TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
4-10-2014
|
8-4-2014 9:11:12
Ocharme! Dat is echt wel erg... Gelukkig heb je inderdaad de ervaring in een andere winkel kunnen opdoen... Ben ik blij dat ik daar niet geweest ben! Succes nog  xxx
|
|
Elke
7-6-2014
|
8-4-2014 12:21:52
Pfff Wat een verhaal!!!!!!! En ik dacht dat het bij mij slecht was.....Ik heb hier eerder al een bericht over gepost maar ik vrees dat ook ik tot op de dag ik mijn jurk mag gaan afhalen ga stress hierover hebben. Heb mijn bruidsjurk al in november gekocht en heb de eerste werkdag erop ook gebeld om mijn twijfels te uiten en nog eens terug te gaan maar inderdaad ook te laat:-) Moest dan al na 4 jurken elimineren, véél te snel natuurlijk als ge niet weet wat je wilt:-) Mocht voor bh en schoenen pas in januari teruggaan, blijkt dat ze niks hebben om te kunnen passen en dat eens je iets besteld hebt je verplicht bent om schoenen of bh aan te kopen (zeggen dit pas nadat je eerste paar besteld hebt en het dus te laat is)Eerste paar schoenen te groot, zelfde paar besteld in kleinere maat (januari)en mag nu pas die schoenen én bh (deze voor eerste keer)passen met eerste pas kleed. Stel je nu voor dat die schoenen echt niet goed zitten en bh is niet echt een goed model voor mijn borsten dan moet ik die alle 2 verplicht nemen. Stel je voor schoenen en bh die je niet kan aandoen maar wel moet aankopen. Ik sta dan nog in twijfel of ik kleed ga laten afdoen, want de ene zegt hiervoor 100 euro extra en de andere zegt 200 euro extra:-)D Ben benieuwd naar zaterdag naar mijn eerste pas. Stel je voor dat er niks goed zit......
|
|
Jessica
26-7-2014
|
8-4-2014 17:30:52
Elke, hou je ons op de hoogte?
|
|
Annick
26-4-2014
|
8-4-2014 21:56:13
Hey Tanya, Heel jammer van dit te lezen! Ik trouw binnen drie weken in een trouwkleed van Farah Love en ik heb er tot nu toe geen klagen over. Steeds vriendelijk bediend. Hopelijk kan je de stress wat van je af zetten want dat hoort inderdaad niet.
Groetjes, Annick
|
|
T_ke
9-8-2014
|
9-4-2014 12:13:09
Dag Elke,
Wat erg! Ik voel echt met je mee. Hou je me op de hoogte hoe het bij jou afloopt?
|
|
Elke
7-6-2014
|
9-4-2014 22:38:32
Ik hou jullie op de hoogte!!! De winkel ga ik hier niet bij naam noemen maar het was NIET Farah Love. Maar collega en nicht waren wel héél content van de winkel dus er zullen er altijd voor en tegen zijn + rekening houdende met het feit dat ik moeilijke borsten en voeten heb:-) En zoals altijd heb ik anders grote mond maar als het erop aankomt......idem dito voor mijn moeder:-)uit beleefdheid zwijgen hé Kunnen jullie geloven dat ik nu al zenuwen heb voor eerste pas? Het kan niet anders of ik ga weer teleurgesteld buitenkomen.........
|
|
kelly
13-7-2013
|
11-4-2014 19:35:19
Lieve schatten, laat je niet overhalen tot je je ECHT ECHT goed voelt bij je keuze!!!! achteraf twijfelen is normaal maar dit verhaal is niet normaal! oooh zo jammer! pffff
|
|
nina
22-9-2013
|
5-6-2014 13:28:22
Wat ik hier allemaal lees....mijn maag draait ervan !! ik ben dan toch blijkbaar niet de enige die dit meemaakt...FARAH LOVE een echte ramp...bruidsjurk gaan kiezen samen met zus, mama en getuige...na enkele pasbeurten had ik mijn droomjurk gekozen...goedgekeurd door de dames die ik had meegebracht...enige tijd later moest ik mijn "droomjurk" nog eens gaan passen...ik kom daar binnen en ze zegt " uw bruidsjurk hangt al klaar" ik keek...en zei met een bibberende stem...maar dat is niet het kleed dat ik heb gekozen??? o jawel zegt ze uwen bon hangt eraan...en trouwens die bon die geeft hebt staat trouwens de nr ook op....ja hallloooo kan ik zien aan de nummer op mijn bon of die overeen stemt met het kleed dat ik heb gekozen??? het ging allemaal zooo snel...op het moment zelf nog naar mijn ma, zus en getuige gebeld op speaker en hen gevraagd of ze konden beschrijven hoe het kleed eruit zag dat ik had gekozen...blijkt dat het inderdaad helemaal niet overeen stemde met het kleed dat daar klaar hing!! GGRRR.. en nog wou de verkoopster niet toegeven dat ze een fout had gemaakt!!!met resultaat dat ik alles heb afgeblazen daar en wel mijn voorschot kwijt was....heb er maanden niet goed van geweest....en dan durft ze nog te zeggen dat ze dat ik jaaaaren nog niet heeft meegemaakt...ik weet ondertussen wel beter!! 1 ding is zeker mij zien ze daar niet meer en zal het ook alle toekomstige bruidjes AFRADEN !!!
