly.
Voorbereiding Reacties: 6 18-2-2013 15:06:08

Melanie
Update
Hallo allemaal, Even een kleine update. Sinds vrijdag staat onze fotograaf vast. Zijn vrouw doet dan ook gelijk mijn make-up. Heb er zoveel zin in. Voor de bruiloft gaan we nog lekker even proef make-up doen. Lijkt me helemaal geweldig! En ik wil e...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2013 14:13:45

Sofie
Cermo bruidslingerie en juwelen?
Heeft iemand ervaring met de bruidslingerie van Cermo in Turnhout? Ik heb er onlangs mijn trouwjurk gekocht, en ik wou in de lente eens gaan kijken voor lingerie. Ik weet graag op voorhand wat te verwachten ;) dus weet iemand of ze daar veel keuze he...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 18-2-2013 13:39:14

Michèle
Korte trouwjurk
Hallo Bruidjes! Wie van jullie heeft (ook) een korte trouwjurk? Ik ben benieuwd :) als ik foto's zie passeren is het precies alsof ik de enige ben met een kort model :) Ik vind helaas geen foto van mijn op internet :( ook al in de bruidswinkel Linea ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 18-2-2013 13:02:06

Kim
Trouwjurk gezocht
Hallo Ik ben opzoek naar een simpel trouwjurk... Kent er misschien iemand onder jullie leuke winkels waar zijn simpele en niet al te dure (-400€) jurken hebben? Wie weet verhuurt er ook iemand haar jurk? Alle informatie is welkom Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-2-2013 12:57:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...