Terug naar overzicht
Morgenvroeg eerste werk: naar de bruidswinkel bellen! De kans is groot dat de bestelling nog niet is doorgegeven. Maar zeker geen dagen mee wachten, want eenmaal het besteld is denk ik dat er niet veel weg meer terug is..
Hallo Sanne,Ik heb al een mail gestuurd, maar ik ga idd ook direct maandag bellen. Fingers crossed...
Jij moet het wow gevoel hebben. Het gaat ten slotte om jullie dag. Ik duim mee dat je morgenvroeg nog goed nieuws krijgt van de boetiek!
Bedankt Ilse!
Helemaal niet fijn voor je. Het is inderdaad jouw dag, ook al bedoelen anderen het goed. Ik weet zeker dat het nog wel ok komt. Ik denk dat die bruidswinkels al wel wat gewoon zijn op dat gebied. ;)
En al nieuws van de boetiek Karolien?
Hoi Ilse,Ik heb gebeld en zoals verwacht stonden ze erg weigerachtig tegenover het annuleren van de bestelling, maar gelukkig was er nog geen stof gereserveerd of zo. Ik heb echt gesmeekt en ze gaat het met haar baas aanstaande woensdag bespreken en dan hoor ik het wel. Ze zetten erg in op de collectie van 2015, dat ik daar ook uit kan kiezen, maar ik heb nu veel stress dat ik mijn kleed daar dan wel MOET vinden natuurlijk. Ik wacht af... best case scenario is dat ik het geld in de vorm van een waardebon terugkrijg. Dan kunnen mijn ouders of zussen daar nog gaan kijken voor hun suitekledij. Fingers crossed!!(Bedankt trouwens voor je bezorgdheid!)
Ik duim mee! Niets zo jammer als een trouwkleed te moeten dragen waar je zelf niet 100 % achter staat.