|
|
Anouk
17-6-2017
|
10-7-2017 22:32:10
Nooit kopen bij farah love! Tot de dag van vandaag slechte service!! Mijn kleed hadden ze 4 maten te groot besteld en tot 4 dagen voor de trouw hadden ze er niets aan gedaan! Zelfs na de eerste pasbeurt 2 maanden daarvoor! En als uitvlucht zeggen ze dat ik dan waarschijnlijk was afvallen.. omdat ze dit zoveel moesten verkleinen was mijn bh aan de achterkant een stukje zichtbaar. Ze schepen je zo snel mogelijk af vanaf het moment je een voorschot betaald hebt. Schandalig hoe ze je daar behandelen. Ze vonden het maar normaal dat je de dag voor je trouw je kleed zou ophalen, dat dan hopelijk past, want mijn afmetingen hebben ze nooit genomen. Ze meten op het zicht. Stress tot de dag zelf had ik door farah love! Dit wens ik geen enkele bruid toe
|
|
Ann
1-9-2018
|
26-2-2018 23:38:34
Ik ben net bij Farah Love geweest om trouwjurken te passen en ik vond het allesbehalve een aangename ervaring. Ten eerste sta je gewoon halfnaakt in het midden van de winkel, er hangt slechts en dun gordijntje tussen de twee ruimtes waar je gewoon door kunt kijken. De verkoopster eiste ook dat ik op een gegeven moment mijn bh zou uitdoen (bij een jurk die ik niet eens wou passen, ik had op voorhand gezegd dat ik geen strapless jurk wou). Bij andere bruidszaken was het voldoende als ik gewoon mijn bandjes liet zakken. Ten tweede is hun verkoopstijl erg opdringerig. Ik moest en zou de dag zelf beslissen, anders was mijn jurk zeker niet meer op tijd (bij andere winkels hebben ze daar allesbehalve een probleem van gemaakt). Ik moest ook snel beslissen zodat ze mij het volledige pakket konden aansmeren, want dat zou heel voordelig zijn (je maakt mij echt niet wijs dat de jurk die ik misschien wou kopen op zich al €1500 was, vergeleken met andere jurken uit die prijsklasse stelde ze niet veel voor). Je kunt echter de lingerie en de schoenen die ze erbij verkopen niet eens passen. Ligt het aan mij of ben ik niet de enige die dit graag toch even op voorhand past? Niet elke bh en elk paar schoenen zit even goed hè, en dat is op zo'n dag wel erg belangrijk. Tenslotte was de manier waarop de eigenares mij hielp om de jurken te passen allesbehalve aangenaam. De jurken werden snel snel over mijn hoofd getrokken en de stof aan de binnenkant zat bijna nooit goed. Bij het uitdoen had ze ook regelmatig mijn haar mee. Om mijn ervaring compleet te maken ging ik ook nog buiten met een joekel van een blauwe plek door de extreem hoge opstapjes waar je op moet gaan staan. Geen idee waarom die zo hoog moeten zijn. Zoeteke hier en schatteke daar, mij zien ze daar toch niet meer terug. In plaats van tranen van vreugde voelde ik een paar keer andere tranen prikken, het was echt geen leuke ervaring. Ik ging buiten en had even geen zin meer om te trouwen, dat is toch niet de bedoeling denk ik. Op naar een andere en hopelijk betere ervaring.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|