Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

oops vergeten - huwelijkskaars (en geen budget meer!) - ideeën?

  9-5-2015 17:19:05
Hey iedereen,

we waren onze checklist aan het afgaan en merkten dat we nog geen huwelijkskaars hebben.
Ik zag hier wel al wat verwijzingen terugkomen maar dan gaat het precies over prijzen als 40-50 euro...

iemand een "prijsvriendelijke" tip? (het is nog maar 4 weken meer).

thanks!!


Kja
6-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2698


Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik9-5-2015 18:53:54

Wat wij gedaan hebben: https://www.dropbox.com/s/5fd2uqp6ulto2gb/Kaars.jpg?dl=...

Je koopt een kaars en doorzichtig stickerpapier (kost wel 20-25 euro per pak, in AVA).
Daarna jullie namen en/of foto op het papier afdrukken en kleven op je kaars

Valt niet echt op dat het "niet echt" is ;-)



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik9-5-2015 18:56:17

Oh ja, met zo'n kaars moet je er natuurlijk op letten dat je hem niet laat opbranden tot aan het stickerpapier. Anders zou je vlammetje wel eens groter kunnen zijn dan je wenst
Wij hebben wel het doorzichtige stickerpapier voor heel wat dingen gebruikt, dus voor ons is die 20 euro serieus zinvol besteed



sabrina

 Meld misbruik9-5-2015 21:25:23

Er staan verschillende mogelijkheden op internet om een kaars zelf te maken.
Dit doen ze door goedkoop een kaars te kopen, bv in de Action, ... En zelf een foto af te printen. Je kan daar ook zelf een tekst bij zetten. Dan doe je de foto rond de kaars en daar bakpapier over en dan met een haardroger wordt het papier (foto) in de kaars 'gebrand'.
Aangezien de meeste hun huwelijkskaars toch niet opbranden kan dit een alternatief zijn?

een filpje:
https://www.youtube.com/watch?v=bJYTmSaLKgQ



Kim
27-6-2015
 Meld misbruik10-5-2015 13:09:58

De roze patio uit sint niklaas is ook niet duur en hele mooie kaarsen! De onze komt van daar :)



Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik10-5-2015 15:26:48

Hey Kim! Thx voor de tip. Wat heb je betaald als ik vragen mag en hoe lang moet je wachten op je kaars? Bedankt!



Tiny
20-6-2015
 Meld misbruik10-5-2015 19:47:30

Ik heb de mijne zelf gemaakt voor nog geen €2. Gewoon een rustieke witte kaars gekocht, een tekst/afbeelding geprint, bakpapier erover en dan met de haardroger erover gaan. Nog afgewerkt met een pareltje en klaar. Uiteindelijk wordt dit maar even gebruikt en zet jedit daarna in je kast dus waarom er zoveel geld aan geven. Alle ja dat was mijn idee natuurlijk



isabelle
24-7-2015
 Meld misbruik11-5-2015 1:30:57

kijk eens op "de stikkieshop.be". snel en goedkoop evt gecombineerd met een kaars van action/blokker/ikea?



Jolande
22-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 7:02:16

Spaas in Achel, moderne huwelijkskaars met namen en datum. Kosten circa € 30.



Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik11-5-2015 8:12:14

Wij hebben onze kaars laten maken in een winkeltje van een dagcentrum voor mensen met een verstandelijke beperking (De Passage in Maaseik). Voor een dikke €10 een volledig gepersonaliseerde kaars, én tegelijkertijd een goed doel gesteund. We zijn er super tevreden van!



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik11-5-2015 11:02:23

Check ook gewoon eens bij je pastoor. Wij hebben die gewoon van de parochie gekregen.



benny
30-5-2015
 Meld misbruik15-5-2015 19:59:08

Onze kaars komt ook van de roze patio in Sint-Niklaas! 33euro zelf af te halen, indien ze het moesten opsturen kwam er 8euro bij!
Op zondag besteld en vrijdags mochten we er al om!



Gaëlle
30-5-2015
 Meld misbruik16-5-2015 12:40:30

Moeten er naast de huwelijkskaars ook kaarsen voorzien worden voor het aansteken van de huwelijkskaars? thx! @Benny ik zie dat wij dezelfde datum hebben. Het komt zo dichtbij!



Kja
6-6-2015
 Meld misbruik18-5-2015 22:25:53

super, bedankt voor alle reacties!
ik heb zelf vandaag nu een gewone kaars gekocht, en in de ava een gouden stift waar je op kaarsen mee kan schrijven (ik ga eerst testen op een goedkope kleine kaars).
misschien dat ik dan de haardroger techniek nog gebruik om een foto erbij te krijgen :)!
nu ben ik wel een spiegeltje vergeten om er onder te plaatsen, hup weer terug :p



Kja
6-6-2015
 Meld misbruik18-5-2015 22:27:05

goede vraag Gaëlle trouwens, dat weet ik ook niet!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info