Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk onder 500 euro?

  19-12-2014 19:26:46
Iemand tips waar ik een geodkopere bruidsjurk zou kunnen vinden regio Kempen / Turnhout? Outlets of gewone winkels? Hoop om iets te vinden onder 500 euro of isdit te onrealistisch ?

bedankt groetjes

Tessa
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1670


silke
11-9-2015
 Meld misbruik19-12-2014 22:16:21

Ik ben zelf ook nog op zoek maar kan je wel al zeggen waar ik geweest ben.

In neerpelt bij victoria's bruidsmode, alle jurken onder 500 euro, toch wel een heel aantal jurken beschikbaar. 2collega's van mij heb ik hier naartoe gestuurd en hebben er beide een gevonden, ik helaas nog niet en ik ben zelfs al 2keer daar geweest. Verwacht je daar geen sjieke boetiek, wel een vriendelijke dame die dit bij haar thuis doet. Wie weet ga ik over een maand nog eens terug.

Bij de outlet van john en an in eindhoven, je hebt daar een paar jurken van 450 euro, dit zijn dan wel de korte jurken. De rest komt allemaal op 899 euro, zonder de retouches dan.Dit was ook een heel ontspannen pasnamiddag,Ook hier veel keuze, de winkel op zich is niet echt mooi maar jurken voor ieder wat wils. je moet zelf met iemand die je bijhebt de jurken passen.De verkoopster komt af en toe eens kijken,het is daar super druk op zaterdag. De verkoper zei me dat hij 30 bruiden had gezien, enkel in de voormiddag , dus.. Hier had ik een mooi kleed aangehad maar kga toch nog verder zoeken:)

Volgende maand ga ik naar Youniek in turnhout, ben benieuwd hoe het daar is.


Succes met je zoektocht!

Silke




Tessa
1-10-2016
 Meld misbruik19-12-2014 22:20:34

Bedankt voor de info. Je mag je ervaring over Youniek ook delen, dat is misschien ook een optie voor mij als het in Turnhout is.



Nele
15-5-2015
 Meld misbruik19-12-2014 23:16:56

Tessa ik heb je een berichtje gestuurd, je moet maar eens kijken :)

Ikzelf heb men droomjurk gevonden door eindeloos veel zoekertjes te bekijken op tweedehands.be en zo bij een particulier iemand toch een nieuwe jurk kunnen kopen aan een spotprijsje! Moet er enkel nog een kleine retouche aan laten doen, maar dat kan een kleermaker uit de buurt ook, dat moet niet altijd in een boetiek ;)

Allesinds veel succes én plezier met je zoektocht Tessa !



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik20-12-2014 12:53:50

Hey Tessa, ik vind Youniek een echte aanrader! Mijn kleed komt er van en werd er heel vriendelijk geholpen zonder dat ze opdringerig zijn! Alles kan daar ook aangepast worden naar uw eigen keuze...
Ik betaalde met verstel kosten bij 750eur maar goedkoper kan er ook hoor!!



Lindsay
1-8-2015
 Meld misbruik22-12-2014 22:31:50

Hallo Tessa, ik ben half november bij youniek geweest, het was de eerste winkel waar ik ging kijken en heb meteen mn kleed gevonden. Idd heel vriendelijk en max 899 euro voor een kleed, maar je hebt er ook bij de outlet al rond 500 euro. Ik heb dat van mij wel wat laten aanpassen en dan komen er 10 procent herstellingswerken bij maar dat is op zich niet veel denk ik als je het met andere winkels vergelijkt. Zeker een aanrader!!!



jenna
30-5-2015
 Meld misbruik1-1-2015 9:59:30

Ik ben ook bij victoria's Bruidsmode geweest en heb er ook mijn kleed gevonden. En dit voor 400 euro. Is idd gewoon een winkeltje bij haar thuis, maar de verkoopster is wel heel vriendelijk en vooral heel geduldig, niets is voor haar te veel. :)



Ellen

 Meld misbruik25-1-2015 19:35:23

Mijn kleed kwam ook van bij Victoria's Bruidsmode. Mijn mama heeft dit betaald. Ik dacht dat het 290€ kostte en dan nog 50€ voor hoepelrok en retouches. Ik was heel tevreden van de service. Het is idd gewoon aan huis, maar ik vind dat er veel keuze was. Ik had op voorhand tegen niemand gezegd van waar mijn kleed kwam omdat ik bang was voor de vooroordelen. Maar heb alleen maar positieve reacties gekregen. Niemand die zag dat het een "goedkoop" kleed was.

Groetjes!




evy
20-5-2016
 Meld misbruik30-3-2015 11:29:43

Bij P&C in Antwerpen (meir) hebben ze ook betaalbare bruidskledij. Ze hebben wel geen naaister, dus mocht het niet helemaal passen moet je daar wel zelf voor zorgen :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info