TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
LIEN
5-7-2008
|
30-8-2007 20:19:22
Hallo ik ben op zoek naar een geschikte dj. Hoewel ik al veel dj via dit forum heb leren kennen sta ik nog altijd open om andere te leren kennen totdat we een beslissing genomen hebben.
Wat bedoel je met 'geen hoempapabal'? Worden er scotties (of zoiets), hukkelbuk, walsen, marsen, en soortgelijke gedraaid of enkele 'popmuziek'?
Veel groetjes Lien
|
|
DORIEN
2-8-2008
|
30-8-2007 21:52:22
Van welke omgeving ben jij want ben ook nog op zoek! kan je de site ofzo van die dj doorgeven?
Groetjes
|
|
Thierry
|
|
|
A.
1-1-2020
|
31-8-2007 9:47:42
Dan heb je geluk gehad met de DJ. Wij zijn naar een trouwfeest geweest waar ook een dj draaide van all party events. en die was niet goed: dus wel slagers en je hoempapa... en hij lulde de muziek zo nu en dan aan mekaar waar je dan nog geen snars van begreep, sprong van de hak op de tak en wist zijn timing niet zo goed te plaatsen...
Dj Roan geen aanrader (vonden wij)
groetjes
|
|
A.
1-1-2020
|
31-8-2007 9:47:50
Dan heb je geluk gehad met de DJ. Wij zijn naar een trouwfeest geweest waar ook een dj draaide van all party events. en die was niet goed: dus wel slagers en je hoempapa... en hij lulde de muziek zo nu en dan aan mekaar waar je dan nog geen snars van begreep, sprong van de hak op de tak en wist zijn timing niet zo goed te plaatsen...
Dj Roan geen aanrader (vonden wij)
groetjes
|
|
A.
1-1-2020
|
31-8-2007 9:48:35
sorry voor de 2 berichtjes, maar het onderwerpen venster blokkeert soms en dan denk je dat het niet verzonden is.
|
|
emma
|
31-8-2007 16:57:50
Thierry ik zag zojuist dat u een dj bent via vorige berichten, ik vind het erg dat je andere aan het afbreken bent om zo zelf in het goede daglicht te komen! de website is www.allpartyevents.be daar kan je verschillende dj's boeken via de pagina dj's. de prijs valt enorm goed mee en er kan geen commissie worden genomen op discobars, dit komt duidelijk naar voor in de facturen en overeenkomst, dus eerlijke mensen en je weet ook waaraan je geld besteed een gedetailleerd overzichtje van het materiaal vandaar mijn technische kennis en hoeveel er wordt gevraagd voor een ganse avond, dan moet het waarschijnlijk een andere dj zijn geweest, roan speelde vanalles, sommige noemen dat van de hak op de tak omdat het bv niet héél de avond 80's zijn, dat begint ook algauw te vervelen hé??
Wel dus thierry en A zijn waarschijnlijk zelf dj's, ik denk dat all party events een goede professionele kennis heeft van zaken.
Dus voor de mensen die nog moeten trouwen, vertrouw er maar op! Thierry het gaat u eigenlijk geen snars aan waar ik getrouwd ben en de artiest was gunter neefs.
greetz emma
|
|
Thierry
|
|
|
A.
1-1-2020
|
31-8-2007 22:32:27
Emma,
Graag zou ik toch eventjes reageren op je bericht. Ik ben geen DJ, ben alleen iemand die onlangs op een trouwfeest was, waarbij nog andere mensen van de zelfde mening waren dat DJ Roan niet zo goed was. jammer dat de mensen hun mening en hun bevinden hier niet meer kwijt kunnen.
Mijn naam is voorlopig A. omdat er de ouders hier nu en dan ook op komen kijken, en om alle problemen te vermijden...
Groetjes A.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|